در فروشگستر، خدمات پشتیبانی حرفهای و نگهداری مستمر برای فروشگاههای اینترنتی شما ارائه میدهیم. با استفاده از سیستم تیکتینگ پیشرفته، مانیتورینگ دائمی و آپدیت سنتر اختصاصی، تیم فنی و پشتیبانی ما بهصورت فوری مشکلات و باگهای احتمالی را شناسایی و رفع میکنند. هدف ما اولویتبندی دقیق درخواستها، ارائه پاسخ سریع و تضمین عملکرد بهینه سیستم فروشگاه شما است.
ارسال تیکت به همه واحدها در 24 ساعت هفته
امکان ارسال تیکت به صورت نامحدود
بررسی نیازمندی و ارائه راهکار
علاوه بر خدمات پشتیبانی که توسط تیم فروشگستر ارائه میشود، نرمافزار فروشگستر گزارشات دقیقی را در اختیار شما قرار میدهد که به بهبود فرآیند پشتیبانی و نگهداری فروشگاه کمک شایانی میکند. این گزارشات شامل نمایش لاگهای سیستم و فعالیتهای کابران یا ثبت تراکنشهای مختلف است که خطاها و رویدادهای مختلف را شفافسازی میکند.