تصویر فوراور ایران

فوراور ایران

نمایندگی محصولات فوراور لیوینگ آمریکا

کسانی که محصولات با کیفیت آرایشی و بهداشتی را میشناسند، احتمالا نام فوراور را شنیده اند. فوراور ایران یکی از بزرگترین نمایندگان این برند است که تا امروز از طریق فروش و بازاریابی اینترنتی بالاترین میزان رضایتمندی و مشتری مداری را در ایران از آن خود کرده است.

معرفی

فوراور ایران

وب سایت فوراور ایران نماینده و فروشگاه آنلاین محصولات فوراور لیوینگ آمریکا میباشد. این کمپانی تولیدکننده محصولات گیاهی و ارگانیک در زمینه آرایشی بهداشتی و کمک درمانی بوده و از برزگترین تولید کنندگان این نوع محصولات در جهان  است .

چالش ها ، راهکارها و نتایج

نیاز ها و چالش های فوراور ایران و مشتریان آن

  1. اولین نیاز مشتری داشتن سیستم فروش آنلاین است. سیستم فروش آنلاین کمک می کند تا مشتریان در تمام ساعات شبانه روز بتوانند کالای مورد نیاز خود را سفارش داده و خریداری کنند. علاوه بر این داشتن سیستم فروش آنلاین منجر به افزایش سطح فروش نیز خواهد شد.

  2. دومین نیاز سامانه مدیریت مشتری وبسایت است. مدیریت مشتری در واقع سبب شده است که فوراور بتواند از هر نظر مشتریان خود را تحت نظر داشته باشد. از آن جایی که فوراور ایران دارای مشتریان خاص و وفا دار خودش است ، داشتن گزینه مدیریت مشتری برای این کمپانی در نظارت یکپارچه مشتریان تاثیر زیادی گذاشته و کمک شایانی کرده است.

  3. مدیریت بازاریابان سومین نیاز فوراور است. فوراور ایران علاوه بر این که محصولات خود را به صورت آنلاین و آفلاین به فروش می رساند، امکان فروش از طریق بازاریابان را نیز دارد. سیستم مدیریت بازاریاب در سایت فوراور در جهت مدیریت پورسانت بازاریابان تعبیه شده است. هر بازاریاب  امکان داشتن پنل کاربری منحصر به فرد خود را داشته و می تواند از طریق سیستم مدیریت بازاریابان فوراور پورسانت خود را مدیریت کند.

  4. مدیریت بازاریابی شبکه ای چهارمین نیاز است. وب سایت فوراور ایران علاوه بر سیستم بازاریابی سنتی نیاز به یک سیستم مدیریت بازاریابی شبکه ای دارد. این سیستم به مدیران فروش امکان مدیریت زیرمجموعه های خود را می دهد. یعنی هر مدیر فروش می تواند زیر مجموعه خود را داشته و آن را مدیریت کند. از آن جایی که مدیریت این زیر مجموعه ها و پورسانت ها کار پیچیده ای است، سایت فوراور ایران نیازمند سیستم بازاریابی شبکه ای بوده که فروش گستر  ماژول پیشرفته MLM را برای رفع این نیاز طراحی کرده است.

  5. نیاز پنجم سئو و دیجیتال مارکتینگ است. از آن جایی که کمپانی فوراور ایران دارای رقبای قوی از جمله دیجی کالا است، نیازمند خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو میباشد. همچنین از آن جایی که مشتریان فوراور اکثرا محصولات را در گوگل سرچ میکنند تا کالای مورد نظر خود را بیابند، فروش گستر با انجام اقداماتی جهت سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ باعث شد که سایت فوراور ایران در نتایج اول موتور جست و جوی گوگل قرار بگیرد.در حال حاضر نتیجه جست و جوی کلماتی نظیر محصولات فوراور ایران، نمایندگی فوراور و فوراور در گوگل، وبسایت فور اور ایران را در رنک اول نشان می دهد.

  6. یکی از راهکار های فروش گستر برای وفاداری مشتریان، طراحی پنل کاربری برای هر مشتری در سایت بوده است که از این طریق مشتری دارای یک اکانت انحصاری در وب سایت فوراور ایران است. این ویژگی سبب شده است که مشتریان به خوبی از اخبار فوراور ایران مطلع شده و از مواردی همانند طرح تخفیفی،پیامک های تبلیغاتی و ... غافل نشوند.