قصد راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا مارکتپلیس دارید؟ برای دریافت مشاوره ویژه، از روشهای زیر اقدام فرمایید و از خدمات رایگان فروشگستر بهرهمند شوید:
سیستم مدیریت فروش آنلاین
خدمات مشاوره با تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ در جهت افزایش موفقیت، سود و رشد فروشگاه های اینترنتی با هدف بالا بردن فروش، از طریق تبلیغات آنلاین به خصوص بهبود رتبه فروشگاه در گوگل
یکی از شاخص های اصلی موفقیت یک کسب و کار و یا یک شرکت میزان شناخت در مشتریان بلقوه و یا همکاران مستقیم و غیر مستقیم است به بیان دیگر یک فرد در کار خود زمانی موفق می شود که محصولات و نام برند خود را به جایگاه مناسبی برساند. در این زمان هر چه بیشتر محصولات و یا کار شکل گرفته توسط او شناخته شده تر شود میزان فروش و موفقیت در کسب و کار نیز بیشتر است راه دیگر در دسترس بودن برای مشتریان و افرادی است که به خدمات و محصولات نیاز دارند تولید بهترین محصولات در صورت عدم راه های دسترسی برای مشتریان کاملا یک امر غیر اقتصادی و درنهایت زیان ده است. میتوان نکته اول را در کلمه مارکتینگ خلاصه کرد که به صورت همزمان میتواند عامل موفقیت و توسعه پایدار کسب و کار باشد.
خدمات استراتژی دیجیتال مارکتینگ و مدیریت اجرایی، فروش گستر دارای 4 ویژگی اصلی می باشد که آن را منحصر به فرد مینماید.
طراحی یک استراتژی صحیح و کارآمد برای دیجیتال مارکتینگ مستلزم شناخت دقیق از وضعیت موجود هر کسب و کار است.
با توجه به ماهیت زودبازده و دیربازده بودن دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی محتوا نباید یکی از ارزش های فوق را قربانی توجه بیش از حد به دیگری کند.
قرار دادن ملاک های کمی همچون رنک الکسا، تعداد بکلینک و ... در ارزیابی و گزارش گیری از یک روند دیجیتال مارکتینگ قطعا به صورت 100 درصد نمیتواند نشان دهنده کیفیت کار باشد. این KPI، ارتباط و نسبت معاملات انجام شده در مقایسه با تعداد ارائههایی که صورت گرفته است را بیان میکند.
KPIها در سطح بالا بر عملکرد کلی شرکت تمرکز میکنند و KPIهای سطح پایین بر روی فرایندها در دپارتمان هایی مانند فروش، بازاریابی و یا مرکز تماس تمرکز میکنند.
دیجیتال مارکتینگ شامل ابزارهایی مانند محتوای دیجیتال مهمترین عاملی است که باعث جذب بازدید کننده به سایت شما میشود بنابراین شما به یک محتوای سازماندهی شده نیاز دارید محتوایی که هم کاربرپسند باشد و هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد برای تاثیر گذاری و دست یابی به هدف میباشد که روز به روز به تنوع آنها و همچنین پیچیدگی استفاده از آنها افزوده میگردد و البته هرکدام از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هدف و تاثیر منحصر به فرد خود را دارند بنابر این یک استراتژی موفق بر تمام ابزار ها باید بتواند بودجه و حجم استفاده از هر کدام از ابزار ها را مشخص کند ابزار هایی همانند موارد زیر: