تصویر مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

Digital marketing consulting

خدمات مشاوره با تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ در جهت افزایش موفقیت، سود و رشد فروشگاه های اینترنتی با هدف بالا بردن فروش، از طریق تبلیغات آنلاین به خصوص بهبود رتبه فروشگاه در گوگل

180,000 تومان

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

یکی از شاخص های اصلی موفقیت یک کسب و کار و یا یک شرکت میزان شناخت در مشتریان بلقوه و یا همکاران مستقیم و غیر مستقیم است به بیان دیگر یک فرد در کار خود زمانی موفق می شود که محصولات و نام برند خود را به جایگاه مناسبی برساند. در این زمان هر چه بیشتر محصولات و یا کار شکل گرفته توسط او شناخته شده تر شود میزان فروش و موفقیت در کسب و کار نیز بیشتر است راه دیگر در دسترس بودن برای مشتریان و افرادی است که به خدمات و محصولات نیاز دارند تولید بهترین محصولات در صورت عدم راه های دسترسی برای مشتریان کاملا یک امر غیر اقتصادی و درنهایت زیان ده است. میتوان نکته اول را در کلمه مارکتینگ خلاصه کرد که به صورت همزمان میتواند عامل موفقیت و توسعه پایدار کسب و کار باشد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ فروش گستر

خدمات استراتژی دیجیتال مارکتینگ و مدیریت اجرایی، فروش گستر دارای 4 ویژگی اصلی می باشد که آن را منحصر به فرد مینماید.

1 - بررسی و آنالیز جامع وضع موجود کسب و کار نه فقط وبسایت

طراحی یک استراتژی صحیح و کارآمد برای دیجیتال مارکتینگ مستلزم شناخت دقیق از وضعیت موجود هر کسب و کار است. 

  •  برنامه‌ریزی و آنالیز رقبا در بازار کار و بازار دیجیتال
  • وضعیت فعلی وبسایت های دیجیتال و کانال های ارتباطی
  • پتانسیل های محصولات سایت برای فروش آنلاین و ...

2 - رویکرد جامع و همزمان به دیجیتال مارکتینگ 

با توجه به ماهیت زودبازده و دیربازده بودن دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی محتوا نباید یکی از ارزش های فوق را قربانی توجه بیش از حد به دیگری کند. 

3 - تمرکز و توجه به KPI های موثر و تاثیر گذار بر فروش و نه فاکتور های عددی و آماری

قرار دادن ملاک های کمی همچون رنک الکسا، تعداد بکلینک و ... در ارزیابی و گزارش گیری از یک روند دیجیتال مارکتینگ قطعا به صورت 100 درصد نمیتواند نشان دهنده کیفیت کار باشد. این KPI، ارتباط و نسبت معاملات انجام‌ شده در مقایسه با تعداد ارائه‌هایی که صورت گرفته است را بیان می‌کند.

  • درواقع مهمترین فاکتور برای یک استراتژی صحیح باید بر پایه رضایت کارفرما بر اساس فاکتور های قابل لمس تدوین گردد همچون افزایش تعداد فروش، تعداد مشتریان بازگشتی و ...
  • KPIها در سطح بالا بر عملکرد کلی شرکت تمرکز می­کنند و KPIهای سطح پایین بر روی فرایندها در دپارتمان هایی مانند فروش، بازاریابی و یا مرکز تماس تمرکز می­کنند.

4 - استفاده کامل از تمام ابزار های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ شامل ابزارهایی مانند محتوای دیجیتال مهم‌ترین عاملی است که باعث جذب بازدید کننده به سایت شما می‌شود بنابراین شما به یک محتوای سازماندهی شده نیاز دارید محتوایی که هم کاربر‌پسند باشد و هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد برای تاثیر گذاری و دست یابی به هدف میباشد که روز به روز به تنوع آنها و همچنین پیچیدگی استفاده از آنها افزوده میگردد و البته هرکدام از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هدف و تاثیر منحصر به فرد خود را دارند بنابر این یک استراتژی موفق بر تمام ابزار ها باید بتواند بودجه و حجم استفاده از هر کدام از ابزار ها را مشخص کند ابزار هایی همانند موارد زیر:

نظر و یا سوال خود را مطرح کنید:
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند پرسش خود را مطرح کنند یا نظر بنویسند.