دلار، نوسانات ارز و حل مشکل قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه آنلاین

امروزه نوسانات قیمت ارز به ویژه قیمت دلار مانع بزرگی را بر سر راه فروش کالاها و محصولات فروشندگان بویژه بصورت آنلاین به وجود آورده است. بروزرسانی لحظه‌ای قیمت‌های متاثر از نرخ دلار، به امری دشوار برای مدیران فروشگاه‌های آنلاین تبدیل گردیده است.
به همین علت، متخصصان و توسعه دهندگان آرسینا در این زمینه و ادامه ی پشتیبانی همه جانبه و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود موفق به ارائه راهکاری جهت حل این مشکل شده‌اند.

 

 

افزونه‌ی جدید سیستم فروش‌گستر"کنترل نرخ ارز" این امکان را برای مدیران فروشگاه‌های آنلاین فروش‌گستر فراهم آورده تا با به کارگیری این ابزار کارآمد بتوانند به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن، متناسب با تغییرات نرخ ارز ، قیمت کالاها و محصولات فروشگاه اینترنتی خود را تغییرداده و بصورت آنی تمامی قیمت ها را بروز رسانی نمایند.

این راهکار اختصاصی صرفاً بر روی سیستم فروش‌گستر قابلیت اجرایی داشته و مزیتی رقابتی را برای فروشگاه‌های آنلاین فروش‌گستر محسوب میگردد. زمانی که اکثر فروشگاه‌های آنلاین به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت کالاها و محصولات خود را حذف نموده و از فروش آنلاین آن به نوعی ناتوان هستند، کاربران فروش‌گستر می‌توانند به راحتی تغییرات قیمتی اجناس را بصورت لحظه ای کنترل کرده و نسبت به فروش محصولات و کالاهای خود به صورت آنلاین اقدام نمایند و اعتبار شغلی خود را حفظ نمایند.

نظر خود را بنویسید