دلایل استفاده از اپلیکیشن موبایل

دلایل استفاده از اپلیکیشن موبایل

در دنیای پیشرفته امروزی استفاده از گوشی های همراه برای انجام فعالیت های شخصی و کاری دوری از انتظار نیست. شاید در دهه های گذشته اگر اسم گوشی همراه به گوش می خورد کاری بسیار دور از انتظار بود !!!! همگام با عصر تکنولوژی، در سالیان اخیر شیوه مدیریتی صاحبان سرمایه در این دوره صاحبان سرمایه و مشاغل مختلف به علت مشکلات اقتصادی خود و افزایش ظرفیت فروش ، با بحران روش های فروش سنتی رو به رو شده‌اند. این مساله موجب بروز رقابت بر سر جذب مشتریان جدید در بین شرکت ها و اصناف شده است. این رقابت، نیاز به برندسازی را در اصناف و شرکت ها ایجاد می‌کند. از این رو توجه به اپلیکیشن های فروشگاهی علاوه بر وب سایت‌های فروشگاهی می تواند یکی از راه‌های برندسازی دیجیتال باشد.در نتیجه صاحبان سبک در فروش به این نتیجه رسیدند به دلیل بازار رقابتی که وجود دارد برای افزایش درآمد نیاز به یک اپلیکیشن موبایل دارند که همانند یک فروشگاه اینترنتی کار کند و مشتریان با نصب آن بر روی تلفن همراه خود بتوانند خرید های خود را انجام دهند بیشتر مشتریان هر صنفی از گوشی همراه خود اسنفاده زیادی میکنند که برندسازی اینترنتی و دیجیتال یکی از موثرترین روش‌های برندسازی برای مخاطبانی با این اصناف است که شامل ویژگی های زیر می باشد:

1. تسریع و افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی و برندسازی

از طریق این اپلیکیشن ها مشتری می تواند اطلاعات مربوط به هر محصول و کالا را با توجه به نیاز خود انتخاب کند و همانند یک فروشگاه اینترنتی عمل می کند. همچنین هر نوع به روز رسانی و تغییری که مدیریت فروشگاه در آن انجام داده است را مشاهده کند و از آخرین اخبار در مورد کالا و خدمات آگاهی داشته باشد.

2. کاربردپذیری بالا و سریع

این اپلیکیشن ها به دلیل اینکه بر روی گوشی همراه نصب می شوند همانند سایر اپلیکیشن ها، قادرند به روز رسانی شوند و سریع خود را با تکنولوژی روز وفق دهند.

3. ارتباط دو طرفه شرکت ها با مشتریان

از طریق این اپ ها هم شرکت و هم مشتری می توانند یک ارتباط موثری باهم داشته باشند و وفاداری دو طرفه ای ایجاد می شوند که به راندمان شرکت کمک شایانی می کند.

4. هزینه کمتر و سودآوری بیشتر

از این طریق به جای صرف هزینه های گزاف و صرف زمانی برای خرید کالا، می توان در مدت کوتاه خرید خود را با استفاده از این اپ ها در هر جایی انجام داد. و این کار برای هر دو طرف سودآور می باشد.

5. نیاز نداشتن به دانش و تخصص خاصی

استفاده از این اپ ها به قدری آسان می باشد که هر قشری از جامعه می تواند با آن به راحتی کار کند. و نیاز به تخصص خاصی یا آموزش خاصی نمی باشد.

6. قابلیت استفاده در هر مکان

با استفاده از این اپ ها می توان در شرایطی که دسترسی یه فروشگاه یا مغازه وجود ندارد کالا یا محصولات را مشاهده کرد و خرید را انجام دهید.

نظر خود را بنویسید