بروزرسانی پنل مشتریان

بروزرسانی پنل مشتریان

فروش گستر در راستای بهبود خدمات و در راستای ارتقاء کیفیت پشتیبانی، امکان جدید به پنل کاربری اضافه نموده است، که مدیران سیستم امکان معرفی همکاران خود را جهت ارتباط آنها با بخش پشتیبانی فروش گستر و ارسال تیکت را فراهم می آورد.

جهت معرفی همکاران خود به پنل کاربری، مراجعه و در داشبورد خود در بخش همکاران فروش کاربر جدید خود را معرفی نمایید.تمامی این امکانات اختصاصی برای وارد کردن تیکت و دسترسی به تمامی آیتم های سایت و حل مشکلات و مسائل مربوط به تغییرات سایت توسط ادمین می باشد. 

همچنین با ارائه نظرات و پیشنهادات خود که در آینده ای نزدیک امکانات گسترده تری به پنل مدیریتی فروش گستر اضافه خواهیم کرد. 

نظر خود را بنویسید

ما در فروش‌گستر با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم.

مخالفت کنید