تصویر تیکت پشتیبانی

تیکت پشتیبانی

Support ticket

ارائه خدمات پشتیبانی فنی (واحدهای طراحی و توسعه)

150,000 تومان

تیکت پشتیبانی چیست؟

تیکت اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از پشتیبانی است. که مشتری درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی و یک نامه رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی فروش گستر موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد.

  • سابقه درخواست‌ها از بین نمی رود.
  • مشتری یا کاربر مجبور به تکرار مداوم درخواست نمی باشد.
  • قابلیت ردیابی تمامی صحبت ها وجود دارد، چون تمامی پاسخ ها مکتوب است.

زمانی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید، تیم پشتیبانی فروش گستر موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت‌های مشتریان را بررسی کنند و به سوالات کاربران پاسخ دهند و مشکلات کاربران را پیگیری کنند. تیکت‌ها نسبت به سایر روش‌های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین اولویت بالاتری دارد. هنگامی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید، سریعا درخواست شما به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده می‌شود تا کارشناسان مربوطه سریعا مشکل شما رو برطرف کنند، علاوه بر این وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال میکند تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشد، تیکت در وضعیت فعال باقی می ماند. در این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل یا سوالتان با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه دهید و آنقدر بحث و تبادل نظر کنید تا مشکل شما در نهایت برطرف شود.

نظر و یا سوال خود را مطرح کنید:
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند