بروزرسانی پنل مشتریان

بروزرسانی پنل مشتریان

فروش گستر در راستای بهبود خدمات و در راستای ارتقاء کیفیت پشتیبانی، امکان جدید به پنل کاربری اضافه نموده است، که مدیران سیستم امکان معرفی همکاران خود را جهت ارتباط آنها با بخش پشتیبانی فروش گستر و ارسال تیکت را فراهم می آورد.

جهت معرفی همکاران خود به پنل کاربری، مراجعه و در داشبورد خود در بخش همکاران فروش کاربر جدید خود را معرفی نمایید.تمامی این امکانات اختصاصی برای وارد کردن تیکت و دسترسی به تمامی آیتم های سایت و حل مشکلات و مسائل مربوط به تغییرات سایت توسط ادمین می باشد. 

همچنین با ارائه نظرات و پیشنهادات خود که در آینده ای نزدیک امکانات گسترده تری به پنل مدیریتی فروش گستر اضافه خواهیم کرد. 

نظر خود را بنویسید