سال نو مبارک

سال نو مبارک

با سلام و احترام،

ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آغاز بهار، از سوی تمامی همکاران و همراهان شرکت، به شما عزیزان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم سالی سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت برای همه شما عزیزان باشد.

با وجود چالش‌هایی که در سال گذشته با آن مواجه بودیم، ما همواره با همبستگی، انعطاف پذیری و تلاش مستمر توانستیم به راهمان ادامه دهیم. با همین روحیه و انگیزه، از این پس نیز با همدلی و همت، توانایی پیشرفت و توسعه را خواهیم داشت.

سالی که گذشت سال خوبی برای مردم و کسب و کارها نبود و نقل هر ساله ما شده دریغ از پارسال. اما امید آخرین چیزی است که از دست می‌رود و امیدواریم سال جدید سال بهتری برای همه مردم ایران و جهان باشد.

اما از دید کسب و کار برای گذر از این سیکل باطل در چندماه گذشته فعالیت های شرکت را بر روی بازار بین الملل متمرکز کردیم، بازاری که اگر فقط بخواهیم جمعیت را در نظر بگیریم صد برابر بزرگتر از بازار کشور است و به دلیل سیاست های نادرست از آن بازبانده ایم. ورود به این بازار از ایران هرچند سخت و مواجه با موانع بسیار است، اما در شرایطی که پول کشور بی ارزش شده تا جایی که معنی خود را نیز از دست داده برای خیلی از کسب و کارها میتواند راه نجات باشد. در این سال قصد داریم نتایج تجربیات خود را در اختیار مشتریان و همراهان خود بگذاریم، علاوه بر اشتراک گذاری آموخته ها قصد داریم برای کاهش هزینه ها و افزایش پایداری مشتریان در این بازار امکاناتی که در این مدت بر روی آنها کار کردیم و در بازار بین الملل مورد توجه واقع شده است را به مشتریان فروش گستر در داخل نیز ارائه دهیم از جمله مواردی مانند چرخه های کاری و ایجاد محتوا با استفاده از هوش مصنوعی. 

امیدوارم در سال جدید، با ایجاد فرصت‌های جدید، بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم و شرکت را به روز رسانی کرده و توسعه بخشیم.

در پایان، از شما عزیزان بابت همراهی‌تان، و تلاش‌هایتان در راستای رسیدن به اهداف تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.

با آرزوی بهترین‌ها برای همه شما، سالی پر از نشاط و شادی را برای همگی آرزومندیم.


با احترام،
وحید نادری
مدیرعامل

نظر خود را بنویسید