تصویر فروشگاه B2B

فروشگاه B2B

B2B eCommerce platform

ابزارها و ماژول های کاربردی فروشگاه های اینترنتی B2B که برای عمده فروشان کارایی را افزایش و تعامل را آسانتر میکند.

تصویر سیستم مدیریت فروش آنلاین (فروش گستر)

سیستم مدیریت فروش آنلاین (فروش گستر)

ایجاد فروشگاه اینترنتی پیشرفته با مدیریت محصولات و خدمات، محتوا، تبلیغات، انبارداری و ارسال، مشتریان با ابزار گوناگون و یکپارچه برای ایجاد و راه اندازی یک یا چند فروشگاه اینترنتی پیشرفته و با ویژگی های انعطاف پذیر و امکانات مدیریتی کامل همراه با پشتیبانی تخصصی و خدمات گسترده

۱۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر مدیریت پیشرفته قیمت

مدیریت پیشرفته قیمت

ویرایش سریع قیمت‌ها، بروزرسانی بر اساس شناسه، به ویژه قیمت ویژگی های کالا به صورت انبوه با بارگذاری فایل های استاندارد مانند اکسل و ...

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر پرداخت چکی

پرداخت چکی

ثبت سفارش با عنوان پرداخت به صورت چک، امکان خرید از فروشگاه به صورت پرداخت چکی و پیاده سازی روش پرداخت در محل برای مشتریان

۴۵۰,۰۰۰ تومان
تصویر راس گیری چک

راس گیری چک

پرداخت از طریق چک به صورت رأس‌گیری که امکان ثبت سفارش با چند چک را برای مشتریان فراهم میکند.

۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر قیمت کالا براساس چند نرخ ارز

قیمت کالا براساس چند نرخ ارز

امکان تعریف واحد ارزی متفاوت برای هر کالا و آپدیت قیمت کالا براساس نرخ ارز روز به ریال یا تومان برای مشتریان فروشگاه

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر تخفیف بر اساس نقش مشتری

تخفیف بر اساس نقش مشتری

اختصاص تخفیف‌ خاص به گروه مشخصی از مشتریان بر اساس نوع و نقش کاربری آنها

۳۵۰,۰۰۰ تومان
تصویر پرداخت اعتباری

پرداخت اعتباری

اختصاص اعتبار ریالی توسط ادمین و قابلیت پرداخت سفارش با اعتبار از پیش تعریف شده

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر معرفی نمایندگان و شعبه ها

معرفی نمایندگان و شعبه ها

معرفی کامل شعب و نمایندگی های فروشگاه با فیلتر پیشرفته، تمامی نمایندگان و شعب مختلف به همراه صفحه ایی از اطلاعات تماسی کامل آنها روی نقشه ثبت میشود.

۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر فیلتر و قوانین روش پرداخت

فیلتر و قوانین روش پرداخت

فیلترینگ و محدود سازی روش های پرداخت از طریق ویژگی های آدرس، نقش مشتری، تاریخ، میزان سفارش و روش های ارسال، ویژگی های پرداخت، مشخصات محصول و ...

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر محاسبه نرخ ارسال بر اساس جمع سفارش

محاسبه نرخ ارسال بر اساس جمع سفارش

محاسبه هزینه ارسال سفارش در فروشگاه آنلاین بر اساس فاکتور های مختلف مانند نوع کالا، مقصد کالا، مبلغ سفارش، تخفیف های ارسال و امکان هر گونه تغییر و افزودن روش های جدید

۵۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر محاسبه نرخ ارسال براساس فاصله

محاسبه نرخ ارسال براساس فاصله

محاسبه هزینه ارسال متناسب با مسیر زمینی (محاسبه مسافت) و نمایش مسیر در نقشه به مشتریان در زمان ثبت سفارش

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر سیستم تیکتینگ

سیستم تیکتینگ

امکان پشتیبانی مشتریان فروشگاه با سیستم مدیریت تیکت ها و ساخت فرم های متعدد، به پشتیبان ها فرصت میدهد تا با رعایت نوبت بهترین پاسخ را به مشتری ارائه دهند.

۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر فیلتر و قوانین روش ارسال

فیلتر و قوانین روش ارسال

مدیریت انتخاب روش های ارسال و هزینه ارسال بر اساس آدرس مشتری، نقش مشتری، تاریخ سفارش، مبلغ سفارش، جمع جزء سفارش، وزن سفارش، تاریخ، کدهای کوپن و تخفیف، ویژگی های پرداخت و مشخصات محصول و ...

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر محدودسازی فروش کالا

محدودسازی فروش کالا

مدیریت و ایجاد محدودیت فروش و جلوگیری از ثبت سفارش کالا در فروشگاه بر اساس تعداد خرید هر مشتری (کدملی، شماره موبایل و نام کاربری)

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر فرم سفارش سریع

فرم سفارش سریع

افزودن انبوه کالا به سبد خرید و ثبت سفارش به صورت لیستی یا عمده مناسب برای نمایندگان یا بازاریابان

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر درخواست پیش فاکتور

درخواست پیش فاکتور

درخواست پیش فاکتور پیش از خرید کالا یا ثبت سفارش و امکان ویرایش و اعمال تخفیف توسط مدیر فروشگاه آنلاین با وضعیت‌های مختلف

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر کیف پول

کیف پول

امکان فعال سازی کیف پول در فروشگاه آنلاین و روش پرداخت مشتریان از طریق آن

۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

 Business to Business(B2B) یا همان بازاریابی تجارت به تجارت همان گونه که از نامش پیداست به بازاریابی محصولات یا خدمات به مشاغل و سازمانهای دیگر اشاره دارد.

اشکال مختلفی از بازاریابی تجارت به تجارت وجود دارد: اشتراک نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) ، راه حل های امنیتی ، ابزار ، لوازم جانبی ، لوازم اداری...که بسته به نوع تجارت شما قابل تعریف است

 تکنیک های بازاریابی B2B برهمان اصول اساسی بازاریابی مصرف کننده تکیه می کند، اما با روشی منحصر به فرد اجرا می شود.

با توجه به این مسئله که مصرف کنندگان محصولات را نه تنها با توجه به قیمت انتخاب می کنند بلکه مواردی از قبیل محبوبیت، وضعیت، و دیگر محرک های احساسی را نیز در نظر می گیرند، در حالیکه برای خریداران B2B تنها قیمت و سود بالقوه محصول اهمیت دارد. در بازاریابی b2b تجار مجبور به شناخت مشتریان و واسطه ها می باشند.

در این مدل تجارت (b2b) خرده فروشی اهمیت و جایگاهی ندارد و خریداران به دنبال خرید عمده محصولات با سود خوب هستند، زیرا خرده فروشی خالی از ریسک نیست و خریداران تمایلی برای خرید هرنوع جنسی را از اینترنت ندارند.

مزایای فروشگاه های B2B

  • ارزش سفارشات بزرگتر و نرخ تبدیل بالاتر
  • تکمیل سفارش سریعتر با سیستم های تجارت الکترونیکی 
  • به مشتریان جدید دسترسی پیدا می کنید
  • فروش مستقیم به مصرف کنندگان
  • مدیریت مؤثرتر تولید کنندگان

نظر و یا سوال خود را مطرح کنید:
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند پرسش خود را مطرح کنند یا نظر بنویسند.