تصویر چرم آدوا

چرم آدوا

تولید و عرضه کننده محصولات چرمی

چرم آدوا یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات چرمی است که با محصولات بروز خود، اکثر طرفداران محصولات چرمی، حتی در خارج از ایران را به خود جذب کرده است. حاصل همکاری تیم فروش گستر با چرم آداوا، وبسایتی شد که چرم آداوا برای فروش آنلاین خود به آن نیاز داشت.

معرفی

چرم آدوا یکی از تولید کنندگان به نام محصولات چرمی است. چرم آدوا با تولید محصولات با کیفیت و به روز و منطبق بر اصول استایل تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای ایرانی در زمینه تولید محصولات چرمی شده است.

چالش ها

  1. آدوا پیش از همکاری با فروش گستر، وبسایتی داشت که علاوه بر اینکه از جهت کیفیت و پشتیبانی رضایت مجموعه چرم آدوا را جلب ننموده بود، به این مجموعه پنل مدیریتی نداده بود. آدوا تمایل داشت که به صورت کامل به سایتی که برایش طراحی میشود، دسترسی داشته و امکان مدیریت آن را داشته باشد.
  2. آدوا برندی است که محصولاتی برای مقبولیت ظاهر و استایل افراد تولید میکند، از این رو طراحی ظاهر وبسایت آدوا نیز بسیار حائز اهمیت است، چرا که سطح سلیقه آدوا را مشخص می کند. طراحی و دیزاین خاص وبسایت یکی از چالش هایی بود که آدوا با آن روبرو بود
  3. آدوا تمایل داشت که در امر مشتری مداری پیشتاز باشد، و این امر ایجاب میکرد که پشتیبانی وبسایت آدوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا هم مشتریان به راحتی ابهامات و مشکلات خود را حل نمایند، و هم بخش مدیریت وبسایت آدوا توسط کاربرانش کمتر دچار خطا و خرابی شود و ارائه خدمات راحت تر گردد.

راهکارها و نتایج

  1. فروش گستر با تولید سیستمی کاملا اختصاصی و طراحی و کدنویسی این سیستم از صفر تا صد، برای تمام مشتریان خود امکان دسترسی و مدیریت وبسایتی که برایشان طراحی شده است میدهد. همچنین فروش گستر امکانی را فراهم کرده که غیر از این که مدیر میتواند به تمامی بخش های سایت دسترسی داشته باشد، سایر کارمندان نیز میتوانند به فراخور حوزه وظایف خود به قسمت های خاصی از سایت دسترسی داشته و امکان مدیریت آن را داشته باشند. با این راهکار چالش اول به کلی رفع شد.
  2. فروش گستر با داشتن تیم طراحی مجرب و با کدنویسی و طراحی اختصاصی فروشگاه آدوا از صفر تا صد، فروشگاهی را ساخت که ظاهر آن کاملا رضایت کارفرما را جلب کرد. ظاهر این وبسایت منحصر به فرد و بروز است و فروش گستر با طراحی آن چالش دوم را به کلی حل نموده است.
  3. تیم پشتیبانی فروش گستر با استفاده از سیستم تیکتینگ و مهارت بالای فنی خود این نیاز چرم آدوا را به کلی حل نمودند. در حال حاضر در صورت بروز هر گونه مشکل یا خرابی در سیستم، کاربر یک تیکت میگذارد و با این کار تیم پشتیبانی را از مشکل خود با خبر میسازد و تیم پشتیبانی در اسرع وقت در صدد رفع آن مشکل بر می آیند.