وبلاگ

چگونه یک دامنه برای فروشگاه خود انتخاب کنیم؟

چگونه یک دامنه برای فروشگاه خود انتخاب کنیم؟

دامنه یا دامین اسمی است که کاربران را به وب‌سایت شما منتقل می‌کند. نام دامنه سایت شما، مثل عنوانی است که سردر یک فروشگاه می‌بینید. پس انتخاب یک دامنه خوب، امری مهم و حتی دشوار است. بنابراین، توصیه می‌کنم قبل از انتخاب نام و ثبت دامنه وب‌سایتتان، به نکاتی که در این مقاله به آنها می‌پردازم توجه کنید.

چگونه کالاهای ناموجود را از نظر سئو مدیریت کنیم

چگونه کالاهای ناموجود را از نظر سئو مدیریت کنیم

با توجه به اهمیت سئوی سایت‌های فروشگاهی، اگر یکی از صفحات محصولات رتبه خوبی بگیرد، حجم سفارشات نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر شما  محصولی را موجود نداشته باشید مخاطب مجبور به ترک سایت شما می‌شود که به اصطلاح نرخ پرش و یا Bounce Rate سایت افزایش می‌یابد و باعث افت رتبه می‌شود.

تفاوت فروشگاه ساز با پنل اختصاصی مدیریت فروشگاه آنلاین در چیست؟

تفاوت فروشگاه ساز با پنل اختصاصی مدیریت فروشگاه آنلاین در چیست؟

ذخیره‌سازی ابری یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که فروشگاههای آنلاین کوچک می‌توانند انجام دهند. سازمان‌هایی که از پلتفرم ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کنند، نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات ذخیره‌شده بر روی دستگاه‌های ذخیره کننده که ممکن است به هر دلیلی دچار خرابی و خسارت شوند، نخواهند داشت.

اخذ مالیات از فروشگاه های اینترنتی

اخذ مالیات از فروشگاه های اینترنتی

مالیات فروشگاه‌های اینترنتی یکی از مباحثی است که به تبع رشد چشمگیری که کسب و کارهای اینترنتی به‌ویژه فروشگاه‌های اینترنتی فروش کالا و خدمات داشته‌اند باعث شده است مورد توجه سازمان امور مالیاتی قرار گیرد.

چگونه در فروش آنلاین بهتر عمل کنیم؟

چگونه در فروش آنلاین بهتر عمل کنیم؟

به یاد داشته باشید که در بازاریابی یک فرمول مشخص وجود ندارد و بسیاری از کارهایی که انجام میدهید به صورت آزمون و خطاست، پس سعی کنید خطاها را تکرار نکنید و راههای اثر بخش را بیابید.

مشخصات سایت فروشگاهی خوب

مشخصات سایت فروشگاهی خوب

یک فروشگاه اینترنتی بستری را فراهم می کند تا فرد بدون نیاز به خرج اضافه، کالا ها و خدمات خود را به راحتی در بازار اینترنت به فروش برساند و کسب کار خود را یک مرحله بالاتر ببرد و یا کسب و کار خود را با هزینه ای کم و مناسب شروع کند.

راهنمای سئو فروش گستر

راهنمای سئو فروش گستر

یکی از مهمترین اصول تیم تخصص سئو فروش گستر رعایت اصول بهینه سازی موتور جستجو است از دستیابی به ترافیک هدفمند به یک وب سایت از رتبه بندی ارگانیک موتور جستجو کارهای معمول مرتبط با SEO شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینه سازی محتوا در اطراف کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک است. به عبارت دیگر: سئو به معنای بهبود رتبه بندی یک سایت در بخش ارگانیک نتایج جستجو است.

کار با ابراز گوگل آنالیتیکس

کار با ابراز گوگل آنالیتیکس

این برنامه با سیستم عامل ها و بازاریابی و تبلیغات گوگل (از جمله Google Ads ، Search Console و Data Studio) ادغام می شود و این گزینه را برای همه با استفاده از چندین ابزار Google به یک محبوب تبدیل می کند.

تولید محتوا با الگوی دستور زبان فارسی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

تولید محتوا با الگوی دستور زبان فارسی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

فارسی‌نویسی در عین این که به واژه‌های فارسی نیاز دارد، به کاربردی بودن، آسان‌ و همه فهم بودن هم نیاز دارد. ضمن آن که بسیاری از واژه‌های سنگینی که به تصور فارسی‌ فاخر بودن‌شان از آن‌‌ها استفاده می‌کنیم، در اصل فارسی نیستند.

چرا فروشگاه اینترنتی شما در نتایج گوگل نیست؟

چرا فروشگاه اینترنتی شما در نتایج گوگل نیست؟

عدم نمایش سایت فروشگاهی در سرچ گوگل چیست؟ شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که مطلبی را در سایت یا وبلاگ خود منتشر میکنید، ولی زمانی که آنرا در گوگل و یا سایر موتورهای جستجوگر، جستجو میکنید، آن را مشاهده نمی کنید. ما در این مقاله دلایلی که امکان دارد باعث دیده شدن سایت شما شود را توضیح می‌دهیم.

ویژگی ضروری یک فروشگاه اینترنتی

ویژگی ضروری یک فروشگاه اینترنتی

خرید کالا یا خدمات از فروشگاه های آنلاین با ظهور فروشگاه های آنلاین یا خرید کاملاً جدید شده است و بیشتر مصرف کنندگان از این مزیت استفاده می کنند تا زندگی راحت تر و خرید راحت تر باشد.