طراحی سایت فروشگاهی برای اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی برای اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی لازمه تجارت آنلاین به حساب می‎آید. هدف طراحی وب‎سایت فروشگاهی فراهم کردن شرایط خرید آسان برای مشتریان است. اما خرید آسان تنها هدف از طراحی فروشگاه آنلاین نیست بلکه کاربرد مهم آن ایجاد ارزش برای مشتریان بالقوه‎ محصول است. با توجه به اینکه امروزه فروشگاه‎های اینترنتی معروفی مانند دیجی کالا، بامیلو وبرای خرید اینترنتی وجود دارند، نیاز به داشتن فروشگاه اینترنتی برای خرید آسان چندان احساس نمی‎شود. پس چرا باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

دلایل طراحی وبسایت فروشگاهی

انجام عملیات خرید در هر ساعت از شبانه روز

داشتن یک وب سایت به مشتریان این اجازه را می‎دهد که در هر ساعتی از شبانه روز محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. بدین طریق فروشگاه اینترنتی، می‎تواند فروش محصولات یک برند را افزایش دهد چرا که نیازی به حضور فیزیکی افراد برای خرید در فروشگاه نیست و مشتریان می‎توانند در هر موقعیت جغرافیایی و زمانی که باشند خرید خود را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که بعضی از فروشگاه‎ها مختص یک شهر هستند و محصول خود را می‎توانند فقط در آن شهر و یا استان به صورت محلی به فروش رسانند. فرض کنید کارخانه‎ مواد لبنی و یا پروتیینی در شهر اصفهان وجود داشته باشد.

 وب‎سایت فروشگاهی این کارخانه در شهر اصفهان محصولات خود را بدلیل مدت دار بودن آنها و قابلیت فاسد شدن‎شان فقط در استان اصفهان می‎تواند بفروش رساند. پس وب‎سایت فروشگاهی طراحی شده‎ آن شرکت فقط مخصوص به استان اصفهان است چرا که محصولات شرکت را بیش از یک استان نمی‎توان جابجا کرد.

انتظار مشتریان برای داشتن وب‎سایت برای یک برند

امروزه افراد عموما خرید خود را با جستجو در اینترنت شروع می‎کنند و برای تحقیق در رابطه با یک برند و خرید محصول از آن، به دنبال وب سایت محصول در اینترنت می‌گردند. بنابراین اگر شرکتی وب‎سایت نداشته باشد، این امکان وجود دارد که مشتریان به وب سایت شرکت دیگری برای یافتن محصول خود سر بزنند و از آن خرید کنند. 

دانستن نظر مشتریان در رابطه با محصول

اکثر افراد بر اساس نظرات آنلاین تصمیم به خرید یک کالا می‎گیرند. حال اگر شرکتی دارای وب‎سایت باشد می‎تواند نظر مشتریان را در رابطه با محصول خود رصد کند و در راه ارتقای کیفیت محصول گام بردارد. 

تاثیر گذاری بر روی نظرات مشتریان

نظرات مشتریان در شبکه‎های اجتماعی و وب‎سایتهای فروشگاهی در بسیاری از مواقع گسترش زیادی پیدا نمی‌کنند ولی در عوض وبلاگ یک کسب و کار در وب‎سایت خود با سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر نظرات دیده می‎شود و رسمی‎تر و دقیق‎تر به نظر می‎رسد.

کاهش هزینه‎ تبلیغات

با طراحی سایت فروشگاهی نیاز به تبلیغات کاهش پیدا می‎کند چرا که وب‎سایت فروشگاهی خود تبلیغ گسترده‎ایی برای کسب و کارهاست. یعنی با طراحی سایت فروشگاهی هزینه‎ی تبلیغات بسیار کم می‎شود.

دیده شدن در سرچ‎ های گوگل

وقتی مشتریان اسم کالا را برای خرید، در گوگل سرچ می‎کنند. اگر کسب و کاری دارای وب‎سایت نباشد در جستجوهای گوگل که معمولا منجر به خرید می‎شود دیده نمی‎شود.

 با تکیه به دلایل ذکر شده تمامی کسب و کارها نیازمند داشتن یک وب‎سایت فروشگاهی اختصاصی برای خود می‎باشند. در این راستا فروش گستر اقدام به طراحی وب‎سایت‎های فروشگاهی نموده است. فروش گستر با ایجاد سیستم جامع مدیریت فروش آنلاین خود سعی بر این دارد که علاوه بر تامین خواسته‎ی کاربران، پاسخگوی نیاز صاحبان مشاغل با قابلیت‎های متنوع و کاربردی نیز باشد.

نظر خود را بنویسید