ساخت سایت فروشگاه فایل

ساخت سایت فروشگاه فایل

با گسترش روزافزون دسترسی به اینترنت، اکثر افراد به دنبال کسب درآمد از این طریق هستند؛ از فروشگاه‎های بزرگ در دنیای واقعی گرفته تا کسانی که فقط دارای یک ایده برای راه‎اندازی کسب و کار خود می‎‌باشند. در این میان افراد دارای ایده به دو دسته تقسیم می‎شوند؛ یکی افرادی که دارای کالای فیزیکی هستند و دیگری افرادی که محصولاتشان قابلیت دانلود دارد، مانند نرم افزار، بازی، فیلم، پروژه و یا هر کالای دیجیتال دیگری که ماهیت فیزیکی ندارد.

افرادی که محصولاتشان یک کالای فیزیکی است، برای فروش محصول خود روندی مشخص را باید طی کنند؛ یا کالای خود را برای فروش در یک فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا، بامیلو و ... در معرض نمایش قرار دهند و یا اینکه خود اقدام به تاسیس سایت فروشگاهی برای کسب و کارشان کنند و در آن فروشگاه اینترنتی محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند. به همچنین افرادی که دارای یک محصول قابل دانلود نیز هستند؛ همین مسیر را باید برای فروش کالای دانلودی خود طی کنند. یا محصولشان را در سایت‎هایی قرار دهند که کالاهای قابل دانلود را بفروش می‎رسانند و یا اینکه خود اقدام به تاسیس سایت فروشگاهی با قابلیت اضافه نمودن کالای دانلودی کنند؛ که به این نوع از سایت‎های فروشگاهی سایت فروشگاه فایل می‎گویند. 

سایت فروشگاه فایل

 

 

سایت فروشگاه فایل یک پلتفرم است که در آن محصولات دیجیتالی مثل نرم افزار، کتاب‎های الکترونیکی، پروژه، مقاله، جزوه و هر فایل دانلودی دیگری برای فروش در معرض نمایش قرار میگیرد. در این فروشگاه می‎توان فقط محصولات خود را بفروش رساند و یا برای کسب درآمد بیشتر محصولات افراد دیگر را با در اختیار دادن پنلی به آنان ارائه کرد. بدین صورت که افراد در این پنل فایل‎های دیجیتالی خود از قبیل کتاب الکترونیکی، موسیقی، فیلم، نرم افزار، مقاله، لوح چندرسانه ای و ... را در سیستم آپلود کنند و بعد از هر فروش پورسانتی مشخص از وجه واریزی را دریافت کرد و از این طریق کسب درآمد نمود.

 

تهیه سایت فروش فایل آنلاین برای چه افرادی کاربرد دارد؟

 

 

تمامی افراد اعم از دانشجویان، فارغ التحصیلان و متخصصان در زمان تحصیل خود، حجم زیادی از فایل‎های مفید آماده از قبیل تحقیق، جزوات، نمونه‎های اجرایی و ده‌ها نوع فایل قابل دانلود دیگر را در اختیار دارند، که در اکثریت مواقع بعد از دروان تحصیل خود آنها را پاک کرده و یا دور می‎ریزند. این در حالیست که بسیاری دیگر از افراد نیازمند این نوع از فایل‎ها هستند و فروش این فایل‎ها ضمن مفید واقع شدن برای کاربران خواهان آنها، می‎تواند منبع کسب درآمد برای اینگونه افراد شود. بنابراین سایت‎های فروشگاه اینترنتی فایل می‎تواند سایتی مفید باشد که اجناس ارزشمندی را به کاربران ارائه می‎دهد.

 

مزایای سایت فروشگاه فایل

فروشگاه آنلاین فایل کامل و حرفه‌ایی می‎تواند شامل مزایای مختلفی باشد، که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می‎کنیم.

  • ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل به افراد متقاضی از طریق ایجاد صفحه برای آنها؛
  • جستجوی پیشرفته برای راحتتر پیدا شدن فایل‎ها؛
  • پرداخت کارمزد به سایت فروشگاه فایل به ازای هر فروش؛
  • امکان تخصیص کد تخفیف و مالیات؛
  • رمزنگاری تمامی فایل‎های آپلود شده؛
  • تخصیص درگاه پرداخت اینترنتی؛
  • ارتباط مستقیم با تمامی مشتریان؛
  • مجهز به سیستم اطلاع رسانی پیامکی؛
  • طراحی واکنش گرا؛
  • امکان ایجاد صفحات وبلاگ و خبر.

اگر خواهان وب سایت فروش فایل هستید، می توانید با ما تماس بگیرید و بدون نگرانی و دغدغه، سایت آنلاین فروش فایل خود را تهیه کنید، چرا که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی فروش گستر با توجه به دارا بودن تجربه و دانش طراحی، برنامه نویسی، بهینه سازی و سئو سایت همه‎ی کارها را برای شما انجام خواهد داد.

 

فروش گستر آماده‎ی طراحی سایت فروشگاه فایل برای شما متقاضیان گرامی می‎باشد.

 

 

نظر خود را بنویسید