متاسفانه این آیتم دیگر در دسترس نمی باشد!
تصویر شیما کفش

شیما کفش

طراح و تولید کننده انواع کفش های چرم

تولیدی "شیما کفش" یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعت چرم و کفش ایران با بیش از 90 سال سابقه تخصصی از طراحی تا تولید و فروش انواع کفش و پاپوش های متنوع میباشد. برند شیما از دیروز تا امروز با تمام افراد نسل های مختلف همراه بوده و نامی ماندگار در ذهن مشتری ساخته است. فروشگاه اینترنتی شیما، خرید اینترنتی کفش را برای هر فرد با هر سلیقه امکان پذیر نموده است.

چالش ها

  •  چالش اول پشتیبانی کامل فنی از وبسایت بود که شیما کفش تمایل داشت توسط شرکتی حرفه ای و متخصص در این زمینه انجام گردد.

  • شبکه فروش شیما از نمایندگی های پخش تا فروشگاه ها و ... یکی از برزگترین ها در نوع خود است و این امر باعث ایجاد یک سیستم حسابداری پیچیده شده است. در نتیجه غیر از مسئله فروش آنلاین، شیما کفش نیاز به اتصال به سیستم های حسابداری از طریق سایت را نیز داشت؛ تا پس از فروش محصولات، تغییرات مربوط به امور حسابداری به صورت خودکار در نرم افزار حسابداری مربوطه اعمال شوند. در این صورت دیگر نیازی نیست این یکپارچه سازی و تطبیق تغییرات به صورت جداگانه انجام شود. این امر تا حد زیادی از بروز خطا در محاسبات حسابداری نیز جلوگیری می نماید.
  • شیما کفش از نظر فروش، تنوع کالا، ارتباط با نمایندگی های مختلف و داشتن مشتریان بسیار زیاد دارای گستردگی فوق العاده ای است. از این رو نیازمند یک پنل مدیریت بسیار قوی جهت مدیریت جامع بخش های: فروش، فروش آنلاین، فروشنده و مشتریان است؛ تا از طریق این پنل بتواند هماهنگی لازم بین بخش های مختلف را به وجود آورد.

  • از آن جایی که حجم قابل توجهی از فروش شیما کفش توسط نمایندگان فروش انجام می گیرد، شرکت خواهان طراحی صفحه ای مستقل برای معرفی نمایندگان فروش در سایت بود.

 راهکارها و نتایج

  1. در حال حاضر پشتیبانی کامل وبسایت توسط سیستم تیکِتینگ پیشرفته فروش گستر و کارشناسان پشتیبانی برای شیما کفش انجام می شود.

  2. یکی از ویژگی های اصلی فروش گستر قابلیت اتصال به سیستم های نرم افزاری دیگر است. از این رو اقدامات فروش گستر در این زمینه منجر به اتصال سیستم فروشگاهی و فروش آنلاین شیما کفش به پنل مدیریتی و نرم افزار حسابداری مربوطه شده و با تدوین این بخش، از هزینه های مربوط به استخدام نیروی انسانی جلوگیری نمود.

  3. راهکار فروش گستر برای چالش سوم گسترش ماژول های تخصصی و یا ایجاد ماژول های جدید مدیریتی بود؛ به طوری که مدیریت تمامی فاکتور های مورد نظر برای وب سایت شیما کفش صرفا از طریق پنل مدیریت سایت قابل انجام شد.

  4. فروشگستر با طراحی یک صفحه اختصاصی با ظاهری حرفه ای و زیبا در جهت معرفی نمایندگان فروش چالش چهارم را نیز برطرف نمود. در این صفحه تمامی اطلاعات مربوط به نمایندگان فروش به صورت اختصاصی به  نمایش گذاشته شدند.