پیام تبریک مدیر عامل

پیام تبریک مدیر عامل

در حالی سال 1399 را به پایان می‌بریم که بخش اعظم سال گذشته را به مواجهه با همه گیری کرونا سپری کردیم که در کنار قرنطینه‌ها، ضد عفونی کردن‌ها و ماسک زدن‌ها موجب شد بسیاری از شرکت ها برنامه های خود را براساس شرایط جدید بازبینی کنند و تغییرات دیجیتالی که انتظار می‌رفت طی چندین سال آینده رخ دهد در طول چند ماه به وقوع بپیوندد.

کسی نمی‌داند در سال پیش رو چه فراز و نشیب هایی در انتظارمان هست، اما چیزی که باید به یاد داشته باشیم این است که تطبیق یافتن با شرایط و چالش‌های جدید همان چیزیست که پیشینیان ما را در طول تاریخ زنده نگه داشته است و این همان ویژگی است که برای زنده ماندن و رشد کسب وکارها در شرایط کنونی نیز لازم و ضروری است. در این شرایط کسب وکارهایی کامیاب خواهند بود که تحول دیجیتال خود را شتاب بخشند و تفکر خلاق را پرورش دهند و به طور مؤثر به کار گیرند.

یکی از حوزه‌های این تحول، که به وضوح شاهد آن بودیم، تغییرات صورت گرفته در بخش تجارت الکترونیک و استقبال عموم از خرید و فروش آنلاین بود که بسیاری آنرا برای اولین بار تجربه کردند و بسیاری دیگر آن را به عنوان تنها کانال مطمئن برگزیدند و  خوشحال هستیم که توانستیم با فراهم آوردن زیرساختهای مورد نیاز برای مشتریانمان در جهت پاسخگویی به این نیازها آنها را همراهی و پشتیبانی کنیم. 
و در سال جدید نیز علاوه بر  آرزوی سالی خوش و پربار برای همه، امیدواریم به عنوان عضوی از صنعت IT که پایه اصلی این تحولات است در راستای مسئولیت و مأموریت خود در کنار کسب و کارها و مشتریانمان باشیم و با سرویس‌ها و خدمات جدید و با کیفیت این تحول را شتاب ببخشیم. تا دست در دست هم به سوی فردایی بهتر و ۱۰۰ سال به از این سالها به پیش رویم.

سال نو مبارک

-- وحید نادری (مدیرعامل)