فروشگاه آنلاین سانا 3D

سانا 3D

تولید کننده کفپوش فابریک خودرو

اگر تبلیغات تلویزیونی را دیده باشید، باید نام کفپوش سانا(sana3d) را شنیده باشید... یکی از بزرگترین تولید کنندگان و حتی صادرکنندگان انواع کفپوش خودرو در ایران میباشد... سایت فروشگاهی، اپلیکیشن و ربات سانا از پر بازدیدترین نمونه های کاری فروش گستر میباشد.

معرفی

معرفی سانا تری دی

سانا تری دی یک برند معروف در زمینه ی تولید کفپوش های خودرو بوده و  به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کفپوش خودرو شناخته می شود. سانا تری دی کفپوش های حرفه ای و با کیفیت تولید شده را به کشور های دیگر صادر میکند . همچنی محصولات دیگری نیز در صبد کالای این شرکت قرار دارد .

 

چالش ها

چالش های سایت سانا تری دی در فروش آنلاین

  •         یکی از اصلی ترین چالش ها طراحی سایت با رعایت اصول برندینگ بود، از آن جایی که این وب سایت دارای مشتریان ویژه و زیادی است، به دنبال طراحی اختصاصی برای وب سایت خود بود تا بیش از پیش تاثیر ماندگار در مشتریان داشته باشد.

  •         سرعت لود بالا دومین چالش در این سایت بوده است. حجم بالای بازدید و خرید از سایت سانا تری دی موجب کاهش سرعت و اختلال در وب سایت قدیمی سانا میشد و این منجر به اطلاف هزینه تبلیغات و کاهش فروش میگردید.

  •         سومین چالش داشتن سیستم مدیریت فروش آنلاین و ارسال هوشمند کالا به مشتری بود چرا که به دلیل حجم بالای فروش ، ارسال کالا به مشتریان با چالش های خطا ، هزینه ای سربار ، نیروی انسانی زیاد و... روبرو شده بود.

  •         داشتن طرح های تخفیف گوناگون برای مشتریان چالش چهارم این سایت بود. سایت سانا تری دی نیازمند داشتن سیستمی در جهت ارائه ی انواع طرح تخفیف به مشتریان بود که برای این کار می بایست یک سیستم هوشمند طراحی می شد تا نیازی ویرایش های دستی تک تک کالا ها نباشد.

  •         چالش دیگر این وب سایت اتصال سیستم های فروشگاهی به سیستم حسابداری جهت  جلوگیری از بروز خطا بود. همان طور که گفته شد با توجه به افزایش حجم فروش می بایست سیستم فروش آنلاین و نرم افزار های مختلف با سیستم حسابداری مدیریتی در ارتباط باشد تا در روند فروش آنلاین و حسابداری مشکلی رخ ندهد.

  •         سطوح دسترسی مختلف به پنل وب سایت آخرین چالش در سایت سانا تری دی بود. از آن جایی که نیروی انسانی زیادی در این شرکت و سایت مشغول فعالیت هستند، از این رو سایت سانا تری دی نیازمند یک سیستم هوشمند بود تا هر فرد با توجه به سمت خود به کل سایت دسترسی نداشته و تنها به بخش مربوطه دسترسی داشته باشد.

 

راهکارها و نتایج

راهکار های نرم افزاری فروش گستر برای سانا تری دی

  1.       طراحی یک سایت اختصاصی که در آن تمامی فاکتور های لازم اعم از UXوUI رعایت شده و طراحی آن کاملا با توجه به خواست کارفرما صورت گرفته است. هدف اصلی در طراحی این بخش توجه به برندینگ و فروش سریع بود.

  2.       فروش گستر در جهت افزایش سرعت سایت و کارکرد بدون وقفه از یک روش اصولی استفاده نمود. برای این منظور از سرویس هاستینگ پیشرفته محصوص فروشگاهی به همراه کد نویسی اختصاصی با پهنای باند نا محدود استفاده نمود.

  3.       در جهت ارسال هوشمند کالا به مشتریان، فروش گستر از یک ماژول اختصاصی و هوشمند استفاده نمود که روند خرید و تحویل کالا به مامور پست به صورت کاملا هوشمند توسط سیستم مربوطه در سایت انجام می شد.

  4.       در جهت رفع چالش بعدی از یک ماژول تخفیف حرفه ای  با قبلیت مدیریت و ویرایش (Costomiz) برای مدیران فروش استفاده شد که بعد از راه اندازی و اجرا بر روی سایت به برطرف کردن این چالش منجر شد.

  5.    جهت ارتباط با سایر سیستم ها از جمله سیستم های فروشگاهی،انبارداری،نرم افزاری و...سیستمی طراحی شد تا بتواند بخش های مختلف را با پنل مدیریت اصلی سایت اتصال داده و بخش های مختلف را با یکدیگر مرتبط سازد. استفاده از این سیستم منجر به کاهش نیروی انسانی در این بخش، هوشمند کردن سیستم ها و همچنین کاهش هزینه های مربوطه شد.

  6.        ماژول مدیریت کاربران سیستم راهکار فروشگستر برای دسترسی اقراد مختلف شاغل در سانا تری دی به وبسایت بود به نحوی که مدیر ارشد سایت به صورت کامل و با جزئیات میتواند دسترسی هر یک از بخش ها را برای افراد نختلف فعال نماید.

 

نظر مشتری