بهترین فروشگاه ساز

بهترین فروشگاه ساز

فروشگاه ساز چیست؟

امروزه، یکی از مهمترین راهکارهای کسب و کارها، خواه کوچک، خواه بزرگ، برای درآمد زایی بیشتر راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‎باشد. از اینرو فروشگاه سازها ایجاد شدند. فروشگاه سازها نوعی نرم‌افزار بر پایه‎ وب هستند که شرایط خرید و فروش کالا و یا ارائه‎ محصولات را برای عرضه کنندگان آنها از طریق شبکه‎ جهانی اینترنت فراهم می‎کنند.

نرم‌افزار تجارت الکترونیکی یا فروشگاه‌ساز (که گاهی لفظ خاص‌تر یا محدودتری نسبت به نرم‌افزار تجارت الکترونیکی به شمار می‌آید) ابزاری است که همه فرآیندهای فروشگاه آنلاین از طریق آن انجام می‌شود به عنوان نمونه، در مدیریت موجودی، حذف و اضافه کردن محصولات، پردازش پرداختی‌ها، محاسبه مالیات، انجام سفارش‌ها و موارد مشابه به صاحب یا مسئول فروشگاه کمک می‌کند. این‌گونه نرم‌افزارها هر چیزی که برای اداره یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند و در مجموع، مدیریت فروشگاه را تسهیل و تسریع می‌کنند.

هر فروشگاه اینترنتی از مؤلفه‌ها، اجزا و فرآیندهای خُرد بسیاری تشکیل می‌شود که نرم‌افزار فروشگاه‌ساز همه آن‌ها را از طریق یک محیط قابل درک و سهل‌الاستفاده که حتی افراد غیرمتخصص هم می‌توانند از آن استفاده کنند در یکجا جمع می‌کند. به علاوه، معمولاً قابلیت تلفیق و تعامل با سیستم‌ها و سرویس‌های دیگر، مانند CRM، CMS، ERP، درگاه‌های پرداخت، ابزارهای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی، نرم‌افزارهای حسابداری و شبکه‌های اجتماعی نیز در فروشگاه‌سازها گنجانده می‌شود که به تسهیل و کارآمدتر کردن هرچه بیشتر فرآیندهای کسب‌وکار کمک خواهد کرد.

برای راه‎ اندازی فروشگاه اینترنتی، ابتدا می‎بایست برای فروشگاه نامی برگزید که به این اسم، نام دامنه (Domain) یا همان آدرس سایت می‎گویند. بعد از انتخاب نام دامنه، برای فروشگاه باید هاست تهیه شود که بتوان اطلاعات محصولات فروشگاه را در آن ذخیره سازی کرد.

فروشگاه ساز

بعد از انتخاب دامنه و تهیه‎ هاست برای راه‎اندازی فروشگاه باید سیستمی وجود داشته باشد که بتوان دامنه و هاست را روی آن تنظیم کرد و از طریق آن وارد پنل فروشگاه شد و آنرا مدیریت کرد. به این سیستم، سیستم مدیریت محتوا یا CMS می‎گویند. سیستم‎های مدیریت محتوا به دو صورت اختصاصی و آماده وجود دارند.

نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز چه کاری انجام می‌دهند؟

علاوه بر اینکه بیشتر وظایف مهم مرتبط با اداره فروشگاه توسط فروشگاه‌سازها انجام می‌شود، اغلب این نرم‌افزارها قابلیت یکپارچه‌سازی و تبادل اطلاعات با سایر برنامه‌ها و سیستم‌ها را نیز دارند و لذا عملاً به تسهیل، تسریع و افزایش کارآمدی سایر فرآیندها و اقدامات جاری فروشگاه نیز کمک می‌کنند. ترکیب ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی و سودمند با امکان تلفیق با سایر سیستم‌ها و برنامه‌ها، نرم‌افزار تجارت الکترونیکی را به پلتفرم جامعی تبدیل می‌کند که می‌تواند وظایف زیر را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد:

مدیریت مشتریان و سفارش‌ها: مدیریت سفارش مشتری از انتخاب محصول تا پرداخت و تحویل- یک ضرورت و موضوع حیاتی است. هر سفارش تبادلی است که بر درآمد شما تأثیر می‌گذارد بنابراین فرآیند انجام آن باید تا جایی که امکان دارد برای مشتری کارآمد و راحت باشد. نرم‌افزار فروشگاه‌ساز مسئولیت مدیریت سفارش‌ها، بررسی وضعیت آن‌ها و انجام تغییرات لازم در صورت نیاز را بر عهده می‌گیرد. به علاوه، این نرم‌افزارها به‌تنهایی یا با تلفیق با سرویس‌ها یا افزونه‌های مناسب می‌توانند پردازش پرداخت‌ها، ثبت و حفظ آمار و گزارشات تراکنش‌ها، مدیریت اطلاعات مشتری، صدور صورتحساب، انجام دقیق امور حسابداری، ارائه آمار تحلیلی و بسیاری موارد کاربردی دیگر را نیز بر عهده بگیرند.

مدیریت محصولات و موجودی: با استفاده از نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را با توجه به ویژگی‌ها و شاخص‌های مختلفی دسته‌بندی و سازمان‌دهی کنید. علاوه بر این، معمولاً در صورت کمبود موجودی یا فروش سریع یک محصول و احتمال اتمام موجودی آن نیز به طور خودکار در جریان قرار خواهید گرفت.

بازاریابی بهتر: سئوی داخلی نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز در کنار نظم و ترتیب ذاتی این ابزارها و امکان بهینه‌سازی آسان‌تر آن‌ها باعث می‌شود که وب‌سایت فروشگاهی شما در جایگاه بالاتری از نتایج جستجوی طبیعی قرار بگیرد و در نتیجه، راحت‌تر توسط مشتری هدف کشف می‌شود و هزینه جذب مشتری به میزان چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

انجام خودکار امور مقدماتی مربوط به ارسال کالا و فرآیندهای مالیاتی: چاپ برچسب آدرس و مشخصات ارسال، محاسبه مالیات فروش بر اساس محل زندگی مشتری و ارسال ایمیل اطلاع‌رسانی به مشتری از طریق نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز به طور خودکار و با دقت بیشتری انجام می‌شود.

بهبود تجربه کاربری: یکی از اهداف اصلی نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز این است که مشتری بتواند آنچه که به دنبالش است را سریع‌تر و در طی یک فرآیند کارآمدتر پیدا کند. طبیعتاً از این طریق مشتری نیز راضی‌تر خواهد بود و تجربه بهتری در استفاده از وب‌سایت شما خواهد داشت که احتمال بازگشت وی را دوچندان می‌کند.

سیستم‎های مدیریت محتوای فروشگاه ساز

بهترین فروگاه ساز

سیستم‎های مدیریت محتوای فروشگاه ساز به صورت آماده و یا اختصاصی طراحی شده‎اند.

 

 

 

 

سیستم مدیریت محتوای آماده برای فروشگاه ساز

سیستم مدیریت محتوای آماده، فروشگاه سازهای رایگانی هستند که ساخت فروشگاه آنلاین را بسیار ساده می‎کنند. نسخه‎ انگلیسی این فروشگاه ‎سازها در اینترنت موجود هستند و فقط کافیست آنها دانلود نموده و بر روی سرور سایت فروشگاهی نصب و راه اندازی کرد. لازم به ذکر است این cms ها به همراه قالب‎های آنها نسخه‎ی فارسی شده‎ نیز دارند و در انواع مختلف بر روی اینترنت به صورت رایگان قابل دانلود هستند.

انواع سیستم مدیریت محتوای آماده برای فروشگاه ساز

  • ووکامرس (Woo Commerce)
  • جوملا (Joomla)
  • مجنتو (Magento)
  • اپن کارت (OpenCart)
  • دروپال (Drupal)
  • پرستاشاپ (PrestaShop)

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده برای فروشگاه ساز

  • سادگی در ویرایش کردن و آپدیت سایت
  • گرافیک زیبا
  • عدم نیاز به طراحی
  • راه اندازی سریع
  • صرفه جویی در هزینه

معایب استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده برای فروشگاه ساز

  • انحصاری نبودن سایت
  • عدم انعطاف پذیری برای تغییرات
  • عدم امکان توسعه
  • عدم برخورداری از پشتیبانی مناسب
  • ضعف‎های امنیتی
  • عدم دسترسی مستقیم به آپدیت‎ها در ایران

در مجموع استفاده از قالب‎های آماده برای طراحی سایت فروشگاهی که تغییرات چندانی در آن اتفاق نمی‎افتد بهتر از استفاده از قالب‎های تخصصی است؛ چرا که نیاز به صرف زمان و هزینه‎ی بیشتری دارند.

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای فروشگاه ساز

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بر اساس نیاز کاربران طراحی و کدنویسی می شود. چون این کدنویسی به صورت اختصاصی و منحصر به فرد می‎باشد، انعطاف پذیری زیادی هنگام ارتقا دارد. امنیت بالا در سیستم های مدیریت محتوا یکی از مهمترین فاکتورهای آن می‎باشد.

مزایای استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی

  • عدم تشابه با سایر سیستم‎ها
  • عدم محدودیت در طراحی
  • یکپارچگی به دلیل داشتن هسته‎ی مرکزی واحد
  • هسته‎ی مرکزی منعطف و گسترده
  • وجود ارتباط مستمر بین کارفرما و پیمان کار و امکان رشد و بروز رسانی
  • به حداقل رساندن باگ‎های سیستم
  • انعطاف پذیری و قابلیت توسعه در طراحی و ویژگی‎ها
  • سئوی قدرتمند

با توجه به موارد ذکر شده، استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی هزینه های جانبی سایت را کاهش می‎دهد و بعد از طراحی سایت مسائلی مانند عدم پشتیبانی مناسب، عدم انعطاف و تغییر در سیستم، وجود باگ‎های فنی و ... بوجود نمی‎آید. علاوه بر این، پروژه منحصر به فرد خواهد بود و مشابه آن در سایر سایت‎ها دیده نمی‎شود. به طور کلی استفاده از قالب‎های اختصاصی برای فروشگاه‎های بزرگ بسیار بهتر و کار آمدتر است و می‎توان با رشد کسب و کار، وب سایت را نیز گسترش داد.

در این راستا، فروش گستر با تکیه بر تجربه و دانش بالای طراحان و برنامه نویسان خود مشکلترین و پیچیده ترین پروژه‎های طراحی فروشگاه اینترنتی را با ویژگی‎های منحصر بفرد خود و با استفاده از تکنولوژی‎های روز دنیا انجام می‎دهد و کیفیت ، سرعت و امنیت آن را تضمین می نماید. همچنین در صورت نیاز به ایجاد تغییرات جزئی یا کلی در آینده، این امر را به راحتی و با صرف وقت و هزینه‎ی کمتری انجام خواهد داد.

 

ویژگی‎های نرم افزار فروشگاه ساز فروش گستر

 

بهترین فروشگاه ساز

سیستمی

  • پنل مدیریتی با امکانات پیشرفته از قبیل امکان گرفتن انواع گزارشات، انواع سفارشات، قیمت گذاری پیشرفته 
  • تعریف نامحدود کالا و خدمات
  • امکان ایجاد انواع روش‎های پرداخت اعم از پرداخت حضوری، اینترنتی، اقساط 
  • امکان تعریف انواع روش‎های ارسال
  • قابلیت تعریف چندین و چند کاربر و دادن دسترسی‎های منحصر به فرد به هر یک از آنها

عمومی

  • طراحی گرافیکی زیبا و کاربرپسند (به طوریکه افراد زمان بیشتری را در فروشگاه سپری می‌کنند و این موضوع می‎تواند به خرید بیشتر از فروشگاه منجر شود.)؛
  • طراحی منحصر بفرد و اختصاصی تم
  • امکان اتصال به تمامی درگاه‎های بانکی
  • قابلیت یکپارچه سازی با نرم افزارهای دیگر نظیر نرم افزار مالی، انبارداری 
  • امکان اضافه نمودن امکانات جدید، بروز و یا حتی سفارشی
  • پشتیبانی 24 ساعته در جهت مراقبت هر چه بیشتر از فروشگاه
  • هاست پیشرفته
  • سرعت بارگذاری بسیار بالا
  • سئوی قدرتمند

فروشگاه‌سازهای بسیاری در بازار وجود دارد و همه آن‌ها را می‌توان در دو دسته طبقه‌بندی کرد: متن‌باز و اشتراکی. هر کدام از این فن‌آوری‌ها مزیت و معایبی دارند. بعضی از آن‌ها پولی هستند و از برخی می‌توانید به‌صورت رایگان استفاده کنید. در ادامه بیش‌تر در مورد این فروشگاه‌سازها توضیح داده‌ایم و نمونه ای از فروشگاه ساز ها را معرفی می کنیم.

فروشگاه‌ساز متن‌باز

برای استفاده از فروشگاه‌سازهای متن‌باز باید با وردپرس یا دیگر سیستم‌های مدیریت محتواها آشنا باشید. در واقع برای توسعه فروشگاه اینترنتی خود باید افزونه‌های متعددی را نصب کنید و از این رو بایستی چند ساعت در روز را به این کار اختصاص دهید. خوش‌بختانه بهره‌گیری از این فروشگاه‌سازها رایگان است و تنها برای برخی از امکانات پرمیوم (که اکثر اوقات به آن‌ها نیازی پیدا نمی‌کنید) باید مبلغی را بپردازید. از طرفی متن‌باز بودن این تکنولوژی این اجازه را به شما می‌دهد تا قابلیت‌های خاصی را به آن بیفزایید و فروشگاه‌تان را کارآمدتر و جذاب‌تر کنید. در زیر برخی از محبوب‌ترین فروشگاه‌سازهای متن‌باز را لیست کرده‌ایم.

ووکامرس

فروشگاه ساز

ووکامرس افزونه‌ای است که بر روی سیستم‌های مدیریت محتوایی مثل وردپرس نصب می‌شود و قابلیت‌های یک فروشگاه را به وبلاگ شما اضافه می‌کند. ووکامرس محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین فروشگاه‌ساز متن‌باز محسوب می‌شود که کسب‌وکارهای بسیاری از آن استفاده می‌کنند. پوسته‌های مخلتفی هم برای این فروشگاه‌ساز ارائه شده‌اند تا با بهره‌گیری از آن‌ها ظاهری زیبا و مدرن برای فروشگاه خود تدارک ببینید. برای مثال با ووکامرس می‌توانید گزینه‌‌های متعددی را برای حمل و نقل محصولات تعریف کنید یا اقدام به ساخت کد تخفیف نمایید. این افزونه از درگاه‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند و مشتریان شما به‌راحتی می‌توانند مبلغ محصولات را پرداخت نمایند. ووکامرس اطلاعات جامعی را در مورد فروش شما به‌نمایش می‌گذارد و با کمک آن‌ می‌توانید روند رشد فروشگاه خود را زیر نظر داشته باشید.

مجنتو

فروشگاه ساز

مجنتو نیز یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌سازهای متن‌باز شمرده می‌شود. به‌لطف این این تکنولوژی می‌توانید فروشگاهی منحصربه‌فرد و یونیک را بسازید که از قابلیت‌های جذابی بهره می‌برد و تجربه‌ای دل‌نشین از خرید آنلاین را به یوزرها ارائه می‌دهد. منابع آموزشی غنی یکی دیگر از دلایل برای استفاده از مجنتو است. مجنتو با اصول سئو طراحی و نوشته شده. افزودن تصاویر چندگانه، گزینه ارسال رایگان و امکان عضویت در خبرنامه از دیگر ویژگی‌های مجنتو است که آن را در بین بهترین فروشگاه‌سازها قرار می‌دهد.

پرستاشاپ

فروشگاه ساز

فروشگاه‌های بی‌شماری از پرستاشاپ استفاده می‌کنند و یکی از بهترین گزینه‌های مارکت به‌شمار می‌آید. استفاده از آن بسیار راحت است و در مدت زمان کمی می‌توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید. اما لازم به ذکر است برای توسعه فروشگاه اینترنتی خود بهتر است برنامه‌نویسی را استخدام کنید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت پرستاشاپ بهره ببرید. با این حال، فروشگاه‌ساز مذکور قابلیت‌های بسیاری دارد که بدون استخدام برنامه نویس هم می‌توان از آن استفاده کرد. به‌عنوان مثال محدودیتی برای وارد کردن محصولات ندارد و قادرید هزاران و حتی میلیون‌ها محصول ایجاد نمایید. داشبوردی حرفه‌ای نیز در اختیارتان قرار گرفته تا اطلاعات کاملی در مورد کسب‌وکارتان داشته باشید.

فروشگاه‌سازهای اشتراکی

فروشگاه ساز

با کمک فروشگا‌ه‌سازهای اشتراکی دیگر لزومی ندارد دنبال تهیه هاست یا حتی دامنه باشید. تمامی کارها را به فروشگاه‌ساز بسپارید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید. در چند سال اخیر محبوبیت این سرویس‌ها افزایش یافته و شاهد بیش‌تر شدن کاربران آن‌ها هستیم. کسانی که می‌خواهند زمان خود را به کارهای مهم‌تری اختصاص دهند تا شانس موفقیت بیش‌تری در بازار داشته باشند. فروشگاه‌سازهای اشتراکی بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارد که بیش‌تر آن‌ها به یوزرهای ایرانی سرویسی ارائه نمی‌دهند. برای همین توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌سازهای ایرانی استفاده کنید که بعضا خدمات بهتری از رقبای خارجی خود دارند.

در ادامه نمونه ای از بهترین فروشگاه‌سازهای اشتراکی موجود در بازار را معرفی میکنیم.

فروشگاه‌ساز پرتال

فروشگاه ساز

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن فروشگاه اینترنتی خود را راه‌انداز کنید، پس حتما به فکر استفاده از فروشگاه‌ساز پرتال باشید. با بهره‌گیری از این سرویس دامنه‌ای اختصاصی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا هویت منحصربه‌فرد و خاصی داشته باشید. به این ترتیب تا مدت‌ها در ذهن کاربران باقی خواهید ماند. تکنولوژی ابری هم در نظر گرفته شده تا اطلاعات‌تان بدون هیچ کم و کاستی در فضای ابری ذخیره شوند و در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشید. این فن‌آوری سرعت بالا و امنیت بی‌نظیری را برای فروشگاه اینترنتی شما به ارمغان می‌آورد و کسب‌وکارتان را از رقبا متمایز می‌کند.

ناگفته نماند بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به فروش محصولات خود بپردازید. چه در اندازه‌های کوچک و چه در مقیاس‌های عظیم فروشگاه‌ساز پرتال همراه‌تان است و پرفورمنسی بی‌نقص را از خود نشان می‌دهد. امکان سفارشی‌سازی قالب هم فراهم آمده تا فروشگاه را براساس سلیقه‌تان طراحی نمایید. در کنار ایجاد مارکت آنلاین، می‌توانید اقدام به توسعه اپلیکیشن Android و IOS فروشگاه خود کنید و کسب‌وکارتان را توسعه دهید. پلن‌های گوناگونی نیز در پرتال وجود دارند تا برطبق بودجه و نیاز خود یکی از آن‌‌ها را انتخاب نمایید.

فروشگاه‌سازها چطور کار می‌کنند؟

فروش در اینترنت مستلزم طی کردن مراحل و فرآیندهایی است که نرم‌افزار فروشگاه‌ساز مدیریت و انجام آن‌ها را بر عهده می‌گیرد. در واقع، فروشگاه‌ساز چیزی نیست به جز ابزاری که این مراحل و فرآیندها را ساده‌تر و در عین حال کارآمدتر می‌کند.

اما فروشگاه‌ساز چطور کار می‌کند؟ معمولاً روند کار به این ترتیب است:

  1. شما محصولات و خدماتی که می‌خواهید عرضه کنید را از طریق نرم‌افزار فروشگاه‌ساز ثبت و دسته‌بندی کرده و تنظیمات لازم را در رابطه با فروشگاه و فرآیندهای خرید انجام می‌دهید.
  2. خریدار به وب‌سایت شما مراجعه کرده و محصول، مشخصات، دسته‌بندی، توضیحات و قیمت آن را مشاهده می‌کند.
  3. مشتری، محصول یا محصولات مورد نظرش را به سبد خرید خود اضافه کرده و یک حساب کاربری ایجاد می‌کند.
  4. هنگامی‌که مشتری به مرحله تکمیل خرید و پرداخت می‌رسد، وب‌سایت با استفاده از مجوز SSL وارد حالت امن می‌شود، یا می‌تواند کلاً در همه بخش‌ها از SSL استفاده کند.
  5. در مرحله تکمیل خرید و پرداخت، فروشگاه‌ساز با استفاده از افزونه‌ها یا سرویس‌های ثالث، هزینه ارسال، زمان احتمالی تحویل و موارد مشابه را برای مشتری مشخص می‌کند.
  6. مشتری به صفحه پرداخت وارد می‌شود و مشخصات کارت بانکی خود را وارد می‌کند. در این مرحله، اطلاعات به بانک یا یک شرکت واسطه پرداخت الکترونیکی ارسال می‌شود.
  7. سفارش مشتری تکمیل می‌شود و همه اطلاعات حساس در پایگاه اطلاعاتی بانک یا شرکت پردازشگر پرداخت ذخیره می‌شود (نه در فروشگاه‌ساز).
  8. با توجه به مشخصات و آدرسی که خریدار ثبت کرده، سفارش مورد نظر را بسته‌بندی و ارسال می‌کنید و مبلغ پرداختی نیز از طرف بانک یا شرکتی که پول را دریافت کرده وارد حساب بانکی شما می‌شود.
  9. هیچ بعید نیست که به لطف کارآمدی و راحتی حاصل از استفاده از نرم‌افزار فروشگاه‌ساز، همه مراحل بالا از سفارش تا پرداخت، تنها در عرض چند دقیقه انجام بگیرد. در واقع، یکی از اهداف اصلی استفاده از فروشگاه‌سازها سازمان‌دهی و هموار و راحت‌تر کردن هرچه بیشتر فرآیند خرید است. به همین دلیل حتماً باید از نرم‌افزار یا پلتفرمی استفاده کنید که تا جایی که امکان دارد بی‌نقص بوده و کار با آن آسان باشد.

خدمات سایت فروشگاهی آماده فروش گستر

یکی از اهداف اصلی فروش گستر در طراحی فروشگاه اینترنتی، دستیابی مشتریان به جایگاهی مناسب در کسب و کار خود می‎باشد به همین دلیل است که خدمات ویژه‎ای بروی سیستم فروشگاهی آنان‎ انجام می‎دهیم که وب‎سایتی متفاوت‎تر از رقیبان خود داشته باشند.

 

بهترین فروشگاه ساز

  • خریداری هاستینگ پایدار و پر سرعت ویندوزی
  • ثبت دامنه‎‎ مناسب به دلخواه مشتری توسط تیم پشتیبانی و ارائه‎ی مشاوره‎ی رایگان در این زمینه
  • سفارش، دریافت و نصب گواهینامه ‎ SSL بر روی دامنه‎ی وب‎سایت، پس از طراحی آن، بمنظور ایجاد محیطی امن در فروشگاه آنلاین
  • طراحی لوگو خاص فروشگاه برای ماندگاری هر چه بیشتر برند در ذهن مشریان
  • اخذ مجوز نماد اعتماد الکترونیکی، بنام اختصاری Enamad از وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • انجام تبلیغات کلیکی گوگل (Google Adwords) بگونه‎اي حرفه‎اي و هوشمند، با ارائه‎ی مشاوره توسط کادری مجرب
  • محتوا گذاری وب‎سایت فروشگاهی و بارگذاری تمامی مطالب فروشگاه
  • تولید محتوای سایت در راستای بهینه سازی موتورهای جستجو و با رعایت تمامی نکات کلیدی سئو
  • طراحی تم زیبا و کاربر پسند متناسب با هر کسب و کار
  • عکاسی 3 بعدی از محصولات در 36 زاویه‎‎ی مختلف
  • یکپارچه سازی و اتصال نرم‎افزارهای مالی و مدیریت مشتری با سیستم فروشگاهی فروش گستر

ارائه‎ی خدمات پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان در زمینه‎های راه‎اندازی سيستم، آموزش‎های لازم به کاربران، انجام تنظیمات مورد نظرشان، مشاوره دادن به آن‎ها، مانیتورینگ سایت

فروش گستر، با بررسی و شناسایی نیاز های هر کسب و کار، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی متناسب با جدیدترین متدهای روز نموده و با پشتیبانی و ارائه خدمات در این زمینه، ساخت فروشگاه آنلاین حرفه‎ای و فروش به سبک امروز را برای مدیران هر سازمان ممکن می‎سازد.

پربازدیدترین مطالب

نظر خود را بنویسید