وبلاگ

گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ

گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ
شعار امسال نمایشگاه الکامپ «پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» بود که با استقبال خوب مردم و شرکت‌های مختلف، بستری برای گفتمانی پربار در حوزه ICT را فراهم آورد. فروش گستر در نمایشگاه الکامپ 97 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد. این 2 محصول شامل: سیستم رزرواسیون آنلاین قابل استفاده برای هر کسب و کاری که نیاز به سیستم رزرو کردن و نوبت دهی دارد مانند هتل‎ها، آژانسهای هواپیمایی، آرایشگاه‎ها، بیمارستان‎ها و ... بازاریابی چند سطحی یا شبکه‎ایی (MLM) قابل استفاده برای هر کسب و کاری که سیستم آن به صورت هرمی است مانند گلد کوئست، پنبه ریز، بیز، بادران و ...

فرصت مناسب در شرایط بحرانی اقتصاد

فرصت مناسب در شرایط بحرانی اقتصاد
نتایج حاصل از تحقیقات انجام شده در ابزارهای جستجوگر اینترنتی نشان می‌دهد، در کل جهان حتی در کشور ایران، با توجه به شرایط خاص اقتصادی، رغبت مردم به خرید و استفاده از امکانات و خدمات اینترنتی مطابق با روند فعلی بازار کاهش نیافته است؛ و اتفاقا برعکس این تصور، تمایل به خرید آنلاین، به علت امکان بررسی و تحقیق جامع به طرز شگفت انگیزی افزایش یافته است.

معیارهای مهم در انتخاب شرکت طراحی وب‎سایت یا فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت با روش‎های مختلفی انجام می‎شود، در کل دو روش اصلی برای طراحی وبسایت وجود دارد که شامل طراحی سایت به روش استاتیک و داینامیک می‎باشد. در طراحی سایت داینامیک دو روش برای ایجاد سیستم مدیریت محتوا وجود دارد. روش اول استفاده از نرم‎افزارهای سایت‎ساز است و روش دوم کدنویسی سایت از ابتدا و با استفاده از فریم‎ورکهایی است که خود شرکت طراح نوشته است. برای طراحی سایت شرکت‎هایی را باید انتخاب کرد که خود اقدام به کدنویسی سایت و تولید آن بدون استفاده از ابزارها می‎کنند. چرا که استفاده از ابزارها به دلیل عدم تسلط طراح به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی آن، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه وب‎سایت می‎گردد.

چگونه با فروش گستر در هزینه و زمان صرفه جویی کنیم؟

در دنیای امروز که تکنولوژی حرف اول را در آن می‎زند، همه‎ی ما به دنبال راهی هستیم تا امور خود را در حداقل زمان ممکن به انجام رسانیم. بنابراین یکی از بزرگترین نیازهای امروز برای کسب و کارها و انجام مبادلات کالا، وجود فروشگاه‎های آنلاین و مجازی است، چرا که سهولت و امنیت زیادی را برای طرفین معامله به ارمغان می‌‎آورد و از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری می‎کند.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی با اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

با توجه به گسترش دسترسی افراد به اینترنت، تجارت‌های سنتی به مرور زمان جای خود را به نسخه‌های نوین‌تر تجارت، یعنی تجارت الکترونیک ‌داده‎اند. اگر توان و قدرت تاسیس یک سایت را نداریم، برای انتخاب بهترین رسانه بعد از وب‎شاپ اختصاصی می‎بایست به این موضوع توجه کنیم که نرم‎افزار جایگزینی انتخاب شود که تعداد کاربران فعال بسیار زیادی داشته باشد. بمنظور این گزینش اگر هم اینک کمی به دور و بر خود نگاه بیاندازیم در می‎یابیم که اینستاگرام بهترین گزینه برای این کار است. البته حتما باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهیم که در مجموع، درآمد غیر مستقیم از اینستاگرام را نسبت به درآمد مستقیم از آن ترجیج دهیم و سعی کنیم فالوورهای اینستاگراممان را به سمت وب‌سایت و یا فروشگاه خود سوق دهیم و از آنجا کسب‌درآمد کنیم. به این صورت مشتری برندمان، همیشه مشتری ما باقی خواهد ماند. چراکه اکثر کاربرانی که امروز از اینستاگرام استفاده می‌کنند چند سال قبل در فیسبوک بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند. به همین دلیل برندسازی و ایجاد یک وب‎سایت شخصی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.

قابلیت‎های فریم ورک بوت استرپ در طراحی سایت

با توجه به سیر صعودی سفارشات اینترنتی و افزایش تمایل کاربران به این سبک از خرید به دلیل سهولت آن، فروشندگان زیادی کالای خود را در محیط مجازی در معرض نمایش قرار می‎دهند. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به گونه‎ای باشد که با ظاهری زیبا و مناسب حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کند. بزرگترین مشکل طراحان سایت و کدنویسان قدیمی، ایجاد ظاهری زیبا و مناسب برای سایت است. در همین راستا توییتر با عرضه‎ی فریم ورکی به نام Bootstrap سعی کرده که خلاء میان طراحی و کدنویسی را از میان بردارد و در قالب طراحی خود از طرح‎های پیش فرض و استاندارد استفاده نماید.

Redirection : انتقال آدرس های URL قدیمی به جدید جهت حفظ SEO

Redirection : انتقال آدرس های URL قدیمی به جدید جهت حفظ SEO
Redirection راهی برای ارسال کاربران و موتورهای جستجو به URL های متفاوتی از URL اصلی درخواست شده توسط آنها می باشد. Redirect های رایج و پرکاربرد عبارتند از 301، 302 و Meta Refresh.

دامنه چیست؟

دامنه چیست؟
زمانی که يك وب‎سایت طراحی می‎گردد؛ نامي مناسب نیز برای آن انتخاب می‎شود که به آن دامنه‎ی سایت می‎گویند و برای ورود به وب‎سايت ميبايست از آن نام استفاده شود. نام دامنه اسمی یکتاست که به وب‎سایت اشاره می‎کند.

پشتیبانی

پشتیبانی
بزرگترین نگرانی هر سازمان بعد از پیاده سازی نرم افزار ها، پشتیبانی آن میباشد . اینکه یک نرم افزار پس از ایجاد، اگر به هر دلیلی دچار اختلال گشت به چه صورت باید آن را برطرف نمود. شرکت آرسینا با در نظر داشتن شرط مشتری مداری، بهترین شرایط پشتیبانی را برای شما عزیزان ارائه میدهد.

تاثیرات پیامک مارکتینگ بر بازدهی فروش

تاثیرات پیامک مارکتینگ بر بازدهی فروش
یکی از با اهمیت ترین شیوه های وفاداری مشتری و تبلیغات ، پیامک مارکتینگ میباشد. از طریق این روش به راحتی و با کمترین هزینه میتوانید بیشترین مشتری را از آن خود نمایید .