متاسفانه این آیتم دیگر در دسترس نمی باشد!
تصویر صنایع چوب منجی

صنایع چوب منجی

تولید و عرضه کننده انواع مصنوعات چوبی و روشنایی

صنایع چوب منجی با عنوان برترین برند روشنایی چوبی و همچنین 27سال سابقه درخشان در این حوزه، بزرگترین تولید کننده محصولات چوبی روشنایی در ایران میباشد. منجی با تولیدات منحصر به فرد خود نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر نیز مخاطبان زیادی را از آن خود نموده است و یکی از صادر کنندگان بزرگ این نوع از محصولات نیز میباشد.

معرفی

صنایع چوب منجی سال هاست که در زمینه تولید لوسترها و محصولات روشنایی از جنس چوب فعالیت میکند. سابقه 27 ساله این مجموعه و همچنین تولیدات با کیفیت و منحصر به فرد آن باعث شده افراد زیادی به سمت این محصولات بروند و آنها را خریداری کنند. صنایع چوب منجی محصولات خود را صادر نیز میکند و در خارج از ایران هم طرفداران خاص خود را دارد.

چالش ها

  1. صنایع چوب منجی، در زمینه سفارش طراحی وبسایت اختصاصی تجربیات ناخوشایندی داشت. این مجموعه پیش از سفارش وبسایت اختصاصی به فروش گستر، 3 الی 4 بار سفارش طراحی سایت با وردپرس را تجربه کرده بود و از نتیجه آن رضایت نداشت؛ چراکه سیستم وبسایت مرتبا دچار مشکلات فنی شده و پشتیبانی به صورت رضایت بخش اتفاق نمی افتاد. 
  2. چالش دوم این بود که سیستم های وردپرسی امکان فروشگاهی شدن ندارند و صنایع چوب منجی تمایل به داشتن یک فروشگاه اینترنتی با امکان فروش و پرداخت آنلاین داشت.
  3. صنایع چوب منجی تمایل به گسترش و پیشرفت کسب و کار خود داشت. و این نیازمند آن بود که امکاناتی اختصاصی برای وبسایت فروشگاهش در نظر گرفته شود

راهکارها و نتایج

  1. فروش گستر برای طراحی تمامی وبسایت هایی که به آن سفارش داده میشوند، به صورت اختصاصی و از بیس کار کدنویسی می کند و تمام سیستم ها از صفر تا صد تولید تیم فروش گستر است. از این رو پشتیبانی این سیستم ها کاملا برای واحد پشتیبانی ممکن و آسان است. و تمام مشکلات فنی سایت میتوانند طی زمانی کوتاه حل شوند.جهت رفع چالش اول نیز فروش گستر با طراحی کامل یک وبسایت با منبع اختصاصی که کاملا قابل پشتبانی و ارتقا است این مشکل را حل نمود. 
  2. اصلی ترین ویژگی فروش گستر، همین است که میتواند یک فروشگاه اینترنتی را با امکان خرید و پرداخت هزینه آنلاین با امنبت بالا در اختیار کاربران قرار دهد. فروش گستر با طراحی ماژول های اتصال به درگاه های پرداخت با امنیت بالا این چالش را نیز رفع نمود.
  3. فروش گستر همواره در پی ساخت و تولید بیشتر ماژول ها و امکانات اختصاصی برای مشتریان خود میباشد تا آنها بتوانند همواره وبسایت خود را ارتقا داده و در زمینه کاری خود پیشرفت کنند. درباره صنایع چوب منجی نیز این اتفاق رخ داد و با طراحی ماژول های اختصاصی برای این سایت چالش سوم نیز رفع شد.