گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ

گزارشی از حضور فروش گستر در نمایشگاه الکامپ

هدف از برگزاری نمایشگاه در هر حیطه، علاوه بر معرفی محصولات و دستاوردهای جدید و کسب اعتبار، ایجاد ارتباط و توزیع خدمات در عرصه‎ی بین المللی نیز می‌باشد و امکان همکاری توسط شرکت‎های داخلی و خارجی را فراهم می‎آورد.

نمایشگاه الکامپ تهران در هر دوره با شعاری خاص برای جهت دادن هر چه بیشتر در زمینه‎ی فناوری اطلاعات برگزار می‎شود. شعار امسال نمایشگاه الکامپ «پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» بود که با استقبال خوب مردم و شرکت‌های مختلف، بستری برای گفتمانی پربار در حوزه ICT را فراهم آورد.

امسال الکامپ از تاریخ ششم لغایت نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‎های بین المللی تهران برگزار شد و بیش از 400 استارتاپ در آن شرکت نمودند. جذب بازدیدکننده‌های تخصصی و جلب مشارکت آنها و ایجاد فضای مناسب نمایشگاهی که از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه الکامپ است، امسال در الکامپ ۹۷ به صورت چشمگیری تحقق یافت.

با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت و گسترش کاربردها و خدمات الکترونیک و در پی آن پیشرفت روز افزون فروش آنلاین هر سال غرفه‎های مربوط به راه‎اندازی و خدمات فروش اینترنتی در نمایشگاه الکامپ بیشتر از پیش مورد استقبال مخاطبین قرار می‎گیرند.

در این راستا امسال غرفه‎ی فروش گستر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران راه اندازی شد، مورد استقبال عده‎‎ی کثیری از مخاطبان قرار گرفت.

 

 

فروش گستر به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه‎ی فروش آنلاین محصولات و خدمات خود که شامل سیستم جامع مدیریت فروش آنلاین، اپلیکیشن فروشگاهی ویندوز، اندروید، اپل و ربات فروشگاهی قابل نصب بر روی نرم‎افزارهای ارتباطی محبوب می‎باشد را به بازدیدکنندگان معرفی نمود که در این میان از اپلیکیشن فروشگاهی استقبال بی نظیری شد.

همچنین از دو محصول جدید فروشگاهی، قابل نصب بروی فروشگاه آنلاین فروش گستر به صورت دمو رونمایی شد. این 2 محصول شامل موارد زیر است:

  1. سیستم رزرواسیون آنلاین؛ قابل استفاده برای هر کسب و کاری که نیاز به سیستم رزرو و نوبت دهی آنلاین دارند مانند هتل‎ها، آژانسهای هواپیمایی، آرایشگاه‎ها، بیمارستان‎ها و ...
  2. بازاریابی چند سطحی یا شبکه‎ایی (MLM)؛ قابل استفاده برای هر کسب و کاری که سیستم آن به صورت شبکه‎ایی است، مانند پنبه ریز، بیز، بادران، فوراور آمریکا و ...

فروش گستر در این رویداد علاوه بر معرفی محصولات خود در نمایشگاه، فرصت مشاوره‎ی رایگان در زمینه‎ی فروش آنلاین را برای بازدیدکنندگان فراهم نمود. افراد متقاضی از جامعه دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، مدیران، صاحبان کسب و کار و علاقمندان به حوزه‎ی فروش اینترنتی بودند که همه روزه قرعه کشی فروشگاه آنلاین 20 میلیون تومانی فروش گستر برای انتخاب یکی از بازدیدکنندگان غرفه فروش گستر انجام می‎شد.

 

 

بزرگواران زیادی طی مدت نمایشگاه، فروش گستر را همراهی کردند و باعث دلگرمی هر چه بیشتر ما شدند، از جمله شرکت طراحی دکوراسیون رایکا که با طراحی زیبای خود ما را در پیشبرد اهدافمان یاری کرد و بدون هیچگونه مشکلی وظایف محوله را به نحو احسن به انجام رسانید.

حضور ما در نمایشگاه الکامپ باعث شد تا بتوانیم محصولات و دستاوردهای جدید خود را معرفی کرده، ارتباط موثری با مشتریان و بازدیدکنندگان غرفه فروش گستر ایجاد کنیم و نیاز سنجی صحیحی از بازار هدف داشته باشم. امید است در سالهای آتی بتوانیم گامهای موثری در زمینه‎ی پیشرفت خود در راستای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان برداریم.


نظر خود را بنویسید