پشتیبانی و بروزرسانی ها

سیستم فروش گستر همواره در حال بروزرسانی های بسیاری است که صرفا سایت هایی از این آپدیت ها بهرمند می شوند که دارای پشتیبانی فعال باشند، اگر در خصوص امور پشتیبانی و بروزرسانی سیستم فروش گستر سئوالی دارید می توانید در این بخش به جواب برسید و یا در صورت اینکه جواب سئوال شما در این بخش وجود نداشت از طریق فرم تماس باما آن را با ما در میان بگذارید.

  • می توانید گزینه "موجود شد خبرم کن" را فعال کنید تا در صورت موجود شدن محصول از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود
  • زمان بازگشت وجه نسبت به نوع کالا بین 48 الی 72 ساعت زمانبر خواهد بود.
  • کالا نباید استفاده شود و بسته بندی آن سالم باشد سپس با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید تا مراحل مرجوع کالا طی شود.
  • می توانید فرم خبرنامه سایت را پر کنید و عضو خبرنامه شوید تا تمام مطالب جدید سایت و اخبارها به ایمیل شما ارسال شوند.
  • گارانتی ها نسبت به نوع کالا متفاوت است و قبل از سفارش توضیحات را با دقت مطالعه کنید و از نوع گارانتی کالا مطمئن شوید، همچنین خدمات گارانتی کالا مربوط به نمایندگی آن می شود و می توانید در صورت نیاز به نمایندگی مراجعه فرمایید.
  • خیر، تمام کالاها به صورت پرداخت آنلاین انجام می پذیرد و امکان خرید به صورت پرداخت درب منزل و یا اقساط امکان پذیر نیست.
  • می توانید از طریق تیکت و یا تماس با کارشناسان ما انتقادات و پیشنهادات خود را انتقال دهید و در پیشرفت کسب و کار ما را یاری دهید.