ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری فروشگاه های اینترنتی با سیستم مکانیزه تیکتینگ، مانیتورینگ و آپدیت سنتر اختصاصی در جهت اولویتبندی و پاسخ دهی یا رفع ایرادات و باگهای احتمالی در سریعترین زمان ممکن توسط واحد فنی و پشتیبانی که برای حل مشکلات بوجود آمده، آماده خدمت رسانی است.
ارسال تیکت به همه واحدها در 24 ساعت هفته
امکان ارسال تیکت به صورت نامحدود
به غیر از موارد ذکر شده که توسط تیم پشتیبانی انجام میشود، در طراحی نرم افزار فروشگستر گزارشاتی تعیبه شده است که کمک بسزایی به پشتیبانی و نگهداری فروشگاه شما میکند؛ مانند نمایش لاگهای سیستم که خطاهای رویدادهای مختلف سیستم را نشان میدهد.