تصویر افزونه پیشرفته چت آنلاین برای سایت فروشگاهی

افزونه پیشرفته چت آنلاین برای سایت فروشگاهی

افزونه چت آنلاین با مشتریان حاضر در سایت فروشگاه با امکانات پیشرفته مدیریت و ارتباط با مشتریان

150,000 تومان

 

چت آنلاین یکی از سریعترین راه ها برای تعامل با مشتریان است. و اتفاقا با توجه به آخرین تحقیقات و پژوهش در زمینه دیجیتال مارکتینگ و ارتباط با مشتری روز به روز درصد بیشتری از مخاطبان چت آنلاین را به عنوان اولین راه ارتباط با سایت های عدف انتخاب میکنند

 

عکس برای افزونه چت آنلاین

 

برخی از مزایای افزونه چت آنلاین

  • امکان گفتگوی نامحدود مدیر سایت و همچنین بخش های پشتیبانی و فروش با تعداد نامحدودی از کاربران
  • ایجاد احساس امنیت در مخاطب و حفض حریم های خصوصی
  • امکان ایجاد ارتباط بدون مشخص شدن هویت و شماره تلفن مخاطب ( با توجه به سیستم های ویروسی تبلیغات و ارسال پیامک ها ، بسیاری از افراد ترجیح میدهند اطلاعات تمای خود را در اولین برخورد با شرکت ها در اختیار آنها قرار ندهند ، از این رو افزونه پیامرسان آنلاین بسیار مفید خواهد بود )
  • در دسترس بودن سرویس پیام راسان های آنلاین ( هر کجا که اینترنت در دسترس باشد سرویس پیام رسان های آنلاین سایت نیز قابل استفاده هستند )
  • امکان ارتباط در همه موقعیت ها و شرایط ( به طور مثال مخاطب سایت میتواند در مترو و یا هر مکان دیگر به راحتی سوالات خود را مطرح نماید )
  • ایجاد ارتباطی سریع و کم‎هزینه( افزونه پیام رسان آنلاین هیچ هزینه ای نداشته و نسبت به روش های تلفن و ... بسیار کم هزینه تر است )
  • پشتیبانی فوری و افزایش سرعت پاسخگویی؛( در سرویس چت آنلاین شما میتوانید بسیار سریع تر از هر روش دیگر مانند ایمیل ، تیکت پشتیبان ، تلفن و ... با مشتری ارتباط داشته و مشکل او را بر طرف نمایید  )
  • جلب اعتماد و رضایت کاربران ( در دسترس بودن تیم پشتیبانی با این سرعت و آسانی برای مشتری حتما جلب اعتماد و آرامش ایجاد خواهد کرد )
  • کاهش نیروی انسانی ( با استفاده از سیستم چت و پیامرسان آنلاین موجود در سایت شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی میتوانند با استفاده از نیروی انسانی کمتر تعداد بیشتری از مخاطبان و مشتریان را تحت پوشش قرار داده و در نهایت در هزینه های کسب و کار اینترنتی خود بهینه سازی قابل توجهی انجام دهند )
  • امکان مدیریت و کنترل کیفی مشاوران و تیم پشتیبانی توسط مدیریت سایت ( با توجه به ذخیره سازی کلیه پیام های رد و بدل شده مدیریت سایت میتواند با نظارت و بررسی جواب گویی کارشناسان کیفیت خدمات آنها را ارزشیابی کرده و در موارد ضعف آنها را برطرف نماید )
  • و ...

 افزونه چت آنلاین سایت فروشگاهی 2

 افزونه چت آنلاین مخصوص سایت های فروشگاهی

 

با توجه به ویژگی های متفاوت سایت ها و کاربری آنها و همچنین مخاطبان میتوان انتظار داشت که یک افزونه چت آنلاین ایده آل باید برای هر یک از سایت های مختلف ویژگی ها و فیچر های متفاوتی داشته باشد و یا در زمینه مورد نظر توانایی و قدرت بیشتری داشته باشد از جمله

  • امکان پیگیری آسان فاکتور های خرید
  • امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات خزید مشتری
  • امکان پیگیری تیکت های پشتیبانی فروش

و ویژگی های دیگر که میتواند با نوع کالا و خدمات ارائه شده در هر سایت فروشگاهی متفاوت باشد 

از این رو امکان توسعه پذیری و همچنین مدیریت کارکردی افزونه های پیامرسان آنلاین میتواند بسیار مهم باشد که کمتر افزونه ای این ویژگی ها را دارد

 

افزونه چت آنلاین فروشگاهی فروش گستر

برای سرویس چت آنلاین موجود در صفحه سایت فروش گستر دو امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد که سایت فروشگاهی با توجه به ویژگی مورد نیاز خود میتوانند یکی از دو روش را انتخاب نمایند

1 - افزونه اختصاصی چت آنلاین فروش گستر

این افزونه به صورت کاملا اختصاصی برای هسته مرکزی فروش گستر نوشته  شده و به صورت کامل با پنل مدیریت و دیتابیس سایت هماهنگی دارد و میتوان از طریق آن به صورت مستقیم به راحتی به اطلاعت مورد نیاز هر مشتری و هر فاکتور دسترسی داشته و پشتیبانی سایت را بسیار سریع تر می نماید

2 - افزونه واسط چت آنلاین فروش گستر

این افزونه به صورت واسط عمل کرده و شما میتوانید هر سیستم چت آنلاین دیگر که از طرف شرکت ثالثی ارائه میگردد رادر سایت خود قرار داده و به صورت کامل به سایت خود متصل نمایید

مانند تصویر زیر و بسیاری از سرویس های دیگر

افزونه چت آنلاین سایت فروشگاهی