راه اندازی سیستم

در مرحله راه اندازی سیستم برخی سئوالات و مواردی مطرح می شود که در صورت برطرف نشدن ممکن است برای مشتریان آزار دهنده باشند اما در این بخش به تمام سئوالات احتمالی و پرتکرار مشتریان در خصوص قبل و پس از راه اندازی سیستم پاسخ داده شده است.

  • تمامی ماژول‌های در دسترس در صفحه "مدیریت ماژول‌ها" موجود و قابل مشاهده هستند که میتوانید با مراجعه به آن اقدام به نصب و سپس تنظیمات کنید.

    پنل ادمین -> منو -> پیکربندی -> مدیریت ماژولها

  • در صورتی که ماژول ارتباط با سرویس های چت آنلاین را فراهم کرده باشید کافیست در یکی از سرویس های چت آنلاین که محبوبهای آن در توضیحات ماژول معرفی شده است ثبت نام کنید، پس از ورود به پنل کاربری در صفحه تنظیمات کد HTML را کپی کرده و در تنظیمات ماژول در سیستم فروش‌گستر درج کنید و در ماژول را  فعال فرمایید.

  • فرآیند راه اندازی درگاه بانکی به شرح زیر است:

    1. راه اندازی فروشگاه آنلاین بر روی دامین اصلی فروشگاه، به صورتی که فرآیند خرید مشتری به صورت کامل انجام شود.
    2. ثبت‌نام برای دریافت گواهی اینماد.
    3. ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و ارائه مشخصات وبسایت در بانکی که حساب شما به آن متصل است.
    4. اطلاعاتی که از بانک دریافت کرده اید را در صفحه تنظیمات ماژول سرویس دهنده مربوطه وارد کنید.
    5. از طریق صفه روشهای پرداخت تنظیمات لازم برای آنرا انجام داده و فعال کنید.
  • به دو روش زیر میتوان هرگونه فایل را برای کالاها یا محصولات پیوست کرد تا کاربران یا مشتریان بتوانند آنرا دانلود کنند:

    1. در "صفحه ویرایش کالا -> بخش کالای قابل دانلود" گزینه فایل نمونه برای دانلود را انتخاب کرده و فایل را بارگذاری و تغییرات را ذخیره کنید. (این امکان ممکن است برای همه فعال نباشد.)
    2. برای مدیریت آسانتر و پیوست چندین فایل به کالا میتوانید از ماژول فایل پیوست کالا استفاده کنید.