خدمات پشتیبانی

مشتری سرمایه‎ی گران بها برای هر سازمانی است. در اکثر شرکت‎های نرم افزاری بخشی به نام واحد پشتیبانی با شرح وظایفی مشخص وجود دارد که در آن افراد متخصص به ارائه خدمات به مشتریان خود؛ به صورت حضوری یا غیر حضوری از طرق مختلف مانند ایمیل، تلفن، چت آنلاین و .... می‎پردازند.

پشتیبانی وب‎سایت شامل دو دسته اصلی است:

1 – پشتیبانی فنی: این نوع پشتیبانی شامل رفع مشکلات وب‎سایت و بروزسانی فنی و امنیتی آن است.

2 – پشتیبانی محتوایی: این نوع پشتیبانی شامل ایجاد مطالب و مقالات جدید، بروزرسانی مطالب قبلی و…. می‎باشد.

به صورت کلی می‎توان هر اقدامی که برای حفظ و بقای سایت انجام می‎شود را پشتیبانی سایت قلمداد کرد.

شرکت آرسینا بمنظور ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان گرامی، برای حل مشکلات بوجود آمده در وبشاپ‎تان و پاسخ به سوالات شما آماده خدمت رسانی می‎باشد، از آغاز تا پایان بهره‎ گیری از سیستم فروشگاهی فروش گستر در کنارتان می‎باشد و با انجام وظایف زیر توسط تیم با تجربه و ماهر خود از سایت شما مراقبت می‎کند‎:

  • همكاري در راه اندازی سيستم و بررسي عملكرد صحیح برنامه؛
  • ارائه آموزشهای لازم به مشتری (مدیر سایت) بعد از خرید نرم افزار؛ آموزش‎هایی از قبیل نحوه‎ی بار گذاری محصولات، محتوا گذاری در صفحات فروشگاه، استفاده از امکانات مارکتینگ و ........

  • انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در برنامه با توجه به نیازهای او؛

  • تجزیه و تحلیل و شناسایی مشکلات بالفعل و رفع مشکلات و ابهامات ایجاد شده نسبت به عملکرد نرم‎افزار؛

  • مشاوره با مشتری برای نگهداری و کارکرد صحیح سیستم؛

  • اضافه کردن، حذف و یا به روز رسانی اطلاعات حساب کاربری و بازنشانی گذرواژه‎ها؛

  • مانتورینگ سایت و بررسی در دسترس نبودن آن و لاگهای سیستم در طی بازه‎های زمانی مشخص و در پی آن؛ اقدام جهت رفع اینگونه خطاها و.....

به غیر از موارد ذکر شده که توسط تیم پشتیبانی انجام می‎شود، در طراحی نرم افزار فروش گستر مواردی تعیبه شده است که بصورت اتوماتیک به حفظ و بقای سایت شما کمک شایان توجهی می‎کند؛ مواردی نظیر:

  • اخطار خودکار به مدیر سایت در رابطه با درخواست‎های ناموفق کاربران در پنل مدیریت، خریدهای ناموفق از سیستم و ......؛
  • پاک سازی فایل‎های پیشتیبان در صورت فعال سازی آن؛ این فایل‎ها شامل اطلاعات مشتریان مهمان، سبد خرید استفاده نشده و فایل‎های خروجی قدیمی نظیر PDF و Excel که توسط مدیر وب‎سایت گرفته می‎شود، است.
  • ...

سعی ما در آرسینا بر این است که با ارائه خدمات قابل قبول؛ رضایت شما مشتریان گرامی را کسب نموده و موجبات آسودگی خیالتان، در رابطه با خدمات محوله به ما را فراهم آوریم و در این راستا آماده به ارائه خدمات پشتیبانی به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته (24/7) هستیم.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات ذکر شده در زمانی امکان‎پذیر است که مشتری دارای قرارداد پشتیبانی باشد.