اتوماسیون سرویس های مشتریان

اتوماسیون سرویس های مشتریان

تاکنون مدیریت مشتریان توسط پلتفرم CRM و سیستم فروش گستر انجام می پذیرفت اما از ابتدای سال جاری فروش گستر به دنبال اتوماسیون سیستم پشتیبانی مشتریان جهت بهبود فرآیند بوده است و طی توسعه سیستم فروش گستر توسط تیم فنی قابلیت مدیریت کلیه فرایند های تمدید، فعال سازی و اطلاعات مشتریان صرفا در پلتفرم مدیریت فروش گستر انجام می پذیرد و مشتریان می توانند از این پس خرید و یا تمدید خدماتی نظیر هاست و SSL فروشگاه آنلاین خود را از طریق پنل مدیریت فروش گستر انجام دهند.

قابلیت های این بخش به این صورت است که 5 روز قبل از اتمام اعتبار سرویس، پیش فاکتور صادر شده و از طریق اس ام اس به مدیریت سایت اطلاع رسانی می شود، در صورت عدم پرداخت بعد از 5 روز اطلاعیه لغو فاکتور ارسال خواهد شد.

در صورتی که مجددا پرداخت صورت نپذیرفت و از تاریخ صدور فاکتور و اطلاع رسانی 7 روز گذشته باشد فاکتور به صورت خودکار لغو و سرویس غیر فعال می شود. پس از غیر فعال شدن سرویس باید مجددا درخواست صدور فاکتور داده و پرداخت را انجام دهید تا سرویس مجدد از همان لحظه پرداخت فعال شود.

در آینده امکانات دیگری با توسعه سیستم اضافه خواهد شد که مشتریان می توانند در داشبورد کاربری خود امور تمدید پشتیبانی، فعال و یا غیر فعال بودن سیستم خود را مشاهده نمایند و از وضعیت فعلی سایت خود با خبر شوند.

چناچه در روزهای آتی در روند سیستم فروشگاهی خود اختلالی بوجود آمد می توانید از طریق سیستم تیکتینگ پیگیری نمایید تا کارشناسان پشتیبانی در کمترین زمان پاسخگو باشند.

نظر خود را بنویسید