چگونه فروش خود را چند برابر کنیم؟

چگونه فروش خود را چند برابر کنیم؟

یکی از بزرگترین دغدغه‌های مدیران امروزی این است، حال که خود را به روز گردانیده‌ایم و یک فروشگاه آنلاین نیز برای فروش بیشتر خود ایجاد کرده‌ایم، چگونه از این فروشگاه اینترنتی بیشترین فروش را حاصل کنیم؟ چطور حجم فروش خود را چندین برابر کنیم تا تفاوت بین روش‌های سنتی و دیجیتال مارکتینگ برای ما واضح تر گردد؟ و ..... با ما همراه باشید تا چند روش بکر برای پاسخ به این سوال ها را بیابید.

روش جذب مشتری به فروشگاه آنلاین

    1. زیبایی و جذابیت سایت: طراحی و زیبایی سایت از بارزترین روش‌های جذب مشتری است. همانطور که در قبل عنوان نمودیم، طراحی سایت اولین قدم برای ورود به فضای مجازی بوده که در تمامی مراحل نیز حایز اهمیت میباشد. هرقدر سایت شما با رنگ آمیزی و طراحی بیشتری باشد و قسمت‌های مختلف آن قابل درک تر باشد مشتری احساس نزدیک تری با سایت شما نموده و خاطره‌ایی خوش را در ذهن او میسازد و ترغیب میشود تا بیشتر از شما خرید کند.
    2. جملات و متون زیبا: حال که سایت خود را بی نظیر طراحی نمودید، وقت آن است از زیباترین و تاثیرگذارترین جملات و کلمات استفاده نمایید. جملاتی متفاوت و خاص!!!!! از جملاتی گرم استفاده نمایید چراکه این اینگونه مشتریان شما احساس امنیت بیشتری پیدا خواهند کرد. خرید از یک نرم افزاری که هیچ گونه توان جذبی ندارد نسبت به خرید از یک انسان قطعا کسل کننده خواهد بود، شما میتوانید با جملات خوب در فروشگاهتان، آن را در ذهن مشتری همچون یک فرد حقیقی جلوه دهید.
    3. باب میل مشتریان خود فروشگاه را تکمیل نمایید. اگر از علایق و ویژگی‌های مشتریان بازار هدف خود آ‌گاه باشید راحتتر فضای مورد علاقه مشتری را برایشان ایجاد می کنید. شک نکنید !!!! اگر برای علایق مشتری های خود ارزش قائل شوید، برنده خواهید بود.
    4. سایت خود را جذاب کنید: سعی کنید داخل سایت خود را پویا نمایید، به گونه‌ایی که چندین قسمت مختلف در آن قرار داشته باشد و هرکس بنا به علاقه خود بتواند از هر قسمت آن استفاده نماید. برای مثال بخشی را به اخبار مرتبط به کسب و کار قرار دهید و هر روز اطلاعات جدیدی از شرکت ها و محصولات را در آن قرار دهید.
    5. مشتری را شیفته سایت کنید: محصولات و خدمات ویژه همانند قرعه کشی و یا تخفیفات مختلف را خاص جلوه دهید. در این صورت هربار مشتری به بهانه بررسی این تخفیفات وارد سایت می‌شود و مورد توجه او قرار می‌گیرد.
    6. تصاویر، نقاط اصلی سایت: از بهترین و با کیفیت ترین تصاویر استفاده کنید. تصاویری که چشم هر بیننده ایی را خیره نماید.
    7. مشتری ها را در همه جا دخیل کنید. از آن ها نظر بخواهید. بهترین تغییرات از دل همین نظرات بیرون خواهد آمد.

در نهایت اینکه شما میتوانید تنها با چند کار ساده ولی جذاب تعداد بیشماری مشتری را برای فروش محصولات و خدمات خود به فروشگاهتان جذب نمایید.

نظر خود را بنویسید