قصد راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا مارکتپلیس دارید؟ برای دریافت مشاوره ویژه، از روشهای زیر اقدام فرمایید و از خدمات رایگان فروشگستر بهرهمند شوید:
سیستم مدیریت فروش آنلاین
این روش پرداخت به مشتریان امکان میدهد که سفارش خود را آنلاین انجام داده و مبلغ آن را در هنگام تحویل سفارش یا مرسوله در محل سکونت/کار خود پرداخت نمایند.
در دنیای فروشگاههای اینترنتی، یکی از مراحل حیاتی خرید، پرداخت مبلغ توسط مشتری است. ماژول پرداخت در محل یا پرداخت درب منزل، این امکان را فراهم میکند که فروشگاههای آنلاین با ارائه خدمات اضافی، تجربه خرید را برای مشتریان بهبود بخشند.
یکی از مزایای اصلی این روش، افزایش اعتماد مشتریان است. آنها میتوانند مبلغ را تنها زمانی پرداخت کنند که کالا یا خدمات به دستشان رسیده و کیفیت مطلوبی داشته باشد. این اعتماد، رابطه مشتری با فروشگاه را تقویت کرده و احتمال وفاداری را افزایش میدهد.
علاوه بر این، این روش به فروشگاهها امکان میدهد با مشتریانی که از خریدهای آنلاین نگران هستند یا به پرداخت از قبل اعتراض دارند، همکاری کنند. این موضوع بازار هدف فروشگاه را گستردهتر کرده و فرصتی برای افزایش فروش ایجاد میکند.
به طور کلی، ماژول پرداخت در محل یک ابزار کارآمد است که به فروشگاههای آنلاین کمک میکند تا تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشند، اعتماد آنها را بالا ببرند و بازار هدف خود را گسترش دهند.
فاکتور هایی که پرداخت در محل داشتند باید به صورت دستی وارد سیستم حسابداری بشه؟
بله.به دلیل اینکه روش پرداخت در محل از طریق پوز انجام می شود و پوز به جایی جز بانک اتصال ندارد می بایست به صورت دستی در سیستم حسابداری وارد شوند
توضیحات کامل بود ممنون
متن بسیار طولانی بود در کل بسیار ممنون .
با فعالسازی این روش ارسال مشتریان میتوانند در هنگام پرداخت و نهایی کردن سفارش خود، گزینه دریافت از محل فروشگاه را انتخاب کنند، سپس اطلاعات آدرس پستی فروشگاه یا انبار را مشاهده و برای دریافت مرسوله یا سفارش خود به آدرس فروشگاه مراجعه کنند.
محاسبه هزینه ارسال، متناسب با وزن کل سفارش و یا هزینه ثابت بدون در نظر گرفتن وزن مرسوله با استفاده این ماژول میتوانید به بهترین روش های ارسال مرسوله های پستی دست پیدا کنید.
مدیریت انتخاب روش های ارسال و هزینه ارسال بر اساس آدرس مشتری، نقش مشتری، تاریخ سفارش، مبلغ سفارش، جمع جزء سفارش، وزن سفارش، تاریخ، کدهای کوپن و تخفیف، ویژگی های پرداخت و مشخصات محصول و ...
فیلترینگ و محدود سازی روش های پرداخت از طریق ویژگی های آدرس، نقش مشتری، تاریخ، میزان سفارش و روش های ارسال، ویژگی های پرداخت، مشخصات محصول و ...