تصویر پشتیبانی فروش گستر

پشتیبانی فروش گستر

ارائه‎ی خدمات پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان در زمینه‎های راه اندازی سيستم، آموزش‎های لازم به کاربران، انجام تنظیمات مورد نظرشان، مشاوره دادن به آن‎ها، مانیتورینگ سایت و ...

تماس بگیرید

شرکت آرسینا به منظور ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان گرامی، برای حل مشکلات بوجود آمده در وبسایت‎تان و پاسخ به سوالات شما آماده خدمت رسانی می‎باشد و با انجام وظایف زیر توسط تیم با تجربه و ماهر خود از سایت شما مراقبت می‎کند‎:

  • همكاري در راه اندازی سيستم و بررسي عملكرد صحیح برنامه؛
  • ارائه‎ی آموزشهای لازم به مشتری (مدیر سایت) بعد از خرید نرم افزار؛ آموزش‎هایی از قبیل نحوه‎ی بار گذاری محصولات، محتوا گذاری در صفحات فروشگاه، استفاده از امکانات مارکتینگ و ...

  • انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در برنامه با توجه به نیازهای او؛

  • تجزیه و تحلیل و شناسایی مشکلات بالفعل و رفع مشکلات و ابهامات ایجاد شده نسبت به عملکرد نرم‎افزار؛

  • مشاوره با مشتری برای نگهداری و کارکرد صحیح سیستم؛

  • اضافه کردن، حذف و یا به روز رسانی اطلاعات حساب کاربری و بازنشانی گذرواژه‎ها؛

  • مانتورینگ سایت و بررسی در دسترس نبودن آن و لاگ‎های سیستم در طی بازه‎های زمانی مشخص و در پی آن، اقدام جهت رفع اینگونه خطاها و ...

به غیر از موارد ذکر شده که توسط تیم پشتیبانی انجام می‎شود، در طراحی نرم افزار فروش گستر مواردی تعیبه شده است که بصورت اتوماتیک به حفظ و بقای سایت شما کمک شایان توجهی می‎کند؛ مواردی نظیر:

  • اخطار خودکار به مدیر سایت در رابطه با درخواست‎های ناموفق کاربران در پنل مدیریت، خریدهای ناموفق از سیستم و ...؛
  • پاک سازی فایل‎های پیشتیبان در صورت فعال سازی آن؛ این فایل‎ها شامل موارد مختلفی می‎باشد از قبیل اطلاعات مشتریان مهمان، سبد خرید استفاده نشده و فایل‎های خروجی قدیمی نظیر PDF و Excel که توسط مدیر وب‎سایت گرفته می‎شود.
  • ...
نظر خودتان را بنویسد: