یلدای شگفت انگیز

یلدای شگفت انگیز

تیم فروش گستر پیشاپیش آیین باستانی یلدا را به مخاطبان خود تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی شادی و سلامتی در طولانی ترین شب سال برای هموطنان عزیزمان، به اطلاع میرسانیم، فروش گستر قصد دارد یلدای امسال را با تخفیفی بی سابقه در تاریخ فعالیتش برای مخاطبان و مشتریان خود شگفت انگیز نماید!

شما میتوانید با تهیه پکیج یلدای شگفت انگیز از تاریخ 98/9/9 تا 98/9/29، فروشگاه اینترنتی خود را با تمامی امکانات ضروری آن به جای قیمت 9,900,000 تومان با قیمت 7,900,000 تومان راه اندازی کنید! با خرید پکیج یلدای شگفت انگیز میتوانید با یک شروع بی نظیر، برای موفقیت کسب و کارتان در سال جدید آماده شده و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود فصل جدیدی را برای فروش و در نهایت کسب سود بیشتر در کسب و کارتان رقم بزنید.

مشاهده پکیج

همچنین به اطلاع مشتریان گرامی فروش گستر میرسانیم که تیم فروش گستر به مناسبت یلدا 40 درصد تخفیف تا سقف 1 میلیون تومان، بر روی تمامی ماژول ها در نظر گرفته است تا شما مشتریان عزیز بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را برای سال جدید تجهیز نموده و برای پیشرفت و رقم زدن موفقیت های جدید کسب و کارتان در سال آینده آماده شوید. کافی است به پنل مدیریتی خود مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایند. 

مشاهده ماژول ها

با آرزوی شادی و شادکامی در یلدای سال 1398 برای شما.

نظر خود را بنویسید