تصویر تیکت پشتیبانی

تیکت پشتیبانی

Support ticket

ارائه خدمات پشتیبانی فنی (واحدهای طراحی و توسعه) در این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل یا سوالتان با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه دهید و آنقدر بحث و تبادل نظر کنید تا مشکل شما در نهایت برطرف شود.

150,000 تومان

تیکت پشتیبانی چیست؟

تیکت اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از پشتیبانی است. که مشتری درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی و یک نامه رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی فروش گستر موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد.

  • سابقه درخواست‌ها از بین نمی رود.
  • مشتری یا کاربر مجبور به تکرار مداوم درخواست نمی باشد.
  • قابلیت ردیابی تمامی صحبت ها وجود دارد، چون تمامی پاسخ ها مکتوب است.
  • در بعضی موارد پشیبانی نیاز به بررسی داشته، به خصوص موارد برنامه نویسی و وب سرویس امکان پاسخگویی در لحظه وجود ندارد.
  • تیکت‌ها نسبت به سایر روش‌های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین اولویت بالاتری دارد.

زمانی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید، تیم پشتیبانی فروش گستر موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت‌های مشتریان را بررسی کنند و به سوالات کاربران پاسخ دهند و مشکلات کاربران را پیگیری کنند. هنگامی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید، سریعا درخواست شما به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده می‌شود تا کارشناسان مربوطه سریعا مشکل شما رو برطرف کنند، علاوه بر این وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال میکند تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشد، تیکت در وضعیت فعال باقی می ماند. در این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل یا سوالتان با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه دهید و آنقدر بحث و تبادل نظر کنید تا مشکل شما در نهایت برطرف شود.

قابل ذکر است که هر سرویس گیری در قالب تیکت، در آرشیو کاربر ذخیره شده و در مراجعات بعدی در اختیار وی قرار خواهد گرفت. این امر در کنار دانشنامه قابل ارائه در کنار این سیستم که شامل مشکلات عمومی کاربران است، باعث پائین آمدن ترافیک کاری بخشهای مختلف سرویس دهنده و در نتیجه افزایش کیفیت این سرویس دهی خواهد بود.

از عمده دلایل موفقیت این نوع سرویس دهی می‌توان به امکان ارسال درخواست کاربران از طریق فرم های ارتباط با ما و یا استفاده از ایمیل و نرم افزارهای ارسال ایمیل نظیر Outlook برای ارسال درخواست و تبدیل آن به تیکت در بخش جوابگویی، رابط کاربری عامه پسند این سرویس که به طریقی طراحی شده که کاربر در کمترین زمان و کلیک ممکن به جواب خود رسیده و یا درخواست خود را به بخش مربوطه ارسال

با در نظر گرفتن این موارد می توان گفت که اجرای سیستم مدیریت کاربران از طریق تیکت، تحولی قابل ذکر در سرویس دهی شما ایجاد خواهد کرد.

نظر و یا سوال خود را مطرح کنید:
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند پرسش خود را مطرح کنند یا نظر بنویسند.