چگونه ایمیل مارکتینگ کنیم ؟ Mail chimp چیست؟

چگونه ایمیل مارکتینگ کنیم ؟ Mail chimp چیست؟

آموزش راه اندازی کمپین ایمیل مارکتینگ با Mail chimp

بسیاری از مشاغل برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان سخت تر از همیشه تلاش می کنند. اتوماسیون های الکترونیکی از پیش ساخته و قابل تنظیم امکان برقراری ارتباط با شخص مناسب را در لحظه مناسب و بدون انجام کار هر زمان آسان می کنند. مشتریان خود را خوشحال کنید و مارک تجاری خود را با استفاده از اتوماسیون خوش آمدید ، پیام های تولدت مبارک و اعلان های سفارش حفظ کنید.اصول ایجاد کمپین های ایمیل در Mailchimp و بهترین روش ها را در هنگام تدوین برنامه بازاریابی ایمیل خود بیاموزید.

Mail chimp  ساخته شده است برای کمک به شما در راه رشد خود

داده های مخاطبان ، کانال های بازاریابی و بینش های خود را با هم جمع کنید تا بتوانید سریعتر به اهداف خود برسید. با استفاده از Mailchimp ، می توانید تجارت خود را از طریق ایمیل ، شبکه های اجتماعی ، کارت پستالها و موارد دیگر ارتقا دهید همه از طریق یک بستر واحد. با بستری که با گذشت زمان باهوش تر می شود ، بینش مخاطبان را به بازاریابی شخصی تبدیل کنید. با Mailchimp ، ما می توانیم ببینیم که پیام برای ایمیل چه کار کرده است ، چه چیزی برای تبلیغات کار کرده است و این یادگیری ها را خیلی راحت به کار می بریم زیرا همه چیز در یک مکان است. با مخاطبان خود شروع کنید. هرچه بیشتر در مورد افراد خود آگاهی داشته باشید ، می توانید با بازاریابی خود باهوش تر باشید. با داشتن همه داده های مخاطبان خود در یک مکان ، می توانید محتوایی را که از آن لذت خواهید برد ، ایجاد کنید.

  • بازاریابی CRM
  • داشبورد مخاطب
  • برچسب ها
  • تقسیم بندی
  • آدرس یاب
  • جمعیت پیش بینی شده

ما به شما کمک خواهیم کرد تا افراد خود را پیدا کنید. ما می دانیم که می خواهیم یک تجارت با رویاهای بزرگ برای آینده راه‌اندازی کنیم. ما به شما کمک می کنیم مارکت خود را بسازید و مخاطبان خود را در حالی که به خودتان معتبر هستید ، رشد دهید. شغلی را که می خواهید با ابزارهایی باشد که به شما کمک می کند نام تجاری خود را بسازید برند خود را با بهترین شکل در هر کجا که زندگی می کنید نشان دهید.

با استفاده از Mailchimp ، می توانیم ببینیم پیام برای ایمیل چه کار کرده است ، چه چیزی برای تبلیغات کار کرده است و این یادگیری ها را خیلی راحت اعمال می کند زیرا همه چیز در یک مکان است. این باعث صرفه جویی در وقت ما می شود ، موجب صرفه جویی در منابع می شود ، و بصری است. 

ما ساخت ، راه اندازی و اندازه گیری کمپین ها در کانال ها را آسان می کنیم. و با CRM بازاریابی ما برای هدایت هدف خود می توانید مطمئن باشید که در زمان مناسب پیام صحیحی را برای افراد مناسب ارسال می کنید.

ابزارهای ایمیل حرفه ای ساخته شده برای رشد و توسعه شغل شما

چه از مخاطبین جدید استقبال می کنید و چه محصولات خود را به نمایش می گذارید می توانید با تنها چند کلیک تجارت خود را ببینید .

  ببینید چگونه سایر مشتریان از Mailchimp برای درخشش ایمیل خود استفاده می کنند.

 کار خود را خودکار کنید. Mailchimp برای شما کار می کند حتی اگر کار نمی کنید. وقتی افراد چیزهایی را در سبد خرید آنلاین خود می گذارند یک سری خوش آمدید برای مشترکین جدید یا ایمیل یادآوری تنظیم کنید.

درباره مخاطبان خود بیشتر بدانید. این بخشی از حساب Mailchimp شما است. نرخ ابزار باز ، کلیک و داده های بخش را با ابزار داخلی آنالیز خود پیگیری کنید.

شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را به Mailchimp وصل کنید تا ایمیل های مشتریان خود را با توصیه محصولات بر اساس کالاهایی که قبلاً دوست داشتند و خریداری کرده اند ارسال کنید.

از هرجای دیگر ایمیل ایجاد و ارسال کنید. برنامه تلفن همراه Mailchimp به شما امکان می دهد تا در هر کجا که هستید در کمپین های ایمیل خود ایجاد ویرایش و ردیابی کنید.

با به اشتراک گذاشتن آنها در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر ، بیشتر به ایمیل های خود توجه کنید. Mailchimp کار دستیابی به پست های مربوط به هر یک از سیستم عامل های اجتماعی را از طریق سازنده ایمیل آسان می کند. به سادگی یک عکس اضافه کنید و متن خود را بنویسید و ما ایمیل شما را ارسال خواهیم کرد.

ایمیل های برانگیخته مانند بازیابی گذرواژه یا تأیید ثبت نام ایجاد کنید تا در صورت لزوم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

"فایده اصلی این است که ما می توانیم ایمیل های خود را خیلی بهتر از تخصص فنی که داریم به نظر برسیم."

Email marketing

ویژگی های قدرتمند ، بدون دردسر بازاریابی ایمیل برای همیشه و به دلایلی خوب بوده است. این مستقیم ترین و مؤثرترین راه ارتباط و تبدیل آنها به مشتری است. روشهای مختلفی برای استفاده از بازاریابی ایمیل وجود دارد.

بازاریابی نامه الکترونیکی امروزه همچنان در حال انجام است و احتمالاً بهترین استراتژی ممکن برای تجارت شما است.

بازاریابی ایمیل هنوز هم به عنوان مؤثرترین کانال بازاریابی ، سئو و بازاریابی وابسته رتبه بندی شده است.

این باعث می شود موتورهای جستجوگر 15٪ و رسانه های اجتماعی 22٪ را شکست دهند در صنعت که از پیشرفت نرخ تبدیل تک رقمی هیجان زده نمی شود تعداد اندک است. به همین دلیل ایجاد یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی از طریق ایمیل برای کارآفرینان مهمتر از همیشه است. اما مشکلی وجود دارد اکثر مردم نمی دانند چگونه این کار را درست انجام دهند.

امروز ، دقیقا می آموزید که چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیل را از ابتدا شروع کنید.

 به یاد داشته باشید  شما یک میهمان در صندوق ورودی آنها هستید. مردم در هر مکانی که به نظر می رسند دچار وقفه  تبلیغات می شوند. اگرچه فکر می کنید نامه الکترونیکی شما خاص است اما احتمال زیادی برای خواننده وجود دارد اما به نظر می رسد مانند بقیه به همین دلیل مهم است که به یاد داشته باشید کجا هستید و در نتیجه از رفتارهای خوب خود استفاده کنید. ورود به صندوق ورودی شخصی مانند این است که برای صرف شام به خانه آنها دعوت شوید. اگر آنها از شما بخواهند که کفشهایتان را بردارید با احترام این کار را انجام می دهید. با بازاریابی نامه الکترونیکی نیز همین است . بنابراین قبل از شروع من می خواهم به شما یادآوری کنم که همیشه در بهترین رفتار خود باشید و به یاد داشته باشید شما یک میهمان در صندوق ورودی آنها هستید.

به سادگی ارسال "ایمیل خود را برای به روزرسانی" وارد نکنید در عوض به اشتراک گذاشتن مشخصات بپردازید.

با به اشتراک گذاشتن یک تماس خاص برای اقدام یا به نفع دادن آدرس ایمیل خود می توانید تعداد بیشتری از افراد را به اشتراک بگذارید.

 برخی از روش های متداول برای جذب افراد به ثبت نام عبارتند از:

سری های ایمیل

بارگیری رایگان

مقالات سفید یا کتابهای الکترونیکی رایگان

لیست ها را مانند نسخه های جدید و به روزرسانی های محصول به روز کنید آن را واضح و جذاب کنید و از ترغیب آن نترسید. ایمیل پیگیری اولیه باید بلافاصله به عنوان راهی برای معرفی خود و جزئیات کاری که قصد دارید با آدرس ایمیل مشترک خود داشته باشید ارسال شود.

اطمینان حاصل کنید که همه شما را به خاطر می آورند بهترین راه برای انجام این کار این نیست که نامه های الکترونیکی شما بیش از حد طولانی شود. سعی کنید حداقل یک ماه در ماه ارسال کنید در حالی که یک هفته در هفته به ایده آل نزدیک شوید. به عنوان یک قانون اساسی سعی کنید از خبرنامه خود به عنوان راهی برای پیشبرد روابط خود با خواننده / مشتری استفاده کنید زمینه را برای به روزرسانی ها ، پیشنهادات و اطلاعیه های منحصر به فرد ذخیره کنید. وقتی به نرخ باز نگاه می کنید ، معمولاً به شما می گوید که رابطه خود را با خوانندگان چگونه برقرار کرده اید. در حالت ایده آل ، مردم از خواندن ایمیل های شما و باز کردن سریع آنها هیجان زده می شوند.

اگر نرخ باز شما پایین است معمولاً به این معنی است که مشترکان غیرمجاز زیادی دارید. برای تأمین ارزش و مدیریت انتظارات باید بیشتر تلاش کنید. در مرحله بعد ، میزان کلیک شما یا CTR نشان می دهد که چند نفر بر روی پیوند (در صورت وجود) در ایمیل شما کلیک کردند.

اگر CTR شما پایین است به این معنی است که پیام شما به اندازه کافی هدفمند نیست. در این حالت روی بهبود نسخه خود تمرکز کنید.

سرانجام میزان عدم اشتراك شما به شما می گوید كه چند نفر روی دکمه "اشتراک" در انتهای ایمیل شما است كلیك كرده اند. اگر نرخ اشتراک شما در مقایسه با نرخ عدم انتخاب شما زیاد است آنگاه شما نقطه ارزش ساختمان و نوشتن نسخه خوب را تصویب کرده اید کار جدی را انجام داده اید. در اصل شما یک غربال ساخته اید و افرادی که ثبت نام می کنند در نهایت ترک می شوند. اگر این شما هستید سعی کنید زمان ترک افراد را بررسی کنید و براساس آن اقدام کنید.

اگر آنها پس از یک ایمیل خاص پاسخگو در حال ترک هستند آنرا دوباره کار کنید. اگر آنها بعد از پیام های بازاریابی در حال ترک هستند به روشی که ارائه می دهید دوباره کار کنید. اگر آنها زودتر شما را ترک می کنند باید تماس اصلی خود را برای اقدام برطرف کنید تا مطابق با آنچه ارسال می کنید هماهنگ باشد. تجزیه و تحلیل ایمیل بسیار مهم است زیرا اگر توجه داشته باشید سرنخ های خاصی راجع به آنچه اشتباه می کنید به شما نشان می دهند.

لیست شما چقدر ارزش دارد؟

لیست ایمیل شما یکی از منابع با ارزش شما است و اگر یاد بگیرید که چگونه آنرا درست رفتار کنید هزینه انجام این کار به خودی خود می پردازد. لیست مشتری (در مقایسه با خریدارانی که خریداری نکرده اند) مشترکین خبرنامه لیست ایمیل روزانه (در مقایسه با هفتگی ، دو هفته ای ، ماهانه و غیره) در تقسیم لیست خود به این روش به شما این امکان را می دهید که ارتباطات هدفمند تری ارسال کنید.

  • مخاطبان خود را تعریف کنید.
  • اهداف خود را تعیین کنید.
  • راهی برای ثبت نام در افراد ایجاد کنید.
  • نوع کمپین ایمیل را انتخاب کنید.
  • یک برنامه تنظیم کنید.
  • نتایج خود را اندازه بگیرید.

نظر خود را بنویسید