چرا فروشگاه اینترنتی شما در نتایج گوگل نیست؟

چرا فروشگاه اینترنتی شما در نتایج گوگل نیست؟

بررسی کنید که سایت شما با جستجوی آدرس دقیق URL یا نام دامنه خود بدون هیچ کلمه دیگری نمایه شده است (به عنوان مثال: http: //www.yourdomain.com) اگر سایت شما در نتایج جستجوی Google ظاهر نمی شود یا عملکرد ضعیف تری نسبت به گذشته دارد، عملکرد جستجوی سایت های خود را در Google بررسی کنید.

چرا موارد رتبه بندی را جستجو کنیم ؟

اکثریت قریب به اتفاق مردم از صفحه اول نتایج جستجو کلیک نمی کنند. طبق این مطالعه، بالاترین لیست در نتایج جستجوی ارگانیک Google 33 درصد از ترافیک را دریافت می کند، در حالی که برای موقعیت دوم 18 درصد است و ترافیک فقط از آنجا تخریب می شود. بنابراین کافی نیست که سایت شما توسط Google ، Bing و Yahoo نمایه شود.

مواردی که ممکن است مانع از نمایش سایت شما در نتایج جستجو شود:

فروشگاه اینترنتی در نتایج گوگل
  • وب سایت شما برای سرچ در موتور جستجو بهینه نشده است
  • بازار کلمات کلیدی شما بسیار رقابتی است
  • وب سایت شما دارای برچسب "بدون فهرست" است
  • وب سایت شما جریمه شده و از Google حذف شده است

در زیر دلایل رایج (به تفصیل) عدم رتبه بندی سایت شما و نحوه حضور در جستجوی Google آورده شده است:

1-گوگل هنوز وب سایت شما را فهرست بندی نکرده است

بعضی اوقات ممکن است یک موتور یا بیشتر یک هفته طول بکشد تا نتایج جستجو به روز شود. این به این دلیل است که وب سایت شما جدید است و هیچ پیوند ورودی ندارد. ابتدا یک حساب کاربری در ابزارهای وب مستر گوگل ایجاد کنید. هنگامی که شما ثبت نام می کنید و Google را به آدرس sitemap.xml خود نشان می دهید می توانید از آنها بخواهید URL های شما را دوباره بخزند. با این وجود، درخواست های زیادی وجود دارد که این ویژگی همیشه بلافاصله کار نمی کند (مخصوصاً اگر سایت جدید یا بزرگی دارید). اگر نمی خواهید یک حساب Google Webmaster Tools ایجاد کنید، این پیوند را امتحان کنید تا آدرس اینترنتی خود را به google اضافه کنید: http://www.google.com/addurl/ Google همه URL های ارسالی را به فهرست خود اضافه نمی کند، و آنها نمی تواند پیش بینی یا تضمین کند که URL یا آدرس های ارسالی در فهرست آنها نشان داده می شود. اما اگر وب سایت جدید شما پنهان شود، معمولاً یکی دو هفته دیگر طول می کشد تا به فهرست هدایت شود.

2-وب سایت شما بسیار جدید است

آیا شما فقط وب سایت جدید خود را ایجاد و راه اندازی کرده اید؟ به طور معمول ممکن است چهار هفته طول بکشد تا در نتایج موتور جستجو نشان داده شود. اگرچه ممکن است ما به چیزهای آنلاین سریع عادت کنیم، نمایه های موتور جستجو می توانند بسیار کند باشند. بنابراین محکم بنشینید، منتظر بمانید و قبل از اینکه خیلی عصبی شوید، در مورد الگوریتم های موتور جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3-وب سایت شما دارای برچسب "بدون فهرست" است

می توانید با استفاده از کد سفارشی به موتورهای جستجو بگویید سایت یا صفحات خاص خود را فهرست نکند. اگر شما یا کسی که سایت شما را طراحی کرده است این کد را اضافه کرده است، این دلیل می شود که در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود.

4-وب سایت شما برای سرچ در موتور جستجو بهینه نشده است

هنگامی که وب سایت خود را به یک موتور جستجو ارسال می کنید، یک عنکبوت به سایت شما ارسال می شود تا آن را برای یافتن محتوا جستجو کند. این عنکبوت ها سایت شما را مانند بازدیدکننده مشاهده نمی کنند. آنها سایت شما را از نظر محتوای متا، اشباع کلمات کلیدی، محتوای مربوطه و بسیاری از عوامل دیگر اسکن می کنند. بنابراین، باید در نظر بگیرید که موتورهای جستجوگر محتوا در صفحات وب شما چه چیزی را مشاهده می کنند.

5-شما هیچ محتوایی در سایت خود ندارید

هیچ چیز برای SEO وجود ندارد، هیچ محتوای واقعی برای مصرف Google در دسترس نیست. "

شروع به افزودن محتوا به وب سایت خود کنید! از اینجا شروع کنید: برای هر خدماتی که ارائه می دهید یک صفحه بنویسید اطمینان حاصل کنید که هر صفحه حداقل 300 کلمه باشد دارای تصاویر حرفه ای و با کیفیت در سراسر وب سایت خود یک پست وبلاگ 600-1000 کلمه ای حداقل یک بار در ماه بنویسید ( ترجیحاً بیشتر) یک استراتژی محتوا تدوین کنید تا بتوانید به طور منظم تری محتوای بیشتری (و متنوع) اضافه کنید.

6-بازار کلمات کلیدی شما بسیار رقابتی است

موتورهای جستجو به میلیون ها کاربر در سراسر جهان کمک می کنند تا در اینترنت حرکت کنند و در میان میلیاردها وب سایت محتوای خاصی پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که بازار کلمات کلیدی با رقابتی کمتر را هدف قرار داده اید، بنابراین می توانید توجه مصرف کننده خود را جلب کنید.

حتی اگر هیچ چیزی مانع از یافتن صفحه توسط Google شود، شما هنوز هم باید به آنها ثابت کنید که شایسته رتبه بندی است. در حالی که صدها فاکتور در الگوریتم Google وجود دارد، به نظر می رسد تعداد بک لینک از وب سایت های منحصر به فرد به یک صفحه بسیار قوی است.

فروشگاه اینترنتی در نتایج گوگل

بعد، به کلیدواژه Explorer بروید، کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید، سپس به پایین بروید و به نمای کلی SERP بروید. در اینجا صفحات دارای رتبه برتر و معیارهای جستجوگر برای هر یک از آنها را مشاهده خواهید کرد. ستون "دامنه ها" را بررسی کنید تا ببینید چه تعداد وب سایت منحصر به فرد به هر صفحه لینک می شوند.

فروشگاه اینترنتی در نتایج گوگل

7-همه کلمات کلیدی برابر نیستند

رتبه بندی برای کلمات کلیدی در موتورهای جستجو آسان است. اما رتبه بندی برای کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما سودآور است دشوار است.

8-دامنه شما به اندازه رقبا قدیمی نیست

در رتبه بندی جستجو نسبت به دامنه های جدید و سایت های کاملاً مستقر با اولویت قابل توجه سن دامنه را ارائه می دهد.

عوامل زیادی وجود دارد چرا که ممکن است خود را نشان ندهید، اما اگر وب سایت شما جدیدتر است، باید 1) صبور باشید و 2) کمی سخت تر کار کنید تا رتبه بندی مورد نظر خود را بدست آورید.

9-شما پیوند ها را اضافه نمی کنید

پیوند دادن به محتوای درون سایت شما و همچنین سایت های خارجی با کیفیت یکی دیگر از شاخص های گوگل است که شما سایتی معتبر و معتبر دارید که قصد دارد ارزش بیشتری نسبت به صفحه اولیه ای که در آن قرار دارند به کاربران خود ارائه دهد.

10-وب سایت شما از Google حذف شده است

 این قانون توسط Google موظف است، اگر سایت ها از دستورالعمل های کیفی Google برخوردار نباشند، یا به دلایل دیگری از جمله اینکه سایت ها توانایی کاربران را کم می کنند، Google ممکن است به طور موقت یا دائمی سایت ها را از فهرست خود و نتایج جستجو حذف کند. 

 

نظر خود را بنویسید