چالش ها
اولین چالش فروشگاه آنلاین اتویدکی ارتباط با نرم افزا مالی دشت سپیدار بود که امکان یکپارچه سازی با سیستم فروشگاهیشان را داشته باشد. با توجه به افزایش حجم فروش می بایست سیستم فروش آنلاین با نرم افزار های مختلف حسابداری در ارتباط باشد تا در روند فروش آنلاین و سپس انتقال اطلاعات فروش به سیستم حسابداری مشکلی رخ ندهد.
یکی از اصلی ترین چالش ها، طراحی سایت با رعایت اصول برندینگ بود. از آن جایی که این وبسایت مشتریان زیادی داشت، به دنبال طراحی اختصاصی وبسایت برای برند خود بود تا بهتر از پیش در دید مشتریان ظاهر شود و فروش خود را بالاتر ببرد.
راهکار ها و نتایج
تیم متخصص فروش گستر از یک طراحی خاص برای سایت اتو یدکی استفاده نمود تا کاربران در اولین نگاه به وبسایت اتویدکی متوجه وجود تصاویر جذاب قطعات خودرو شوند و این تصاویر بیشترین نمود را داشته باشد. جهت ارتباط با سایر سیستم ها از جمله سیستم های فروشگاهی، انبارداری، و... سیستمی طراحی شد تا بتواند بخش های مختلف را به پنل اصلی مدیریت سایت متصل کرده و با یکدیگر مرتبط سازد. استفاده از این سیستم منجر به کاهش نیروی انسانی در این بخش هوشمند کردن سیستم ها و همچنین کاهش هزینه های مربوطه شد این طراحی مطابق با نظرات و نیاز های کارفرما کاستومایز شد که نتیجه ی آن ایجاد یک سایت منحصر به فرد بود.