ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

 امروزه با گسترش روزافزون فناوری‎های حوزه‎ وب، اکثر تجارت‎ها یک وبسایت ساده‎ فروشگاهی برای معرفی و فروش محصولات خود برپا کرده‎اند و هر ساله به تعداد افرادی که رو به تجارت الکترونیک می‎آورند افزوده می‎شود از همین رو شیوه‎ سنتی فروش محصولات و ارائه خدمات بسیار کاهش یافته است.

 ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‎ ای

فروشگاه‎های اینترنتی غیرحرفه‎ایی معمولا از قالب‎های آماده در طراحی‎ های خود استفاده می‎کنند به همین دلیل با صرف کمترین هزینه راه‎اندازی می‎شوند. اما برای طراحی فروشگاه‎های اینترنتی حرفه‎ای می‎بایست هزینه‎ بیشتری پرداخت کرد. فروشگاه اینترنتی حرفه‎ای براساس مدل کسب و کار مورد نظر و نیازهای کاربران آن طراحی می‎شود و نهایتا منجر به یک هدف خاص می‎شود که آنهم افزایش آمار بازدید از وب سایت است.

 

 ویژگی‎های ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ‎ای

 ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای رایگان

 

وجود یک طرح منطقی:

ساخت فروشگاه اینترنتی

در طراحی سایت فروشگاهی بدلیل حجم اطلاعات بالا، باید ساختاری قابل فهم برای مشتریان وجود داشته باشد، به همین دلیل می‎بایست دسته بندی دقیقی از اطلاعات و منوها در فروشگاه موجود باشد که این قابلیت در اکثر سایت‎های معمولی وجود ندارد.

نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار:

ساخت فروشگاه اینترنتی

باید اطلاعات مهم شرکت مانند فیلد فعالیت و دسته‎بندی خدمات و محصولات، فرم تماس و ... در صفحه‎ی اصلی وب‎سایت مشخص باشد و کاربر با مراجعه به سایت متوجه‎ی رشته‎ی کاری وب‎سایت شود و بتواند به راحتی راه‎های ارتباطی با مسئولان فروشگاه را پیدا کند.

لینک دهی مشخص:

در فروشگاه باید لینک‎دهی‎ها به صورت استاندارد و واضح باشند، در غیر اینصورت کاربر دچار سردرگمی خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی

تامین امنیت:

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

زمانی که افراد از فروشگاه‎های اینترنتی خرید می‎کنند، اطلاعات شخصی زیادی به وب‎سایت برای ثبت خرید ارائه می‎دهند. اطلاعاتی مانند آدرس منزل، تلفن، اطلاعات کارت اعتباری و ... . بنابراین تامین امنیت فروشگاه مقوله‎ی بسیار مهمی است که اگر رعایت نشود، ممکن است به فاجعه‎ایی بزرگ تبدیل شود. در طراحی فروشگاه حرفه‎ایی با گذاشتن یک گواهی امنیت SSL بر روی وب‎سایت امنیت فروشگاه و اطلاعات دریافت شده تامین می‎شود و اعتماد کاربران به آن افزایش پیدا می‎کند.

اشتراک مطالب و محصولات فروشگاه در شبکه ‎های اجتماعی:

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

امروزه اهمیت بازاریابی اینترنتی بر کسی پوشیده نیست. در طراحی فروشگاه حرفه‎ایی به این نکته توجه می‎شود و قابلیتی در آن تعبیه شده است که کاربر بتواند در صورت تمایل، صفحه‎ی مورد نظرش را در شبکه‎ی اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.

نمایش ریسپانسیو فروشگاه اینترنتی:

ساخت فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه حرفه‎ایی به صورت واکنشگرا یا ریسپانسیو است. بطوریکه کاربران صفحه‎ی وب‎سایت را در گوشی هوشمند، در سایزهای مختلف همانطور مشاهده می‎نمایند که در صفحه‎ی نمایش لپ‎تاپ می‎توانند ببینند و صفحات دچار بهم ریختگی و اختلال نمی‎شوند.

وجود صفحه‎ سوالات متداول:

ساخت فروشگاه اینترنتی

در فروشگاه حرفه‎ایی امکان قرار گیری صفحه‎ سوالات متداول وجود دارد. می‎توان در این صفحات سوالات تکراری کاربران و جواب‎های آنها گذاشته شود.

 در میان این بازار پر از رقیب فروشگاه‎های اینترنتی، برای اینکه یک وب سایت بتواند به جایگاه قابل قبولی دست یابد، باید یک طراحی حرفه‎ای داشته باشد. چرا که کار کردن با وب‎سایت‎های ساده‎ی فروشگاهی برای کاربران ناکارآمد و سخت می‎باشد؛ به همین دلیل سایت های معمولی در فضای رقابتی امروز دیگر به چشم نمی‎آیند و به صورت خودکار از جرگه‎ی رقابت حذف ‎حواهند شد.

در همین راستا فروش گستر اقدام به طراحی فروشگاه آنلاین حرفه‎ایی با استفاده از آخرین تکنولوژی‎های روز دنیا، برای کسب و کارهای مختلف کرده است. بدین صورت مشتریان زیادی روزانه روانه سایت فروشگاهی می‎شوند؛ مشتریانی که بعد از اولین استفاده از فروشگاه به مشتری دائم تبدیل می‎شوند؛ چرا که اولین نقطه‎ی تماس تجار با مشتری وبسایت آنها می‎باشد. پس میطلبد که تمرکزی کامل در این زمینه وجود داشته باشد تا ضمن تثبیت برند کسب و کار، کیفیت نیز به کاربر القا شده و آنهابه مشتریانی دائمی کسب و کارها تبدیل شوند.

نظر خود را بنویسید