-
یکی از اصلی ترین چالش ها، طراحی سایت با رعایت اصول برندینگ بود. از آن جایی که این وبسایت مشتریان زیادی داشت، به دنبال طراحی اختصاصی وبسایت برای برند خود بود تا بهتر از پیش در دید مشتریان ظاهر شود و فروش خود را بالاتر ببرد.
-
سرعت لود بالا دومین چالش در این وبسایت بود. حجم بالای بازدید و خرید از سایت سانا تری دی موجب کاهش سرعت و اختلال در وب سایت قدیمی سانا میشد و این امر منجر به اتلاف هزینه تبلیغات و کاهش فروش میشد.
-
سومین چالش داشتن سیستم مدیریت فروش آنلاین و ارسال هوشمند کالا به مشتری بود؛ چرا که به دلیل حجم بالای سفارشات، ارسال کالا به مشتریان با چالش هایی از قبیل خطا در ارسال، هزینه های بالا برای ارسال ، نیاز به نیروی انسانی با تعداد بالا و... روبرو شده بود.
-
داشتن طرح های تخفیف گوناگون برای مشتریان چالش چهارم این سایت بود. سایت سانا تری دی نیازمند داشتن سیستمی جهت ارائه انواع طرح های تخفیف به مشتریان بود تا نیازی به ویرایش دستی تک تک کالا ها در زمان تخفیف نباشد.
-
چالش دیگر این وبسایت اتصال سیستم های فروشگاهی به سیستم حسابداری جهت جلوگیری از بروز خطا بود. همان طور که گفته شد با توجه به افزایش حجم فروش می بایست سیستم فروش آنلاین با نرم افزار های مختلف حسابداری در ارتباط باشد تا در روند فروش آنلاین و سپس انتقال اطلاعات فروش به سیستم حسابداری مشکلی رخ ندهد.
-
سطوح دسترسی مختلف به پنل وب سایت آخرین چالش در سایت سانا تری دی بود. از آن جایی که کارمندان زیادی در این شرکت و وبسایت مشغول فعالیت هستند، سایت سانا تری دی نیازمند یک سیستم هوشمند بود تا هر فرد در وبسایت تنها به بخش مربوط به حوزه وظایف خود دسترسی داشته باشد.