چگونه با فروش گستر در هزینه و زمان صرفه جویی کنیم؟

 

در دنیای امروز که تکنولوژی حرف اول را در آن می‎زند، همه‎ی ما به دنبال راهی هستیم تا امور خود را در حداقل زمان ممکن به انجام رسانیم. بنابراین یکی از بزرگترین نیازهای امروز برای کسب و کارها و انجام مبادلات کالا، وجود فروشگاه‎های آنلاین و مجازی است، چرا که سهولت و امنیت زیادی را برای طرفین معامله به ارمغان می‌‎آورد و از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری می‎کند.

 

جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان مشتری

با زندگی دیجیتالی امروز، اکثر افراد برای رفع نیازهای خود به اینترنت مراجعه می‎کنند که یکی از عمده‎ترین این نیازها، خرید است.

با زیاد شدن مشغله‎های روزمره، جامعه‎ی امروزی ما زمان کمی برای گشتن در بازار و خرید وسایل مورد نیاز خود دارد و به این دلیل تمایل به خرید اینترنتی به دلیل صرفه جویی در زمان بالا رفته است. امروزه افراد با استفاده از اینترنت و با مراجعه به فروشگاه‎های اینترنتی در کوتاهترین زمان ممکن و به راحتی خرید خود را انجام داده و محصول خود را درب منزل تحویل می‎گیرند.

در طراحی فروشگاه اینترنتی باید موارد زیادی در نظر گرفته شود تا فرآیند خرید برای مشریان سهل‎تر انجام گیرد؛ مواردی از قبیل:

امکان مقایسه‎ی محصولات یکسان؛

امکان مشاهده‎ی تصاویر محصول؛

امکان پرداخت وجه کالا در سایت؛

امکان تحویل محصول درب منزل؛

و ...

با تعیبه کردن این امکانات در فروشگاه آنلاین رغبت به خرید اینترنتی افزایش پیدا می‎کند و در هزینه و زمان مشتریان صرفه جویی می‎گردد.

 

جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان صاحبان مشاغل

شما صاحبان مشاغل در گسترش کسب و کار خود، می‎بایست همیشه به دنبال یافتن راهی باشید که بتوانید از طریق آن در ذخیزه‎ی دارایی مالیتان صرفه جویی کنید. یکی از این راه‎ها می‎تواند وب‎سایت فروشگاهی بهینه باشد که در طراحی آن نکات زیر رعایت شود؛ تا بدین طریق بتوانید در هزینه‎هایتان صرفه جویی کنید:

  

1- سرمایه گذاری در سئو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از بهترین راه‎های افزایش بازدید از وب‌سایت و در پی آن فروش بیشتر می‎باشد. هنگامی‎که مخاطبان به صورت ارگانیک از وب‎سایت شما دیدن می‎کنند، دیگر برای هر کلیک نباید پول بپردازید. پس سئویی مناسب که بتواند مشتریان را به صورت خودکار به سایت شما بکشاند باعث صرفه جویی در هزینه هایتان می‎شود.

 

2- بازاریابی از طریق ایمیل

هنگامی‎که مشتری به صفحه شما سر می‎زند در طراحی سایت خود مواردی را تعیبیه کنید که ایمیل او دریافت شود. شما بعدها می‎توانید به وسیله همان ایمیل محصولات جدید و شرایط فروش خود را برای آنها ارسال کنید. همچنین می‎توانید به وسیله‎ی ایمیل، شخص را در شبکه‏های اجتماعی پیدا کنید و جزء فالوورهای خودتان کنید. توجه داشته باشید، فالووری که قبلا مشتری شما بوده، می‎تواند جو صفحه‎ی شما را بسیار مثبت کند. با اینکار فالوورهای دیگر نیز به خرید از برند شما تشویق می‎شوند.

 

3- کاهش هزینه‎ی تبلیغات

طراحی فروشگاه اینترنتی هزینه‎های تبلیغات و فروش را نیز برای شما کاهش می‎دهد. با طراحی فروشگاه اینترنتی می‎توانید تمامی محصولات و خدمات خود را با کمترین هزینه در معرض نمایش قرار دهید.

 

4- کاهش هزینه‎های فیزیکی برای راه اندازی فروشگاه

همانطور که می‎دانید راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای فروش محصول یا عرضه‎ی خدمات نیاز به حداقل سرمایه در مقایسه با راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی دارد؛ چرا که هزینه‎های اضافی مانند اجاره مغازه، دکوراسیون و قبض‎های خدماتی وهزینه‎های گزاف تبلیغات برای نمایش و شناساندن محصولات خود به دیگران را در بر ندارد. شما می‎توانید بجای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی، به راحتی هر چه تمام‎تر محصولات خود را در یک سایت فروشگاهی قرار داده و به فروش برسانید. بدین طریق می‎توانید در هزینه‎های خود صرفه جویی کنید.

 

با توجه به موارد ذکر شده فروش گستر با طراحی وب سایت حرفه‎ایی فروشگاهی که در آن تمامی موارد بالا از قبیل بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بازاریابی از طریق ایمیل و ... لحاظ شده است به شما کمک می‎کند که در زمان و هزینه خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید و در زمانی کوتاه محصولات خود را با کمترین هزینه به فروش برسانید.

 

نظر خود را بنویسید