آپدیت جدید سیستم فروش گستر، نسخه 8

آپدیت جدید سیستم فروش گستر، نسخه 8

تیم پشتیبانی فروش گستر همواره در تلاش است تا کلیه امکانات و خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. در همین راستا تیم فروش گستر می کوشد تا بروز ترین امکانات را با آپدیت های پی در پی در اختیار مشتریان وبسایت فروشگاهی فروش گستر قرار دهد و به توسعه کسب و کارهای آنلاین کمک کند. در تاریخ  29 آذر ماه 1400 آپدیت نسخه 8 سیستم فروش گستر در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

در آپدیت جدید سیستم فروش گستر مهم ترین نکته آپدیت نسخه Bootstrap4 به 5 است که نسبت به نسخه قبلی امکانات و قابلیت های بسیاری را شامل می شود که می توان به حذف می توان به حذف jQuery اشاره کرد که دیگر برای استفاده از کتابخانه jsBootstrap نیازی به کتابخانه jQuery نیست، همچنین Bootstrap RTL نیز به نسخه 5 اضافه شده که آن را می توان یکی از ویژگی های هوشمندانه در این نسخه دانست. اما در کنار ویژگی هایی که در این نسخه وجود دارد باید محدودیت هایی که وجود دارد نیز توجه کرد، نسخه 5 Bootstrap از مرورگرهایی که آخرین بروزرسانی آنها قبل از اواسط سال 2017 هستند پشتیبانی نخواهد کرد.

آپدیت های نسخه 8 شامل:

  • آپدیت تم پیشفرض به Bootstrap5
  • امکان آپلود تصاویر در بخش نظرات کاربران
  • آپدیت پلتفرم طراحی ناحیه مدیریت به Bootstrap5
  • بهبود وبهینه سازی UX/UI داشبورد و تمامی صفهات ناحیه مدیریت
  • امکان جستجو در لیست بلاگ ها
  • جدا سازی تنظمیات جستجو در تگ ها و توضیحات کالا
  • رفع برخی از باگ های ایجاد شده در نسخه قبل

کلیه مشتریان محترم فروش گستر که از پشتیبانی فعال بهره مند هستند به صورت خودکار و رایگان نسخه جدید در اختیار آنها قرار گرفته و در حال حاضر از نسخه جدید استفاده می کنند، دیگر مشتریان محترم نیز میتوانند با ارتباط با واحد فروش برای دریافت نسخه جدید فروش گستر اقدام نمایند.

مشتریان گرامی در صورت مشاهده خرابی در فروشگاه آنلاین و یا پیشنهاد اضافه کردن امکانات دیگری به سیستم می توانند توسط فرم تماس آن را با ما در میان بگذارند.

نظر خود را بنویسید