جشنواره ویژه شب یلدا

جشنواره ویژه شب یلدا

به مناسبت فرا رسیدن طولانی ترین شب سال شرکت فروش‌گستر جشنواره ویژه ای را در نظر گرفته است تا خدمات خود را با تخفیفات و شرایط متفاوتی به مشتریان و صاحبان کسب و کارها ارائه دهد.

  • مدیران کسب و کار و صاحبان مشاغل که قصد راه‌اندازی فروش آنلاین دارید می‌توانید همین حالا با 40% تخفیف با پکیج های طراحی سایت فروشگاهی فروش‌گستر فروش آنلاین خود را شروع کنید و صاحب فروشگاه آنلاین پیشرفته شوید.
    همچنین اگر امکانات و ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مدنظر شما در هیچ کدام از پکیج‌ها نبود، می‌توانید با مراجعه به صفحه "ساخت فروشگاه اینترنتی" امکانات مدنظر خود را انتخاب کنید زیرا در این صفحه تمام ویژگی و امکانات فروشگاه آنلاین پیشرفته وجود دارد و در نهایت پس از انتخاب موارد مورد نیاز، با 10% تخفیف فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.
  • فروش‌گستر برای مشتریان همیشگی و وفادار خود نیز تخفیفاتی در نظر گرفته است تا مشتریان گرامی بتوانند در جشنواره ویژه یلدا شرکت کنند و با کمترین هزینه کسب و کارهای خود را توسعه دهند. تیم فروش شرکت فروش‌گستر متناسب با هر کدام از کسب و کارهای مشتریان پکیج هایی از ماژول ها و امکانات مورد نیاز تهیه کرده است که مشتریان گرامی می‌توانند با 40% تخفیف ویژه پکیج‌ها را خریداری کنند.
    همچنین اگر ماژول‌ها و خدمات دیگری مدنظرشان باشد که در پکیج‌ها وجود ندارد می‌توانند با 10% تخفیف امکانات مورد نیاز خود را خریداری کنند.
    جهت مشاوره و هماهنگی برای خرید پکیج‌ها و امکانات مورد نیاز خود می‌توانید با بخش فروش تماس حاصل فرمایید و یا توسط سیستم تیکتینگ درخواست خود را ثبت کنید.
    فروش گستر برای نمایندگان فروش و مشتریان گرامی که سیستم فروش گستر را به کسب و کارهای دیگر معرفی می‌کنند پورسانت دوبرابر و 40% تخفیف تمدید پشتیبانی در نظر گرفته است.

    جشنواره ویژه شب یلدا فروش گستر می‌تواند بهترین فرصت برای توسعه بیشتر فروشگاه آنلاین و یا راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی جهت آمادگی کامل برای فروش آنلاین در فصل زمستان و مناسب های پیش رو مانند عید نوروز باشد تا با کمترین هزینه با فروشگاه اینترنتی پیشرفته به استقبال مناسبت های آینده بروید.

    یلدا مبارک.

نظر خود را بنویسید