اطلاعیه: بهبود روند پشتیبانی

اطلاعیه: بهبود روند پشتیبانی

قابل توجه مشتریان گرامی (مدیران عامل و افراد طرف قرارداد)

تیم فروش گستر جهت افزایش امنیت فروشگاههای مشتریان و حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما مشتریان گرامی، قابلیت افزودن همکار در داشبورد پشتیبانی را در سال گذشته فراهم آورده است تا صاحبان فروشگاه بتوانند کارکنان خود را  نیز با عنوان همکار در وبسایت فروش گستر معرفی نمایند. تا بدون نیاز به در اختیار گذاشتن رمز عبور و نام کاربری به آنها، همکاران نیز بتوانند با حساب کاربری خود وارد داشبورد شده و از خدمات پشتیبانی فروش گستر استفاده کنند.

در همین راستا تیم فنی و پشتیبانی فروش گستر صرفا به کاربرانی که توسط مدیر عامل شرکت خود به عنوان همکار در داشبورد معرفی شده باشند و طبق قراردادهای جاری، جلسه آموزش کار با پنل مدیریت سیستم فروش گستر را گذرانده باشند پشتیبانی ارائه خواهد کرد.

آموزش معرفی همکار

نظر خود را بنویسید