آموزش اضافه کردن همکاران جدید در پنل کاربری مشتریان در سایت فروش گستر

آموزش اضافه کردن همکاران جدید در پنل کاربری مشتریان در سایت فروش گستر

فروش گستر در راستای ارتقاء پنل کاربری مدیریتی، امکاناتی ایجاد کرده که از این طریق امکان ایجاد ادمین جدید با اختیارات ارسال تیکت فراهم شده است.

1-در این مرحله ادمین جدید، باید در سایت ثبت نام کند.

 2- مرحله بعدی مدیر سایت، بعد از وارد شدن به قسمت (همکاران شما ) باید ایمیل ادمین جدید را وارد کند.

3- سپس در مرحله بعدی ایمیل ادمین جدید را وارد می کنیم.

4- بعد از این مرحله ایمیلی مبنی برفعال سازی حساب فرعی به ایمیل ادمین جدید ارسال میشود.

5- بعد از اینکه ادمین جدید فعال سازی حساب فرعی خود را انجام داد در کنار نام و ایمیل ادمین در صفحه داشبورد سایت فروش گستر یک کد پنج رقمی نمایش داده میشود در این مرحله مدیر سایت بعد از وارد کردن (کد تائید) حساب ادمین جدید را ایجاد میکند. 

و در پایان حساب کاربری تائید و ادمین جدید میتواند نسبت به ارسال تیکت اقدام کند.

تمامی این امکانات اختصاصی برای وارد کردن تیکت و دسترسی به تمامی آیتم‌های سایت و حل مشکلات و مسائل مربوط به تغییرات سایت توسط ادمین می‌باشد. 

نظر خود را بنویسید