تصویر فوراور ایران

فوراور ایران

نمایندگی محصولات فوراور لیوینگ آمریکا

کسانی که به بهداشت و سلامت خود اهمیت میدهند قطعا برند فوراور را میشناسند. فوراور ایران یکی از بزرگترین نمایندگان این برند است که تا امروز از طریق فروش و بازاریابی اینترنتی بالاترین میزان رضایتمندی و مشتری مداری را در ایران دارا میباشد.

معرفی

فوراور ایران

وب سایت فوراور ایران نماینده و فروشگاه آنلاین محصولات فوراور لیوینگ آمریکا میباشد ف. این کمپانی تولیدکننده محصولات گیاهی و ارگانیک در زمینه آرایشی بهداشتی و کمک درمانی میباشد ، و از برزگترین تولید کنندگان این نوع محصولات در جهان شمرده میشود .

چالش ها ، راهکارها و نتایج

نیاز ها و چالش های فوراور ایران و مشتریان آن

  1. اولین نیاز مشتری داشتن سیستم فروش آنلاین است. سیستم فروش آنلاین کمک می کند تا مشتری های سایت فوراور در تمام ساعات شبانه روز بتواند کالای مورد نیاز خود را سفارش داده و خریداری کند. علاوه بر این داشتن سیستم فروش آنلاین منجر به افزایش سطح فروش نیز خواهد شد.

  2. دومین نیاز سامانه مدیریت مشتری  وب سایت است. مدیریت مشتری در واقع سبب شده است تا فوراور بتواند از هر نظر مشتریان خود را تحت نظر داشته باشد و از آن جایی که فوراور ایران دارای مشتریان خاص و وفا دار خود است بنابراین داشتن گزینه ی مدیریت مشتری برای این کمپانی در نظارت یکپارچه ی مشتریان تاثیر زیادی گذاشته و کمک شایانی کرده است.

  3. مدیریت بازاریابان فوراور سومین نیاز است. فوراور ایران علاوه بر این که محصولات خود را به صورت آنلاین و تکی به فروش می رساند امکان فروش از طریق بازاریابان را نیز دارد. سیستم مدیریت بازاریاب در سایت فوراور در جهت مدیریت پورسانت فروش بازاریابان تهیه شده است که در این وب سایت توسط فروش گستر طراحی شده است.  هر بازاریاب  امکان داشتن پنل کاربری منحصر به فرد خود را داشته و می تواند از طریق سیستم مدیریت بازاریابان فوراور پورسانت خود را مدیریت کند.

  4. مدیریت بازاریابی شبکه ای چهارمین نیاز است. وب سایت فوراور ایران علاوه بر سیستم بازاریابی سنتی نیاز به یک سیستم مدیریت بازاریابی شبکه ای داشته است.این سیستم امکان مدیریت مدیران فروش بر روی زیر مجموعه های خود می دهد، یعنی هر مدیر فروش می تواند زیر مجموعه ی خود را داشته و آن ها را مدیریت کند. از آن جایی که مدیریت این زیر مجموعه و پورسانت ها کار پیچیده ای است از این رو سایت فوراور ایران نیازمند سیستم بازاریابی شبکه ای بوده که در این وب سایت ماژول پیشرفته MLM برای رفع این نیاز طراحی شده است.

  5. نیاز پنجم سئو و دیجیتال مارکتینگ است. از آن جایی که کمپانی فوراور ایران دارای رقبای قوی از جمله دیجی کالا است از این رو نیازمند خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو بوده است. همچنین از آن جایی که مشتریان فوراور اکثرا محصولات را در گوگل سرچ کرده تا به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند می بایست اسنرتژی تدوین می شد تا سایت فوراور در موتور های جست و جو به خوبی شناخته شود.که از طریق استراتژی دیجیتال مارکتینگ این نیاز به خوبی تحت پوشش قرار گرفته است. اقدامات دیجیتال مارکتینگ فروش گستر موجب شده تا وب سایت فوراور ایران اولین وب سایت محصولات فوراور در گوگل شده و کلماتی نظیر محصولات فوراور ایران،نمایندگی فوراور و فوراور رنک اول گوگل شده باشد.

  6. یکی از راهکار های فروش گستر طراحی پنل کاربری برای هر مشتری در سایت بوده است که از این طریق مشتری دارای یک اکانت انحصاری در وب سایت فوراور ایران است. این ویژگی سبب شده است تا مشتری به خوبی پیگیری شده و از مواردی همانند طرح تخفیفی،پیامک های تبلیغاتی و ... مطلع شود.

     

نظر مشتری