بهترین روش پست گذاری در اینستاگرام

بهترین روش پست گذاری در اینستاگرام

برای راه‌اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام و تجربه یک بازاریابی اینستاگرامی موفق ، ابتدا هدف اینستاگرامی خود را مشخص کنید. هدف شما از راه اندازی تجارت در اینستاگرام ، بازاریابی ، برندینگ و فروش بیشتر کدامیک است .

ساخت پست مناسب برای اینستاگرام

بخش اول

نکته هایی برای بهبود پست اینستاگرام

  • پست ها باید باتوجه به ماهیتی که دارند، در ساعات و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. به عنوان مثال: اگر می خواهید تصویر یک میز غذا را منتشر کنید، بهتر است در ساعات ناهار یا شام این پست را منتشر کنید. هم چنین سعی کنید از محتوایی سرگرم کننده برای پست های آخر هفته ی خود استفاده کنید.
  • شما باید ابتدا مخاطب صفحه ی خود در اینستاگرام را بشناسید و بعد متناسب با روحیات و سلایق آن ها، پست های خود را منتشرکنید. درواقع شما باید بفهمید محتوای شما برای چه سن و قشری جذاب است و این افراد در چه ساعاتی از روز به اینستاگرام سر می زنند؟
  • انتشار چند پست پی در پی در اینستاگرام موجب بازخورد منفی افراد به پست های شما می شود زیرا دیدن پست های پشت سر هم از پیج شما، ممکن است او را عصبی کند. اگر می خواهید چند پست در یک روز منتشر کنید، بهتر است به فاصله زمانی از یکدیگر این کار را انجام دهید؛ زیرا میانگین طول عمر یک پست در اینستاگرام، چند ساعت می باشد و اگر پست شما در این زمان توسط مخاطب دیده نشد، امکان دیده شدن آن خیلی کمتر می شود.
  • چیزی که اینستاگرام را جذاب کرده است، ثبت لحظه های افراد با مخاطبانشان است. این لحظه ها باید در همان زمان به صورت پست منتشر شوند. مثلا عکس روز بارانی یا برفی را نباید در یک روز آفتابی منتشر کنید یا پست اتفاقی را در هنگامی که تب خبر آن خوابیده، منتشر نکنید. بنابراین اگرافزایش فالوور واقعی برایتان مهم است، لطفاً به روز باشید!

 همین طبیعت بصری ، اینستاگرام فرصت های گسترده ای را برای مشاغل تجارت الکترونیکی در جستجوی نمایش محصولات خود در اختیار دارد. چه از طریق عکس های معمولی ، فیلم ها یا Instagram Stories ، میلیون ها نفر از مشاغل یاد گرفته اند که ایجاد یک حضور بصری در اینستاگرام می تواند از بازاریابی تجارت الکترونیکی آنها تعریف کند.

این واقعیت نیز وجود دارد که کاربران اینستاگرام نسبت به متوسط ​​کاربران رسانه های اجتماعی دیگر مشغول فعالیت هستند. و در حالی که به نظر می رسد روند نشان می دهد که تعامل اینستاگرام در حال کاهش است (موضوعی که در فصل بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد) ، این پلتفرم هنوز هم مشاغل بالاتری را در مقایسه با توییتر و فیس بوک ایجاد می کند.

این واقعیت نیز وجود دارد که کاربران اینستاگرام نسبت به متوسط ​​کاربران رسانه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند. و در حالی که به نظر می رسد این روند نشان می دهد که تعامل اینستاگرام در حال کاهش است (موضوعی که در قسمت بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد) ، این پلتفرم هنوز هم مشاغل بالاتری را در مقایسه با توییتر و فیس بوک ایجاد می کند.

اما کاربران اینستاگرام بیش از آنکه مشغول فعالیت باشند، آنها معمولاً خریداران آنلاین هستند. طبق یک مطالعه جدید، 72 درصد از کاربران اینستاگرام پس از دیدن چیزی در اینستاگرام تصمیم خود را اعلام کرده اند که محبوب ترین دسته آن لباس ، آرایش ، کفش و جواهرات است.

این طرز فکر خرید کاربران اینستاگرام را به مخاطبان بی نظیری تبدیل می کند.

اینستاگرام فراتر از توانایی منحصر به فرد خود برای جابجایی محصولات ، مکانی باورنکردنی برای کسب و کارها برای ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مخاطبان جدید (و مشتریان بالقوه) است. البته، اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی اینستاگرامی بسازید ابتدا باید چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام را بفهمید موضوعی که در ادامه درباره آن بحث خواهیم کرد.

بخش دوم

الگوریتم اینستاگرام

اینستاگرام پیش بینی می کند که چقدر به یک پست اهمیت خواهید داد.

به صفحه کاوش در اینستاگرام فکر کنید: وقتی یک ویدیو از مکان های تاریخی و دیدنی را دوست دارید ، کل صفحه کاوش شما پر از فیلمهای یا عکس های مکان های تاریخی میشود. و اگر شخصی در فیلد شما ویدیویی تبلیغاتی محصول خود را ارسال کند ، اینستاگرام حدس می زند که شما نیز به چنین موضوعی بیشتر علاقه مند هستید.

بخش سوم

زیرنویسهای عالی بنویسید

درست است، ما فقط گفتیم که اینستاگرام یک رسانه بصری است. اما این بدان معنی نیست که می توانید از زیرنویسهای پست خود غفلت کنید. پست انتخابی شما به همان اندازه ظاهر برند شما اهمیت دارد. مانند تصاویر صفحه اینستاگرامتان، باید در بین پست ها نیز هماهنگ باشید.

زیرنویس های اینستاگرام می توانند حداکثر 2200 کاراکتر داشته باشند، بنابراین می توانید از آنها برای هر کاری استفاده کنید؛ از یک حرکت سریع گرفته تا داستان پردازی راجب یک عکس، فقط دو سطر اول متن در خبرنامه ظاهر می شود.

خوانندگان مطالب به جای خواندن کامل آنها، اسکن زیرنویس ها را مطالعه می کنند، شما می توانید تمام اطلاعات مهم را در دو خط اول به مخاطبان ارائه دهید.

اگر حرف بیشتری برای گفتن دارید، ادامه دهید و آن را بگویید. اما مطمئن شوید که متن اضافی ارزش آن را دارد. National Geographic نمونه کلاسیک محتوای طولانی اینستاگرام است. اگر می توانید با سطح قصه گویی مخاطبانتان مطابقت داشته باشید، از ادامه کار نترسید.

بخش چهارم

از علامت های هشتگ استفاده کنید

توصیه می کنیم در هر پست بین پنج تا نه هشتگ استفاده کنید. بیشتر از این می تواند شبیه به پر کردن هشتگ باشد، یک تاکتیک هرزنامه ای که طرفداران را خاموش می کند. بدتر اینکه، اگر از هشتگ های بی ربط یا تکراری استفاده می کنید، کاربران می توانند انتخاب کنند که محتوای شما را برای هشتگ های زیادی مشاهده نکنند.

در یک پست اینستاگرام می توانید از حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید. اما واقعاً ، شما احتمالاً نمی خواهید این کار را انجام دهید.

برای به دست آوردن بیشترین مزایا ، هشتگ هایی را انتخاب کنید که: مرتبط هستند. دنبال کردن یا همان تعویض را ترغیب نکنید (به # like4like یا #followme فکر کنید)

بخش پنجم 

از استوری های اینستاگرام غافل نشوید

نیمی از مشاغل در اینستاگرام از Stories استفاده می کنند. و آنها نتایج بسیار خوبی کسب می کنند: یک سوم از بیشترین بازدیدهای داستان توسط مشاغل ارسال می شود. داستانها بخش مهمی از استراتژی خوب بازاریابی اینستاگرام هستند.

بخش ششم

برای تقویت اینستاگرام خود از نکات برجسته و پوشش هایلات استوری استفاده کنید

شما می توانید آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا محتوای Stories برتر خود را حفظ کنید، بنابراین پس از 24 ساعت ناپدید نمی شوند. آلبوم های برجسته شما درست زیر بیوگرافی شما ظاهر می شوند و می توانید برای هرکدام جلد های سفارشی ایجاد کنید.

با استفاده موثر از هایات استوری اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار شما و اینکه چرا باید شما را در اینستاگرام دنبال کنند در اختیار آنان قرار می دهید.

ارسال در زمان های مناسب

آیا می دانید بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بسته به صنعت شما متفاوت است؟

  • مسافرت و جهانگردی: جمعه 9 صبح تا 1 بعد از ظهر.
  • رسانه و سرگرمی: سه شنبه و پنجشنبه، ساعت 12 الی 3 بعد از ظهر.
  • غذا و نوشیدنی: جمعه، 12 بعد از ظهر.
  • خرده فروشی: سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ، ساعت 12 بعد از ظهر.
  • خدمات حرفه ای: سه شنبه، چهارشنبه و جمعه، 9 یا 10 صبح
  • غیرانتفاعی: سه شنبه، 10 صبح یا 4 بعد از ظهر.
  • تجارت الکترونیکی غیر خرده فروشی: پنجشنبه 4 یا 9 بعد از ظهر.
  • داروخانه و مراقبت های بهداشتی: چهارشنبه و یکشنبه، 9 صبح.
  • مراقبت های شخصی: پنجشنبه و جمعه، 1، 2 یا 3 بعد از ظهر.
  • فناوری: دوشنبه و سه شنبه، ساعت 2 بعد از ظهر.
  • تحصیلات: پنجشنبه، 4 یا 5 بعد از ظهر.

مخاطبان خود را با تبلیغات اینستاگرام گسترش دهید

مطمئن ترین راه برای جلب مطالب شما در مقابل مخاطب جدید ، اجرای یک تبلیغ اینستاگرام است. دو میلیون شغل در حال حاضر از تبلیغات در اینستاگرام استفاده می کنند. و آنها باید کار کنند، زیرا 96٪ از بازاریابان ایالات متحده که قبلاً از تبلیغات Stories استفاده می کنند ، قصد دارند این کار را انجام دهند.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در وقت خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد تنها می توانید پیام ها را برنامه ریزی و منتشر کنید، مخاطب را درگیر کنید و عملکرد را اندازه گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

همچنین ، زمان ارسال پیام های شما تا چه اندازه احتمال دارد که طرفداران شما بتوانند آنها را ببینند. در اینجا زمان های بهینه برای انتشار در پست اینستاگرام بر اساس تحقیقات در مورد بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی ر است.