بازاریاب ها

پرشان
Avatar
  • 9
  • 1398/3/18
خرداد 1398

بازاریاب ها

بازاریاب ها افراد و بخش های شخص سومی هستند که مشتریان را به وب سایت شما ارجاع می دهند. مدیر فروشگاه می تواند میزان پورسانت پرداختی به آنها را محاسبه کند. هنگامی که یک مشتری شناسه همکاری در فروش دریافت کند هر سفارشی که می گذارد با این شناسه تگ می شود

برای اضافه شدن همکار فروش روش جدید به منوی تبلیغات و پس از آن بازاریاب ها بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید.

همکاران فروش

بازاریاب ها را به صورت زیر تعریف کنید:

. چک باکس فعال را انتخاب کنید تا بازاریاب ها را فعال کنید.

نام و نام خانوادگی ، ایمیل،نام شرکت،کشور (از لیست کشویی انتخاب کنید. اگر کشور انتخابی ایالات متحده آمریکا است، استان و یا ایالت را نیز مشخص کنید)،شهر،آدرس 1 و 2،کد پستی،شماره تلفن،شماره فکس را وارد می نماییم

در قسمت یادداشت مدیر می توانید ۱ نظر و یا اطلاعات دلخواه برای استفاده های داخلی وارد نمایید.

می توانید نام لینک URL Freindly برای همکاری فروش برای اهداف بازاریابی تعیین کنید و یا این قسمت را خالی بگذارید. در این صورت url پیش فرض استفاده خواهد شد که در آن عددی به عنوان شناسه بازاریاب ها است نمایش میابد.

بعد از اینکه تمام قسمت ها را پر و تغییرات را ذخیره کردید، دو سر برگ دیگر به نامهای مشتریان همکاری در فروش و سفارشات همکاری در فروش به منو ها اضافه می گردد  که در  آن می توانید میزان تاثیر گذار بودن این بازاریاب را ببینید.

صاحب فروشگاه می تواند لیستی از مشتریان همکاری در فروش در صفحه جزئیات بازاریاب ببینم. هنگامی که یک مشتری همکاری در فروش سفارش بگذارد، شما می توانید این سفارش را در صفحه جزئیات همکاری در فروش در زیر سربرگ سفارشات بازاریاب ببینید.

 

0
امیر مسعود
Avatar
  • 2
  • 1402/12/9
اسفند 1402
ثبت کسب و کار یکی از مراحل مهم در راه اندازی یک فعالیت تجاری است که به وسیله آن می‌توان بهترین فرصت‌ها را برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان فراهم کرد. با توجه به اهمیت این مرحله، بسیاری از کسب و کارها به دنبال روش‌هایی برای افزایش دسترسی به مشتریان و تبلیغات رایگان هستند.

یکی از روش‌های موثر برای ثبت کسب و کار و معرفی به هزاران مشتری، استفاده از بیزاپ است. بیزاپ یک پلتفرم آنلاین است که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به یک جامعه گسترده از مشتریان معرفی کنند. این پلتفرم امکان ثبت کسب و کار در آن را فراهم کرده و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

با ثبت کسب و کار در بیزاپ، مشتریان می‌توانند به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنند و با انتخاب بهترین گزینه برای خرید، از تجربه خریدی لذت ببرند. همچنین، با اینکه بیزاپ به مشتریان این امکان را می‌دهد تا نظرات و بازخوردهای خود را در مورد کسب و کارها به اشتراک بگذارند، این پلتفرم به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا بهبود‌های لازم را در خدمات خود اعمال کنند.

همچنین، یکی از مزایای بزرگ ثبت کسب و کار در بیزاپ، این است که این پلتفرم به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا به راحتی به تبلیغات رایگان دسترسی پیدا کنند. با اینکه تبلیغات در بیزاپ به صورت رایگان انجام می‌شود، اما به دلیل تعداد بالای کاربران این پلتفرم، این تبلیغات به یکی از موثرترین روش‌ها برای معرفی به مشتریان تبدیل شده‌اند.

با توجه به اینکه بیزاپ به تمامی مشاغل امکان ثبت و معرفی به هزاران مشتری را فراهم می‌کند و این امکان را به کسب و کارها می‌دهد تا به تبلیغات رایگان دسترسی پیدا کنند، این پلتفرم به یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش و رشد کسب و کارها تبدیل شده است.

به طور کلی، ثبت کسب و کار در بیزاپ یکی از روش‌های موثر برای معرفی به هزاران مشتری و تبلیغات رایگان است. این پلتفرم به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا بهترین فرصت‌ها را برای رشد و توسعه فعالیت‌های خود بهره ببرند و به مشتریان خود ارزش و خدمات با کیفیت ارائه کنند.
0