قصد راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا مارکتپلیس دارید؟ برای دریافت مشاوره ویژه، از روشهای زیر اقدام فرمایید و از خدمات رایگان فروشگستر بهرهمند شوید:
سیستم مدیریت فروش آنلاین
اختصاص تخفیف به یک یا چند کالای مشخص شده در یک دسته بندی
برگزاری کمپینهای تبلیغاتی و جشنوارههای تخفیف فروشگاهی برای مدیران سایت بسیار مهم و جزء دغدغههای همیشگی است، روشهای گوناگونی برای اعمال تخفیفها و شرطهای زیادی وجود دارد که نسبت به استراتژی کمپین و سیاستهای فروشگاههای آنلاین بکارگیری میشوند.
یکی از متفاوتترین تخفیفها، تخفیف به شرط انتخاب کالاهای از پیش تعیین شده در دستهبندیها است، به این شکل که میتوانید این شرط را تعیین کنید که اگر خریدار n کالا در یک یا چند دستهبندی انتخاب کند n درصد تخفیف دریافت کند.در ابتدا شما دسته بندی مد نظر خود را انتخاب میکنید و سپس تعداد کالایی که باید خریدار انتخاب کند تا شامل تخفیف شود را مشخص میکنید، سپس خریدار پس از انتخاب کالاهای مورد نیاز در دستهبندی اگر به آن تعداد تعیین شده رسید شامل تخفیف میشود.
همانطور که در تصویر مشاهده در مرحله اول تخفیف خود را ایجاد و نام گذاری خواهید کرد.
سپس در بخش دسته بندی تخفیف ایجاد شده باید دسته بندی مدنظر خود را انتخاب کنید که تخفیف دقیقا به کدام دسته بندی تعلق گیرد.
در مرحله سوم هنگامی که دسته بندی را انتخاب میکنید کد دسته بندی به صورت خودکار وارد میشود بعنوان مثال در نمونه بالا دسته بندی را انتخاب کرده و عدد 9 بعنوان کد دسته بندی اضافه شده است، حال حداقل و حداکثر تعداد کالایی که مدنظر است برای اعمال تخفیف را با علامت " - " از هم جدا کنید، 9-9:6 این ساختار به معنای این است که اگر خریدار بین 6 الی 9 کالا را در دسته بندی شماره 9 انتخاب کرد شامل تخفیف شود.
حال میتوانید مشاهده کنید که کاربر به تعداد 6 کالا را انتخاب کرده و شامل تخفیف شده است.
اختصاص تخفیف خاص به گروه مشخصی از مشتریان بر اساس نوع و نقش کاربری آنها
اعمال تخفیف بر اساس نوع پرداخت به مشتریان که میتواند امکانات و گزینه های تشویقی را به مشتریان سایت فروشگاه آنلاین ارائه دهد.
اختصاص تخفیف به مشتری در صورت وجود یکی از کالاهای تعیین شده در سبدخرید