ارتقا فریم ورک Bootstrap به نسخه 4 در طراحی فروش گستر

 

آرسینا در طراحی سیستم‎های فروشگاهی خود، از آخرین ورژن Bootstrap که در آذرماه سال 1396 توسط توییتر منتشر شده است؛ استفاده می‎کند.

در بوت استرپ 4 علاوه بر ویژگی‎های نسخه 3 مانند زیبایی،  سادگی، شفافیت، یکپارچگی، واکنشگرایی و توانایی تطابق با تمامی مرورگرها، قابلیت‎های دیگری نیز به آن اضافه شده است، مواردی نظیر:

  • سرعت بیشتر کامپایل به دلیل استفاده از SASS بجای LESS؛
  • بهبود یافتن سیستم گرید برای ریسپانسیو بهتر؛
  • ثابت شدن تمام HTML Reset ها داخل یک ماژول جدید با نامReboot؛
  • قابلیت سفارشی سازی مدرن و دهها قابلیت دیگر که باعث بهبود Framework بوت‎استرپ 4 نسبت به نسخه‎ی پیشین خود شده است.

بوت‌استرپ یک چهارچوب یا فریم ورک قدرتمند برای طراحی سریع و آسان وب با قابلیت‎های بسیار زیاد می‌‎باشد و شامل مجموعه‎ایی از دستورات HTML و CSS و جاوا اسکریپت است که با استفاده از آن می‎توان کد نویسی در طراحی وب‎سایت را به حداقل رساند. این فریم ورک دارای آیتم‎های بسیار زیادی مانند فرم‎ها، دکمه‎ها، تب‎ها، ستون‎ها و… است که برای ایجاد صفحات ریسپانسیو وب استفاده می‎شود.

در واقع همانطور که می‎دانید با توجه به افزایش استفاده از گوشی‎های همراه و تبلت‎ها، امروزه بیشتر افراد استفاده‎ی خود از اینترنت؛ مانند بررسی وب‎سایت‎ها را با استفاده از این ابزارها انجام می‎دهند. پس خیلی اهمیت دارد که سایت در صفحات مختلف به درستی نشان داده شود تا کاربر مجبور نباشد برای خواندن مطالب از بزرگنمایی استفاده کند. به همین منظور از طراحی سایت به صورت رسپانسیو برای ساخت صفحات در اندازه‎های مختلف استفاده می‎شود.

تیم فروش گستر سعی بر این دارد که با استفاده از آخرین تکنولوژی‎های روز دنیا، فروشگاه مجازی شما را به بهترین نحو طراحی کرده و مشتریان زیادی را روزانه روانه سایت شما گرداند؛ مشتریانی که بعد از اولین استفاده از وب‎شاپ شما به مشتری دائمتان تبدیل شوند؛ چرا که اولین نقطه تماس مشتری با شما وبسایتتان است. پس می‌بایست که تمرکزی کامل در این زمینه داشته باشیم تا ضمن تثبیت برند کسب و کارتان، کیفیت را به کاربر القا کرده و آنها را به مشتریانی دائمی برای شما تبدیل کنیم.

نظر خود را بنویسید