وبلاگ

سئو تخصصی برای فروشگاه های آنلاین

سئو تخصصی برای فروشگاه های آنلاین
سئوی تخصصی برای فورشگاه های آنلاین نقطه طلایی برای تبدیل یک فروشگاه معمولی و یا شکست خورده به یک کسب و کار پر رونق و در جریان است

فیلترینگ اینستاگرام

فیلترینگ اینستاگرام
امروز، یکی از از بزرگترین مدیران کسب و کار های اینترنتی، فیلترینگ اینستاگرام همانند تلگرام میباشد . چگونه و از چه طریقی باید مشتریان را مجدد جذب نمود تا خسارات ناشی از فیلترینگ صفحات اجتماعی کاهش یابد نیز، از دیگر دغدغه های مدیران بوده و به دنبال پیدا کردن بهترین و هدفمند ترین مسیر برای بهره وری در این زمینه هستند.

عوامل مهم در انتخاب سیستم فروشگاه آنلاین

عوامل مهم در انتخاب سیستم فروشگاه آنلاین
به دلیل پیشرفت روز افزون تکنولوژی، به خصوص در فضای آی آتی، افراد و شرکت های مختلف، اقدام به طراحی سیستم های فروشگاهی با ساختار های متنوع نموده اند که هریک با یکدیگر متفاوت بوده و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که متناسب برای کسب و کار های مختلف طراحی شده اند. اینک، انتخاب از بین هزاران سیستم متنوع فروشگاهی، کار را برای مدیران دشوار نموده تا جایی که حضور خود را در این فضا به تعویق انداخته اند.

روش های بهبود سئو فروش گستر

روش های بهبود سئو فروش گستر
امروزه یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت مشاغل آنلاین، بدست آوردن جایگاه مناسب در نتایج جستجوی گوگل می باشد. به همین منظور با توجه به سوالات متداول مدیران، مطالبی در خصوص بهبود سئو سیستم فروشگاهی فروش گستر گردآوری شده که مطالعه و رعایت این مطالب بسیار موثرخواهد بود.

مارکت پلیس چیست؟

مارکت پلیس چیست؟
همه‎ی ما برای تهیه‎ی مایحتاج زندگی خود، روزانه به فروشگاه‎ها‎ مراجعه می‎کنیم. امروزه به صورت کلی فروشگاه‎ها به دو نوع مختلف حقیقی و مجازی تقسیم شده‎اند. فروشگاه‎های مجازی نیز به دسته‎بندی‌‌های مختلفی تقسیم می‎شوند، از قبیل بازارچه‌های اینترنتی، ای-کامرس‎ها، مارکت پلیس‎ها و ... . به طور کلی دو روش برای فروش اینترنتی کالا وجود دارد؛ یکی به روش E-Commerce و دیگری به روش Market Place. در روش E-Commerce فروشگاه کالا را خریداری، انبار و سپس عرضه می‎کند، ولی در روش Market Place خود فروشگاه کالا را خریداری نمی‌کند، بلکه فروشگاهی را طراحی می‌کند که عرضه‌کنندگان از طریق آن کالا را به مشتریان می‌فروشند.

گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ

گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ
شعار امسال نمایشگاه الکامپ «پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» بود که با استقبال خوب مردم و شرکت‌های مختلف، بستری برای گفتمانی پربار در حوزه ICT را فراهم آورد. فروش گستر در نمایشگاه الکامپ 97 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد. این 2 محصول شامل: سیستم رزرواسیون آنلاین قابل استفاده برای هر کسب و کاری که نیاز به سیستم رزرو کردن و نوبت دهی دارد مانند هتل‎ها، آژانسهای هواپیمایی، آرایشگاه‎ها، بیمارستان‎ها و ... بازاریابی چند سطحی یا شبکه‎ایی (MLM) قابل استفاده برای هر کسب و کاری که سیستم آن به صورت هرمی است مانند گلد کوئست، پنبه ریز، بیز، بادران و ...

فرصت مناسب در شرایط بحرانی اقتصاد

فرصت مناسب در شرایط بحرانی اقتصاد
نتایج حاصل از تحقیقات انجام شده در ابزارهای جستجوگر اینترنتی نشان می‌دهد، در کل جهان حتی در کشور ایران، با توجه به شرایط خاص اقتصادی، رغبت مردم به خرید و استفاده از امکانات و خدمات اینترنتی مطابق با روند فعلی بازار کاهش نیافته است؛ و اتفاقا برعکس این تصور، تمایل به خرید آنلاین، به علت امکان بررسی و تحقیق جامع به طرز شگفت انگیزی افزایش یافته است.

معیارهای مهم در انتخاب شرکت طراحی وب‎سایت یا فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت با روش‎های مختلفی انجام می‎شود، در کل دو روش اصلی برای طراحی وبسایت وجود دارد که شامل طراحی سایت به روش استاتیک و داینامیک می‎باشد. در طراحی سایت داینامیک دو روش برای ایجاد سیستم مدیریت محتوا وجود دارد. روش اول استفاده از نرم‎افزارهای سایت‎ساز است و روش دوم کدنویسی سایت از ابتدا و با استفاده از فریم‎ورکهایی است که خود شرکت طراح نوشته است. برای طراحی سایت شرکت‎هایی را باید انتخاب کرد که خود اقدام به کدنویسی سایت و تولید آن بدون استفاده از ابزارها می‎کنند. چرا که استفاده از ابزارها به دلیل عدم تسلط طراح به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی آن، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه وب‎سایت می‎گردد.

چگونه با فروش گستر در هزینه و زمان صرفه جویی کنیم؟

در دنیای امروز که تکنولوژی حرف اول را در آن می‎زند، همه‎ی ما به دنبال راهی هستیم تا امور خود را در حداقل زمان ممکن به انجام رسانیم. بنابراین یکی از بزرگترین نیازهای امروز برای کسب و کارها و انجام مبادلات کالا، وجود فروشگاه‎های آنلاین و مجازی است، چرا که سهولت و امنیت زیادی را برای طرفین معامله به ارمغان می‌‎آورد و از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری می‎کند.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی با اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

چگونه یک فروشگاه اینترنتی با اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
با توجه به گسترش دسترسی افراد به اینترنت، تجارت‌های سنتی به مرور زمان جای خود را به نسخه‌های نوین‌تر تجارت، یعنی تجارت الکترونیک ‌داده‎اند. اگر توان و قدرت تاسیس یک سایت را نداریم، برای انتخاب بهترین رسانه بعد از وب‎شاپ اختصاصی می‎بایست به این موضوع توجه کنیم که نرم‎افزار جایگزینی انتخاب شود که تعداد کاربران فعال بسیار زیادی داشته باشد. بمنظور این گزینش اگر هم اینک کمی به دور و بر خود نگاه بیاندازیم در می‎یابیم که اینستاگرام بهترین گزینه برای این کار است. البته حتما باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهیم که در مجموع، درآمد غیر مستقیم از اینستاگرام را نسبت به درآمد مستقیم از آن ترجیج دهیم و سعی کنیم فالوورهای اینستاگراممان را به سمت وب‌سایت و یا فروشگاه خود سوق دهیم و از آنجا کسب‌درآمد کنیم. به این صورت مشتری برندمان، همیشه مشتری ما باقی خواهد ماند. چراکه اکثر کاربرانی که امروز از اینستاگرام استفاده می‌کنند چند سال قبل در فیسبوک بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند. به همین دلیل برندسازی و ایجاد یک وب‎سایت شخصی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.