وبلاگ

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

در سال‌های اخیر تعداد زیادی از فروشگاه‌های آنلاین در حوزه‎ی فروش و خدمت‎رسانی بر بستر اینترنت فعالیت دارند. یکی از روشهای ایجاد فروشگاه مجازی، ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان می‎باشد که بتوان بوسیله‎ی آن با قابلیتهای مختلف فروشگاه آشنا شد و پنلهای مدیریتی گوناگون آن را به طور کامل شناخت.

سئو تخصصی برای فروشگاه های آنلاین

سئو تخصصی برای فروشگاه های آنلاین

سئوی تخصصی برای فروشگاه های آنلاین نقطه طلایی برای تبدیل یک فروشگاه معمولی و یا شکست خورده به یک کسب و کار پر رونق و در جریان است

فیلترینگ اینستاگرام

فیلترینگ اینستاگرام

امروز، یکی از از بزرگترین مدیران کسب و کار های اینترنتی، فیلترینگ اینستاگرام همانند تلگرام میباشد . چگونه و از چه طریقی باید مشتریان را مجدد جذب نمود تا خسارات ناشی از فیلترینگ صفحات اجتماعی کاهش یابد نیز، از دیگر دغدغه های مدیران بوده و به دنبال پیدا کردن بهترین و هدفمند ترین مسیر برای بهره وری در این زمینه هستند.

عوامل مهم در انتخاب سیستم فروشگاه آنلاین

عوامل مهم در انتخاب سیستم فروشگاه آنلاین

به دلیل پیشرفت روز افزون تکنولوژی، به خصوص در فضای آی آتی، افراد و شرکت های مختلف، اقدام به طراحی سیستم های فروشگاهی با ساختار های متنوع نموده اند که هریک با یکدیگر متفاوت بوده و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که متناسب برای کسب و کار های مختلف طراحی شده اند. اینک، انتخاب از بین هزاران سیستم متنوع فروشگاهی، کار را برای مدیران دشوار نموده تا جایی که حضور خود را در این فضا به تعویق انداخته اند.

روش های بهبود سئو فروش گستر

روش های بهبود سئو فروش گستر

امروزه یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت مشاغل آنلاین، بدست آوردن جایگاه مناسب در نتایج جستجوی گوگل می باشد. به همین منظور با توجه به سوالات متداول مدیران، مطالبی در خصوص بهبود سئو سیستم فروشگاهی فروش گستر گردآوری شده که مطالعه و رعایت این مطالب بسیار موثرخواهد بود.

مارکت پلیس یا سامانه ایجاد بازار چیست؟

مارکت پلیس یا سامانه ایجاد بازار چیست؟

همه‎ی ما برای تهیه‎ی مایحتاج زندگی خود، روزانه به فروشگاه‎ها‎ مراجعه می‎کنیم. امروزه به صورت کلی فروشگاه‎ها به دو نوع مختلف حقیقی و مجازی تقسیم شده‎اند. فروشگاه‎های مجازی نیز به دسته‎بندی‌‌های مختلفی تقسیم می‎شوند، از قبیل بازارچه‌های اینترنتی، ای-کامرس‎ها، مارکت پلیس‎ها و ... . به طور کلی دو روش برای فروش اینترنتی کالا وجود دارد؛ یکی به روش E-Commerce و دیگری به روش Market Place. در روش E-Commerce فروشگاه کالا را خریداری، انبار و سپس عرضه می‎کند، ولی در روش Market Place خود فروشگاه کالا را خریداری نمی‌کند، بلکه فروشگاهی را طراحی می‌کند که عرضه‌کنندگان از طریق آن کالا را به مشتریان می‌فروشند.

گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ

گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ

شعار امسال نمایشگاه الکامپ «پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» بود که با استقبال خوب مردم و شرکت‌های مختلف، بستری برای گفتمانی پربار در حوزه ICT را فراهم آورد. فروش گستر در نمایشگاه الکامپ 97 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد. این 2 محصول شامل: سیستم رزرواسیون آنلاین قابل استفاده برای هر کسب و کاری که نیاز به سیستم رزرو کردن و نوبت دهی دارد مانند هتل‎ها، آژانسهای هواپیمایی، آرایشگاه‎ها، بیمارستان‎ها و ... بازاریابی چند سطحی یا شبکه‎ایی (MLM) قابل استفاده برای هر کسب و کاری که سیستم آن به صورت هرمی است مانند گلد کوئست، پنبه ریز، بیز، بادران و ...

فرصت مناسب در شرایط بحرانی اقتصاد

فرصت مناسب در شرایط بحرانی اقتصاد

نتایج حاصل از تحقیقات انجام شده در ابزارهای جستجوگر اینترنتی نشان می‌دهد، در کل جهان حتی در کشور ایران، با توجه به شرایط خاص اقتصادی، رغبت مردم به خرید و استفاده از امکانات و خدمات اینترنتی مطابق با روند فعلی بازار کاهش نیافته است؛ و اتفاقا برعکس این تصور، تمایل به خرید آنلاین، به علت امکان بررسی و تحقیق جامع به طرز شگفت انگیزی افزایش یافته است.

چگونه با فروش گستر در هزینه و زمان صرفه جویی کنیم؟

در دنیای امروز که تکنولوژی حرف اول را در آن می‎زند، همه‎ی ما به دنبال راهی هستیم تا امور خود را در حداقل زمان ممکن به انجام رسانیم. بنابراین یکی از بزرگترین نیازهای امروز برای کسب و کارها و انجام مبادلات کالا، وجود فروشگاه‎های آنلاین و مجازی است، چرا که سهولت و امنیت زیادی را برای طرفین معامله به ارمغان می‌‎آورد و از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری می‎کند.

قابلیت‎های فریم ورک بوت استرپ در طراحی سایت

با توجه به سیر صعودی سفارشات اینترنتی و افزایش تمایل کاربران به این سبک از خرید به دلیل سهولت آن، فروشندگان زیادی کالای خود را در محیط مجازی در معرض نمایش قرار می‎دهند. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به گونه‎ای باشد که با ظاهری زیبا و مناسب حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کند. بزرگترین مشکل طراحان سایت و کدنویسان قدیمی، ایجاد ظاهری زیبا و مناسب برای سایت است. در همین راستا توییتر با عرضه‎ی فریم ورکی به نام Bootstrap سعی کرده که خلاء میان طراحی و کدنویسی را از میان بردارد و در قالب طراحی خود از طرح‎های پیش فرض و استاندارد استفاده نماید.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی با اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

در این مقاله از نکاتی صحبت کردیم که شما را در ساخت فروشگاه آنلاین خودتان از طریق اینستاگرام یاری می کند. راهکار هایی برای بیشتر شدن دنبال کنندگان فروشگاه اینستاگرامی شما ارائه کرده و از اهمیت برندسازی و وجود یک وبسایت فروشگاه اینترنتی در کنار فروشگاه اینستاگرامی جهت جلب اعتماد کاربران صحبت کرده ایم.