حضور فروش گستر در شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

حضور فروش گستر در شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع برای شانزدهمین دوره در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود. در این نمایشگاه بیش از 380 شرکت داخلی و خارجی، حضور بهم رسانده و مشارکت خواهند داشت. علاوه بر ایران، شرکت ها و سازمان هایی از کشورهایی نظیر: آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هند، هنک گنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا نیز به معرفی و ارائه جدیدترین متدها و تکنولوژی های صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات می پردازند.

فروش گستر نیز با هدف معرفی کسب و کار خود و تبادل اطلاعات با بزرگترین کمپانی های فعال در این زمینه در این نمایشگاه حضور بهم رسانده تا در جهت یکی از اهداف خود که حضور هر چه بیشتر در بازارهای بین المللی میباشد، گام بردارد.

همچنین فروش گستر به مناسبت برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، تخفیف 15 درصدی برای تمامی مشتریان جدید در نظر گرفته است که در مدت زمان برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهد داشت. 

نقشه مکان غرفه فروش گستر در نمایشگاه بین المللی

تاریخ برگزاری این نمایشگاه از 26 آذرماه لغایت 29 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به آدرس: بزرگراه نیایش - خیابان سئول به سمت شمال - انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه - روبروی درب اصلی باشگاه انقلاب میباشد.

آدرس غرفه فروش گستر: سالن13-12، غرفه فروش گستر

نظر خود را بنویسید