ماژولهای ارتباط فروشگاه آنلاین با سرویسدهنده خدمات پیامک
ارتباطی صمیمی و کارآمد با مشتریان، رمز موفقیت هر کسبوکاری است. ماژولهای ارتباط فروشگاه آنلاین با سرویسدهندههای پیامک، ابزاری قدرتمند برای ارتباطی دوسویه و مؤثر با مشتریان شما هستند. با استفاده از هر یک از این ماژولها میتوانید در هر مرحله از فرآیند خرید، ثبتنام و تأیید سفارش تا ارسال و پیگیری مرسوله، با مشتریان خود در تماس باشید.
مزایای استفاده از سرویسهای پیامک:
- افزایش رضایت مشتری: با اطلاعرسانی بهموقع در مورد وضعیت سفارش، بهروزرسانی موجودی کالا، ارائه کد تخفیف و ...، رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.
- کاهش تماسهای تلفنی: ارسال پیامکهای اطلاعرسانی بهطور خودکار، بار ترافیک تماسهای تلفنی پشتیبانی مشتریان شما را کاهش میدهد.
- وفاداری به برند: با ارسال پیامکهای تبریک تولد، ارائه پیشنهادات ویژه و ...، مشتریان خود را به برندتان وفادار نگه دارید.
- بازاریابی هدفمند: با ارسال پیامکهای تبلیغاتی به گروههای مشخص از مشتریان، بازاریابی خود را هدفمندتر کنید.
- افزایش نرخ تبدیل: با ارسال پیامکهای یادآوری سبد خرید رهاشده، مشتریان را به تکمیل فرآیند خرید تشویق کنید.
با راهاندازی سیستم پیامک در فروشگاه آنلاین میتوانید:
- پیامکهای اطلاعرسانی: وضعیت سفارش، تأیید پرداخت، زمان ارسال، کد رهگیری و ... را به مشتریان خود اطلاع دهید.
- پیامکهای تبلیغاتی: کدهای تخفیف، پیشنهادات ویژه، جشنوارهها و ... را به مشتریان خود ارسال کنید.
- پیامکهای نظرسنجی: از مشتریان خود در مورد تجربه خریدشان نظرسنجی کنید.
- پیامکهای یادآوری: تاریخ تمدید اعتبار، زمان مراجعه مجدد و ... را به مشتریان خود یادآوری کنید.
ماژولهای ارتباط فروشگاه آنلاین با سرویسدهنده خدمات پیامک، بهطور کامل با پلتفرم فروشگاهی فروشگستر ادغام میشوند و استفاده از آنها بسیار آسان است. برای شروع، کافی است در پنل مدیریت فروشگاه آنلاین خود به بخش تنظیمات پیامک مراجعه کنید و سرویسدهنده خدمات پیامک مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، میتوانید با استفاده از تنظیمات مختلف، قالب پیامکها و زمان ارسال آنها را مطابق با نیاز خودتان شخصیسازی کنید.