تصویر سرویس چت آنلاین

سرویس چت آنلاین

سازگار با همه وب سرویسهای معتبر

افزونه چت آنلاین با مشتریان حاضر در سایت فروشگاهی با امکانات پیشرفته مدیریت و ارتباط با مشتریان

300,000 تومان

 

چت آنلاین یکی از سریع ترین راه ها برای تعامل با مشتریان است. با توجه به آخرین تحقیقات و پژوهش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و ارتباط با مشتری روز به روز درصد بیشتری از مخاطبان چت آنلاین را به عنوان اولین راه ارتباط با سایت های مورد نظرشان انتخاب میکنند.

 

عکس برای افزونه چت آنلاین

کدامیک از وب سرویس های چت آنلاین بهتر است؟

وب سرویس هایی که فروش گستر برای استفاده از سرویس چت آنلاین انتخاب کرده هرکدام با توجه به پلن های قیمتی که ارائه داده اند ویژگی های خاص و امکانات خاص خود را دارند.

سرویس Smartsupp

پلن رایگان: شما میتوانید با انتخاب این سرویس دهنده چت آنلاین به صورت رایگان از امکانات زیر بهره مند شوید:

  • امکان چت آنلاین سه اپراتور با کاربران
  • ارائه اپلیکیشن به منظور مدیریت چت آنلاین از طریق اپلیکیشن
  • امکان تغییر و طراحی بیسیک ظاهر محیط چت آنلاین

پلن پیشرفته:

قیمت این پلن 10دلار بوده و به ازای یک اپراتور تعریف شده است. هر تعداد اپراتوری بخواهند در این سرویس خدمات ارائه دهند، باید برای هرکدام این پلن را تهیه نمایید. امکانات این پلن به شرح زیر است:

  • اسکرین ریکورد (فیلم گرفتن از صفحه) کاربری که به سایت شما وارد شده و نسان دادن اقدامات او در سایت جهت سهولت در راهنمایی
  • ارائه اپلیکیشن به منظور مدیریت چت آنلاین از طریق اپلیکیشن
  • ارسال اتوماتیک مسیج به کاربرانی که به سایت وارد میشوند. برای مثال هر کاربری که وارد سایت شود یک متن ثابت در صفحه چت به او نشان داده میشود.
  • امکان نگهداری چت هیستوری به مدت نامحدود
  • امکان ایجاد تغییرات پیشزفته در ظاهر صفحه چت
  • امکانات و جزئیات بیشتر را مشاهده کنید

سرویس crisp

پلن رایگان: شما میتوانید با انتخاب این سرویس دهنده چت آنلاین به صورت رایگان از امکانات زیر بهره مند شوید:

  • امکان چت آنلاین دو اپراتور با کاربران
  • قابلیت ارسال اخطار پیام مشتری بر روی دسکتاپ (desktop notifications)
  • ارائه اپلیکیشن به منظور مدیریت چت آنلاین از طریق اپلیکیشن

پلن پیشرفته:

قیمت این پلن 25 دلار میباشد. و امکانات آن به شرح زیر است:

  • امکان چت آنلاین 4 اپراتور با کاربران
  • ارائه اپلیکیشن به منظور مدیریت چت آنلاین از طریق اپلیکیشن
  • ارسال اتوماتیک مسیج به کاربرانی که به سایت وارد میشوند. برای مثال هر کاربری که وارد سایت شود یک متن ثابت در صفحه چت به او نشان داده میشود.
  • امکان نگهداری چت هیستوری به مدت نامحدود
  • امکان ایجاد تغییرات پیشزفته در ظاهر صفحه چت
  • قابلیت ارسال اخطار پیام مشتری بر روی دسکتاپ (desktop notifications)
  • امکان ارسال پیام خصوصی کاربران سایت به هر یک از اپراتورها
  • امکان دریافت پیام کاربر توسط اپراتور در فضای تلگرام(کاربر در سایت پیام میدهد، اپراتور از طریق تلگرام پاسخ ها را در سایت ارسال میکند)
  • امکانات و جزئیات بیشتر را مشاهده کنید

برخی از مزایای افزونه چت آنلاین

  • امکان گفتگوی نامحدود مدیر سایت و همچنین بخش های پشتیبانی و فروش با تعداد نامحدودی از کاربران
  • ایجاد احساس امنیت در مخاطب و حفض حریم خصوصی
  • امکان ایجاد ارتباط بدون مشخص شدن هویت و شماره تلفن مخاطب: با توجه به سیستم های ویروسی تبلیغات و ارسال پیامک ها ، بسیاری از افراد ترجیح میدهند اطلاعات تمای خود را در اولین برخورد با شرکت ها در اختیار آنها قرار ندهند ، از این رو افزونه پیامرسان آنلاین بسیار مفید خواهد بود. 
      • ایجاد ارتباطی سریع و کم ‎هزینه: افزونه پیام رسان آنلاین هیچ هزینه ای نداشته و نسبت به روش های تلفن، پیامک و ... بسیار کم هزینه تر است.
      • پشتیبانی فوری و افزایش سرعت پاسخگویی:در سرویس چت آنلاین شما میتوانید بسیار سریع تر از هر روش دیگر مانند ایمیل ، تیکت پشتیبان ، تلفن و ... با مشتری ارتباط داشته و مشکل او را بر طرف نمایید.  
      • جلب اعتماد و رضایت کاربران: در دسترس بودن تیم پشتیبانی با این سرعت و آسانی برای مشتری حتما جلب اعتماد و ایجاد آرامش خواهد کرد.
      • درگیری تعداد نیروی انسانی کمتر: با استفاده از سیستم چت و پیامرسان آنلاین موجود در سایت، شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی میتوانند با استفاده از نیروی انسانی کمتر تعداد بیشتری از مخاطبان و مشتریان را تحت پوشش قرار داده و در نهایت در هزینه ها صرفه جویی نمایند.
      • امکان مدیریت و کنترل کیفی عملکرد مشاوران و تیم پشتیبانی توسط مدیریت سایت: با توجه به ذخیره سازی کلیه پیام های رد و بدل شده، مدیریت سایت میتواند با نظارت و بررسی جواب گویی کارشناسان کیفیت خدمات آنها را ارزشیابی کرده و ضعف آنها را برطرف نماید.
      • و ...

       افزونه چت آنلاین سایت فروشگاهی 2

       افزونه چت آنلاین مخصوص سایت های فروشگاهی

       

      با توجه به ویژگی های متفاوت سایت ها، کاربری متفاوت آنها و همچنین مخاطبان آنها، یک افزونه چت آنلاین ایده آل باید برای هر یک از سایت های مختلف ویژگی ها و فیچر های متفاوتی داشته باشد. از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

      • امکان پیگیری آسان فاکتور های خرید
      • امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات خزید مشتری
      • امکان پیگیری تیکت های پشتیبانی فروش

      و ویژگی های دیگر که میتواند با نوع کالا و خدمات ارائه شده در هر سایت فروشگاهی متفاوت باشد. از این رو امکان توسعه پذیری و همچنین مدیریت کارکردی افزونه های پیامرسان آنلاین میتواند بسیار مهم باشد که کمتر افزونه ای این ویژگی ها را دارد.

       

      افزونه چت آنلاین فروشگاهی فروش گستر

      برای سرویس چت آنلاین موجود در صفحه سایت فروش گستر دو امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد که سایت های فروشگاهی با توجه به ویژگی مورد نیاز خود میتوانند یکی از دو روش را انتخاب نمایند.

      1 - افزونه اختصاصی چت آنلاین فروش گستر

      این افزونه به صورت کاملا اختصاصی برای هسته مرکزی فروش گستر نوشته  شده و به صورت کامل با پنل مدیریت و دیتابیس سایت هماهنگی دارد و میتوان از طریق آن به صورت مستقیم به راحتی به اطلاعت مورد نیاز هر مشتری و هر فاکتور دسترسی داشته و پشتیبانی سایت را بسیار سریع تر می نماید.

      2 - افزونه واسط چت آنلاین فروش گستر

      این افزونه به صورت واسط عمل کرده و شما میتوانید هر سیستم چت آنلاین دیگر که از طرف شرکت ثالثی ارائه میگردد رادر سایت خود قرار داده و به صورت کامل به سایت خود متصل نمایید.

      مانند تصویر زیر و بسیاری از سرویس های دیگر

      افزونه چت آنلاین سایت فروشگاهی

      نظر و یا سوال خود را مطرح کنید: