پشتیبانی و بروزرسانی ها

سیستم فروش گستر همواره در حال بروزرسانی های بسیاری است که صرفا سایت هایی از این آپدیت ها بهرمند می شوند که دارای پشتیبانی فعال باشند، اگر در خصوص امور پشتیبانی و بروزرسانی سیستم فروش گستر سئوالی دارید می توانید در این بخش به جواب برسید و یا در صورت اینکه جواب سئوال شما در این بخش وجود نداشت از طریق فرم تماس باما آن را با ما در میان بگذارید.

  • روش های متنوعی برای کسب اطلاع از رویدادها  فعالیت های شرکت را میتوانید از چند طریق دنبال کنید:

    1. مطالب جدید مربوط به فروش آنلاین و مارکتینگ را در صفحه مقاله‌ها دنبال کنید.
    2. ما رویدادهای مهم را در صفحه اخبار وبسایت منتشر میکنیم.
    3. برای اطلاع از آپدیت های سیستم و توسعه ماژول‌های جدید میتوانید به صفحه مربوطه سربزنید.
    4. همچنین در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، پینترست، یوتیوب یا آپارات فعالیت‌های شرکت به اشتراک گذاشته میشوند.
    5. و در آخر می‌توانید فرم خبرنامه را در فوتر وبسایت پر کنید و عضو خبرنامه شوید تا تمام مطالب جدید سایت را در ایمیل مشاهده کنید.
  • تغییرات کوچک و یا رفع ایرادات همیشه مناسب و مفید هستند ولی تغییرات گسترده در بازه های کوتاه ممکن است ایراداتی برای دسترس پذیری کاربران و یا سئو ایجاد کند که پیشنهاد میشود تم یا قالب فروشگاه آنلاین حدود هر 3 سال یکبار بازطراحی شود. در زیر به چند مزایای آن اشاره میکنیم:

    • استفاده از امکانات جدید که به سیستم یا تم های جدید اضافه شده اند.
    • بهینه سازی و بروزرسانی کدهای برنامه نویسی که بر سرعت بالا آمدن سایت تاثیر دارند.
    • بروزرسانی ترند طراحی گرافیکی و یا بهبود رابط و تجربه کاربری UX/UI.
    • بهینه سازی و بروزرسانی سئو تکنیکال که مربوط به تم هستند.
  • بکاپ یا نسخه پشتیبان از دیتاهای فروشگاه برای سیستم هایی که از هاست فروش‌گستر استفاده میکنند به صورت ماهانه ذخیره سازی میشود و هر مشتری در صورت نیاز در زمان بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی با ثبت تیکت میتواند لینک دانلود آن را دریافت کند.

    همچنین مشتریانی که از هاست اختصاصی خود استفاده میکنند میتوانند از طریق پنل سیستم ("منو -> سیستم -> نگهداری و پاکسازی") برای دریافت نسخه پشتیبان یا بکاپ اقدام کنند.

  • بله، فعالیت های مختلفی در سیستم ثبت میشوند:

    1. ثبت تغییرات موجودی کالاها که مشخص میشود موجودی در چه زمان با چه تعداد و توسط چه کسی تغییر یافته است.
    2. گزارش فعالیت تمامی کاربران مانند: ایجاد و یا ویرایش هر صفحه برای اوپراتورها یا ادمین‌ها و ثبت فعالیت مشتریان در فروشگاه (این اطلاعات همیشه در دیتابیس ذخیره میشوند.)
    3. ثبت لاگ‌های مهم فروشگاه در وضعیت های اطلاع، هشدار و خطر مانند: نمایش آدرسهای اشتباه، خطاهای درگاه بانکی و ... (این اطلاعات در بازه های مشخص حذف میشوند.)