بروزرسانی راهنمای کاربری فروش گستر

بروزرسانی راهنمای کاربری فروش گستر

فروش گستر یک سیستم هوشمند و یکپارچه برای فروش و ارائه خدمات آنلاین است که در آن سعی شده با دیدی کلی تمام چالش ها و نیاز های کسب و کار ها و ایده های مختلف برطرف شود و منجر به کمترین زمان تلف شده برای راه اندازی و رفع چالش های مشترک برای شرکت ها و افراد گردد.

تیم پشتیبانی و فنی فروش‌گستر تلاش کرده‌اند با ترتیب‌بندی مراحل صحیح و اصولی کلیه امور مدیریتی و کاربردی سیستم را شرح داده و مجموعه آموزشی کاملی را به مشتریان یا کاربران این سیستم ارائه دهند.

در این بخش از سایت فروش‌گستر می توانید کلیه راهنماها و آموزش‌های لازم جهت مدیریت سایت فروشگاهی را مشاهده کنید و همچنین تمام سئوالات و موانعی که در پنل ممکن است با آن مواجه شوید را با کمک راهنمای سیستم فروش‌گستر برطرف سازید. اگر شناخت نسبی و پایه ای نسبت به سیستم دارید می توانید از ابتدای سرفصل ها و تیترها شروع کرده و تا انتهای بخش ها پیش بروید تا به طور کامل تسلط پیدا کنید و در غیر اینصورت صرفا مباحثی را مطالعه کنید که در موضوع سئوال شما هستند.

درصورت برطرف نشدن سئوالات و بروز اشکلات در خصوص فعالیت در هر بخش از سایت می توانید به این بخش مراجعه فرمایید و اگر موضوع مورد نظر شما در این بخش وجود نداشت می توانید از طریق تیکت به واحد پشتبانی اقدام نمایید.

راهنمای فروش گستر

نظر خود را بنویسید