توجه: لطفا قبل پرداخت مبلغ پشتیبانی، برای دریافت قیمت به واحد فروش تیکت ارسال نمایید.
خدمات پشتیبانی از سیستم فروشگاه آنلاین فروش گستر
با بهره گیری از خدمات پشتیبانی نسخه ی تجاری فروش گستر براحتی و با خیالی آسوده به مدیریت فروشگاه خود بپردازید و بروز رسانی و رفع ایرادات احتمالی را به متخصصین فروش گستر بسپارید.تیم فروش گستر به منظور ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان گرامی، برای حل مشکلات بوجود آمده در وبسایتتان و پاسخ به سوالات شما آماده خدمت رسانی میباشد :
- همكاری در راه اندازی سيستم و بررسی عملكرد صحیح برنامه
- ارائه آموزشهای لازم به مشتری (مدیر سایت) بعد از خرید نرم افزار فروشگاهی فروش گستر
- آموزشهایی از قبیل نحوه بارگذاری محصولات، محتوا گذاری در صفحات فروشگاه، استفاده از امکانات مارکتینگ و ...
- تجزیه و تحلیل و شناسایی مشکلات سایت فروشگاهی و رفع مشکلات ایجاد شده نسبت به عملکرد نرم افزار
- مانتورینگ سایت و بررسی در دسترس نبودن آن و باگهای سیستم در طی بازههای زمانی مشخص و در پی آن، اقدام جهت رفع اینگونه خطاها و ...
- پشتیبانی آنلاین (در ساعات اداری)
- پشتیبانی از طریق ایمیل و سامانه Ticketing
- ارائه مشاوره جهت مدیریت فروشگاه اینترنتی و توسعه کسب و کار اینترنتی
- رفع هر گونه باگ یا ایراد در هر یک از صفحات، امکانات یا ماژول ها فروشگاه
- رفع مشکلات دیتابیس فروشگاه در صورتی که اطلاعات از بین نرفته باشد
- ارایه پشتیبانی امنیتی و رفع باگ های امنیتی سایت در کمترین زمان
- اعمال تغییرات برروی قالب فروشگاه
- نصب و راه اندازی مجدد فروشگاه در صورت لزوم
- بروز رسانی (Update) سایت به آخرین سرویسهای عملیاتی شده برای فروشگاه با توجه به نسخه خریداری شده
به غیر از موارد ذکر شده که توسط تیم پشتیبانی انجام میشود، در طراحی نرم افزار فروش گستر مواردی تعیبه شده است که بصورت اتوماتیک به فروشگاه شما کمک بسزایی میکند. مواردی نظیر:
- اخطار خودکار به مدیر سایت در رابطه با درخواستهای ناموفق کاربران در پنل مدیریت، خریدهای ناموفق از سیستم و ...
توجه: تیم فروش گستر قادر به ارائه خدمات پشتیبانی سیستم بر روی پنل های Plesk نیست.