تصویر مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارائه و اجرای کمپین های بازاریابی اینترنتی

خدمات مشاوره با تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ در جهت افزایش موفقیت، سود و رشد فروشگاه های اینترنتی با هدف بالا بردن فروش، از طریق تبلیغات آنلاین به خصوص بهبود رتبه فروشگاه در گوگل

تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

یکی از شاخص های اصلی موفقیت یک کسب و کار و یا یک شرکت میزان شناخت در مشتریان بلقوه و یا همکاران مستقیم و غیر مستقیم است به بیان دیگر یک فرد در کار خود زمانی موفق می شود که محصولات و نام برند خود را به جایگاه مناسبی برساند. در این زمان هر چه بیشتر محصولات و یا کار شکل گرفته توسط او شناخته شده تر شود میزان فروش و موفقیت در کسب و کار نیز بیشتر است.

راه دیگر در دسترس بودن برای مشتریان و افرادی است که به خدمات و محصولات نیاز دارند تولید بهترین محصولات در صورت عدم راه های دسترسی برای مشتریان کاملا یک امر غیر اقتصادی و درنهایت زیان ده است

میتوان نکته اول را در کلمه مارکتینگ خلاصه کرد که به صورت همزمان میتواند عامل موفقیت و توسعه پایدار کسب و کار باشد.

مارکتینگ چیست و چه اجزایی دارد؟

در واقع دیجیتال مارکتینگ و به عبارتی محصول فرایند تدوین و اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ اقدامی در طول استراتژی های اصلی کسب و کار بوده و باید همیشه همزمان هر دو جنبه برندینگ و مارکتینگ را در نظر داشته باشد

خدمات دیجیتال مارکتینگ فروش گستر

خدمات تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ و مدیریت اجرایی اقدامات مورد نیاز در فروش گستر دارای 4 ویژگی اصلی میباشد که آن را منحصر به فرد مینماید.

1 - بررسی و آنالیز جامع وضع موجود کل کسب و کار و نه فقط وبسایت

طراحی یک استراتژی صحیح برای دیجیتال مارکتینگ مستلزم شناخت دقیق از وضعیت موجود هر کسب و کار است 

  • رقبا در بازار کلاسیک و دیجیتال
  • وضعیت فعلی وبسایت و کانال های ارتباطی
  • پتانسیل های محصولات برای فروش آنلاین و ...

2 - رویکرد جامع و همزمان به مارکتینگ 

با توجه به ماهیت زودبازده و دیربازده بودن مارکتینگ یک استراتژی محتوا نباید یکی از ارزش های فوق را قربانی توجه بیش از حد به دیگری کند.

3 - تمرکز و توجه به KPI های موثر و تاثیر گذار بر فروش و نه فاکتور های عددی و آماری

قرار دادن ملاک های کمی همچون رنک الکسا ، تعداد بکلینک و ... در ارزیابی و گزارش گیری از یک روند دیجیتال مارکتینگ قطعا به صورت 100 درصد نمیتواند نشان دهنده کیفیت کار باشد

  • درواقع مهمترین فاکتور برای یک استراتژی صحیح باید بر پایه خصول رضایت کارفرما بر اساس فاکتور های قابل لمس تدوین گردد همچون افزایش تعداد فروش ، تعداد مشتریان بازگشتی و ...

4 - استفاده کامل از تمام ابزار های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ شامل ابزارهایی مانند محتوای دیجیتال مهم‌ترین عاملی است که باعث جذب بازدید کننده به سایت شما می‌شود بنابراین شما به یک محتوای سازماندهی شده نیاز دارید محتوایی که هم کاربر‌پسند باشد و هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد برای تاثیر گذاری و دست یابی به هدف میباشد که روز به روز به تنوع آنها و همچنین پیچیدگی استفاده از آنها افزوده میگردد و البته هرکدام از ابزارهای دیجیتال مارکتینک هدف خاص و تاثیر منحصر به فرد خود را دارند بنابر این یک استراتژی موفق بر تمام ابزار ها باید بتواند بودجه و حجم استفاده از هر کدام از ابزار ها را مشحص کند ابزار هایی همانند موارد زیر

و بسیار ابزار های دیگرهمچون

سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین

ایجاد فروشگاه اینترنتی پیشرفته با مدیریت محصولات و خدمات، محتوا، تبلیغات، انبارداری و ارسال، مشتریان با ابزار گوناگون و یکپارچه برای ایجاد و راه اندازی یک یا چند فروشگاه اینترنتی پیشرفته و با ویژگی های انعطاف پذیر و امکانات مدیریتی کامل همراه با پشتیبانی تخصصی و خدمات گسترده

  به بیان کلی خدمات دیجیتال مارکتینگ فروش گستر به صورت همکاری صد در صدی و تعاملی با کسب و کار ها بوده و به صورت کامل موفقیت هر دو طرف به هم وابسته میباشد

در نهایت باید گفت در فروش گستر خدمات تدوین و اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ کالایی برای فروش نیست بلکه آغاز یک همکاری و تعهد است.

نظر و یا سوال خود را مطرح کنید: