وبلاگ

چگونه یک قرارداد سئو مطمئن ببندیم

چگونه یک قرارداد سئو مطمئن ببندیم

هر کسب و کاری برای پیشرفت کار خود می‎بایست بر روی سئوی وب‎سایتش تمرکز و سرمایه گذاری کند؛ البته این کار باید توسط استخدام افراد سئوکار متبحر انجام پذیرد. حتی اگر تجارتی امکان استخدام متخصص سئو را نداشته باشد، می‎بایست یک شرکت انجام‎دهنده‎ی خدمات سئو را انتخاب کند و سئوی سایت خود را به آن شرکت بسپارد. در انتخاب شرکت سئو باید موارد مهمی را در نظر داشت؛ چون همانطور که سئو سفید می‎تواند رتبه‎ی سایت را نزد موتورهای جستجوگر به رتبه‎ی قابل قبولی برساند، اگر سئو سیاه بر روی وب‎سایت انجام پذیرد، باعث خدشه دار شدن اعتبار و خرابی سایت می‎گردد.

فروشگاه‎های اینترنتی، غول‎های کسب و کار ایران در سال‎های آینده

فروشگاه‎های اینترنتی، غول‎های کسب و کار ایران در سال‎های آینده

طبق آمار منتشر شده از سوی اتحادیه جهانی مخابرات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، بیش از 73 درصد از کل جمعیت ایران در سال 97 به اینترنت دسترسی داشتند. در سال پیشین، یعنی سال 1396 بیش از 143 هزار میلیارد تومان خرید آنلاین توسط اینترنت انجام پذیرفته است. طبق پیش ببینی‎ها رفته رفته فروشگاه‌های واقعی جای خود را به فروشگاه‌های اینترنتی می‌دهند و بیشتر خریدها بر بستر اینترنت شکل می‎پذیرد. البته برخی از فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از روش‌هایی مانند نماد اعتماد، تحویل وجه درب منزل یا گارانتی برگشت وجه، سعی کرده‌اند تا اعتماد خریداران را جلب نمایند. پیش‌بینی می‌شود که فروشگاه‌های اینترنتی به تدریج جای خود را در میان خریداران کالا پیدا کنند.

سئو تضمینی، یک دروغ شیرین

سئو تضمینی، یک دروغ شیرین

بدلیل نیاز کسب و کارها برای بهتر دیده شدن می‎بایست هر تجارتی که دارای سایت اینترنتی می‎باشد، بر روی سئوی سایت خود سرمایه گذاری کند و در این راستا از متخصصین سئو کمک بگیرد، تا به بازدید بیشتری دست یابد. در این راستا اخیرا شرکت‎های زیادی تاسیس شده‎اند که پروژه‎ی سئوی سایت‎های مختلف را انجام می‎دهند؛ به صورتیکه آنها را به رتبه‎ی بهتری در نتیجه‎ی جستجوهای گوگل برسانند. حال در این میان سایت‎هایی وجود دارند که با وعده‎ی انجام سئوی تضمینی و کسب رتبه‎ی اول در نتایج جستجوهای گوگل، با مشتریان خود اقدام به عقد قرارداد می‎کنند.

مدیریت سایت فروشگاهی یا مدیریت رفتار مشتری

مدیریت سایت فروشگاهی یا مدیریت رفتار مشتری

امروزه فروشگاه‎های اینترنتی زیادی بر بستر اینترنت شکل گرفته‎اند و رقابت بین این نوع فروشگاه‎ها با زیاد شدن تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است. حال برای موفقیت در این بازار رقابتی تنگاتنگ باید آیتم‎های بیشتری نسبت به فروشگاه‎های آنلاین دیگر ارائه داد تا مشتری وادار به خرید شود. این آیتم‎ها می‎تواند شامل پشتیبانی مشتری پس از فروش، پاسخگویی بهتر به مشتری نسبت به رقبا، ارائه‎ی اطلاعات کامل‌تر، تخصصی بودن محصولات فروشگاه یا ضمانت محصولات و ... باشد. اما چیزی که در این میان اهمیت دارد این است که نحوه‌ی ارائه‎ی خدمات کامل‎تر به نحوی باشد که مشتری درک کند که با خرید از فروشگاه شما چه چیز بیشتری عایدش می‎شود.

ساخت سایت فروشگاه فایل

ساخت سایت فروشگاه فایل

سایت فروشگاه فایل یک پلتفرم است که در آن محصولات دیجیتالی مثل نرم افزار، کتاب‎های الکترونیکی، پروژه، مقاله، جزوه و هر فایل دانلودی دیگری برای فروش در معرض نمایش قرار میگیرد. در این فروشگاه می‎توان فقط محصولات خود را بفروش رساند و یا برای کسب درآمد بیشتر محصولات افراد دیگر را با در اختیار دادن پنلی به آنان ارائه کرد.

مشتریان چگونه به یک فروشگاه آنلاین اعتماد می‎کنند؟

مشتریان چگونه به یک فروشگاه آنلاین اعتماد می‎کنند؟

برای موفقیت در هر تجارتی باید مشتریان خواهان کالا و یا خدمت ارائه شده توسط آن کسب و کار وجود داشته باشد و اعتماد آنها به فروشگاه جلب گردد. این امر در فروشگاه‎های اینترنتی اهمیت زیادتری پیدا می‎کند. در این راستا راهکارهایی وجود دارد که با بکار بستن آنها می‎توان تا حد زیادی اعتماد مشتریان وب‎سایت را به خود جلب کرد.

اصول تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

اصول تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا نقش تعیین کننده‎ایی در جایگاه سایت در موتورهای جستجوگر دارد و این مورد در رابطه با سایت‎های فروشگاهی دارای اهمیت بالایی می‎باشد، چرا که کسب رتبه‎ی قابل قبول در موتورهای جستجو مساوی است با فروش بالا و در نهایت کسب سود بیشتر. برای تولید محتوای مطلوب می‎بایست شاخصه‌های کلیدی مانند تکنیک‌های جذب مخاطب، اعتمادسازی و بیان شیوا رعایت گردد. البته به این نکته نیز باید توجه کرد که در محتواسازی وبسایت‌های فروشگاهی می‎بایست علاوه بر نگارش متون و بازاریابی محتوای تخصصی، دانش فنی در خصوص نوع محصول و ویژگی‌های آن نیز وجود داشته باشد.

فروش گستر؛ اولین شرکت ارائه دهنده‌ی درگاه پرداخت بیت کوین برای سایت‎های فروشگاهی

فروش گستر؛ اولین شرکت ارائه دهنده‌ی درگاه پرداخت بیت کوین برای سایت‎های فروشگاهی

بیت کوین یک واحد پول دیجیتال است که از طریق یکسری الگوریتم‌های ریاضی بدست می‌آید. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط برنامه نویسی ژاپنی به نام ساتوشی‌ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) منتشر شد. ساتوشی‌ناکاموتو انگیزه‎ی خود از انتشار پول دیجیتالی بیت کوین را، خشم زیاد از وضعیت فاجعه بار اقتصادی اعلام کرد. بیت کوین دارای سیستم کنترل کننده‎ی‎ غیر متمرکز است، تراکنش‎های این شبکه بدون هیچگونه سرویس دهنده‎ی مرکزی، به صورت همتا به همتا و بدون احتیاج به واسطه انجام می‎پذیرد.

جوملا چیست؟

جوملا چیست؟

جوملا یکی از ابزارهای قدرتمند سایت ساز می‎باشد که صاحب فروشگاه را قادر به ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی خود می‎نماید. جوملا یک سیستم اپن سورس می‎باشد که به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد و امروزه میلیون‎ها نفر در سراسر جهان از این سیستم برای طراحی سایت‎های خود استفاده می‎کنند. در ساخت و بهره برداری از جوملا سادگی کار با آن رعایت شده است و تمامی منوها و امکانات مدیریتی به راحتی در دسترس کاربران می‎باشند.

ووکامرس چیست؟

ووکامرس چیست؟

ووکامرس یک افزونه کاربردی برای وردپرس است که مدیریت بیش از 30 درصد فروشگاه‎های مجازی بر بستر اینترنت توسط آن انجام می‎پذیرد. ووکامرس بیشتر از ۱۳ میلیون بار از اینترنت دانلود شده و بیش از ۳۷ درصد از فروشگاه های آنلاین را مدیریت می کند. ووکامرس می‎تواند امکانات بسیار زیادی را به فروشگاه‎هایی که توسط وردپرس ساخته شده‎اند اضافه کند و تمامی نیازهای عمومی فروشگاه اعم از فروش فیزیکی و مجازی را برآورده سازد. این پلاگین می‎تواند انواع محصولات مانند اجناس فیزیکی، دیجیتال و همچنین خدمات مختلف را با امکان پرداخت آنلاین در فروشگاه به فروش رساند.

وردپرس چیست؟

وردپرس چیست؟

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز می‎باشد که به صورت رایگان از طریق وب سایت رسمی وردپرس قابل دانلود است. وردپرس می‎بایست بر روی فضای اینترنتی سایت نصب گردد و سپس بخش‌های مختلف وب سایت با جزئیات و امکانات متفاوت و دلخواه طراحی شود. به طور کلی وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز می‎باشد و از آنجا که رایگان است، هر کاربری می‎تواند فایل‎های آن را از اینترنت دانلود کرده و از آنها استفاده کند. البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که وردپرس قسمتی از نیازهای کاربران را برآورده می‎کند و برای برآورده کردن سایر نیازها، به متخصصینی نیاز است که تغییرات لازم را ایجاد کرده و یا سایر امکانات را فراهم نمایند.