چگونه یک بلاگ را شروع کنیم به نوشتن

چگونه یک بلاگ را شروع کنیم به نوشتن

نکاتی درباره نوشتن پست های وبلاگ دوستانه برای SEO وجود دارد اگر شما درک بهتری از پست مطلوب وبلاگ را ندارید، بیایید ببینیم چگونه اطمینان حاصل کنیم (قبل از اینکه دکمه انتشار را بزنید)، و اینکه چگونه یک وبلاگ دوستانه و حرفه ای داشته باشید. کیفیت محتوا یکی از مهمترین عوامل هنگام ارزیابی یک پست وبلاگ است ، اما این تنها مورد نیست. در ابتدا، باید بدانید که یک پست وبلاگ دوستانه  یک  وبلاگ کاربر پسند، نیز باشد.

بلاگ نویسی روشی است برای کسب درآمد با انجام کاری که دوست دارید (وبلاگ نویسان سفر، وبلاگ نویسان بازاریابی و غیره). وبلاگ های منحصر به فرد با مقالات، راهنماها و نحوه مطالعه دقیق، می توانند شما را به عنوان یک منبع تأثیرگذار معتبر در صنعت تبدیل کنند. بسیاری از افراد بر این باورند که اگر یک پست وبلاگ برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد، به نوعی برای کاربران کمتر دوستانه است. این درست نیست. پستی که بهینه سازی شده باشد، لزوماً دارای محتوای عالی نیست. یک پست خوب بهینه شده شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر در جستجو دارد در حالی که یک پست خوب بهینه شده با محتوای نه چندان خوب، شانس دستیابی به رتبه های بالای گوگل را محدود می کند. این ترکیبی از محتوای خوب و سئو خوب است که باعث می شود یک پست یا وبلاگ در صفحات اول Google قرار گیرد. یک نکته بسیار مهم در وبلاگ نویسی، انتخاب سبک مناسب برای وبلاگ است. مطالب یک وبلاگ ممکن است کپی شده از منبع دیگری باشد یا خود فرد وبلاگ‌نویس آنها را آماده کرده باشد. به خاطر داشته باشید، وبلاگ‌هایی که با توجه به اطلاعات خود شخص و تجربه او آماده شده باشند، جذابیت بیشتری برای کاربران دارند.

بنابراین، اکنون که درک بهتری از پست مطلوب وبلاگ دارید ببینیم چگونه باید اطمینان حاصل کنیم (قبل از اینکه دکمه انتشار را بزنید)

  • قبل از شروع به نوشتن پست یا وبلاگ فکر کنید
  • ساختار پست وبلاگ را مشخص کنید
  • عنوان و URL را تهیه کنید
  • از سرفصل ها به درستی استفاده کنید
  • بندهای متن خود را کوتاه نگه دارید
  • وقتی معقول شد پیوندها را اضافه کنید
  • طول پست یا وبلاگ خود را بهینه کنید
  • توضیحات متا را همیشه بهینه و مختصر کنید

تصاویر و سایر عناصر رسانه ایی خود را بهینه کنید 

بسیاری از وب مسترها از رعایت قوانین ساخت بهینه سازی تصاویر خود استفاده نمی کنند.

قدم بعدی نوشتن ساختار پست وبلاگ شماست. منظور از ساختار، تعریف قسمت های مختلف پست است.

تقسیم یک پست وبلاگ در قسمت های مختلف می تواند نوشتن را آسان تر کند. نوشتن 200 کلمه برای پوشاندن قسمت خاصی از پست، به جای تلاش برای نوشتن بخش های بزرگتر، سریعتر و کارآمدتر است.

به طور کلی، یک پست وبلاگ باید دارای یک مقدمه، بخش اصلی و نتیجه گیری باشد.

طول پست وبلاگ خود را بهینه کنید

طول یک کاراکتر باید بین 55 تا 60 باشد. این شامل کلمه کلیدی هدف شماست (اما پر از کلمه کلیدی نیست) به طور دقیق محتوای پست وبلاگ را شرح می دهد.

همیشه لیستی از کلمات پر قدرت در یک وبلاگ وجود دارد، که توسط تحقیقات ثابت شده است که عناوین را جالب تر و قابل کلیک می کند.

یک پست وبلاگی که بهینه شده است ، هنگام تهیه عنوان از این قوانین پیروی می کند:

فقط یک برچسب h1 در صفحه وجود دارد، این معمولاً همان <title> پست است، اگرچه لازم نیست یکسان باشد.

 مهم این است که فقط یک برچسب h1 داشته باشید و عنوان آن شامل کلمات کلیدی هدف شما باشد.

 از سرفصل ها در حالت سلسله مراتبی استفاده کنید: عنوان پست برچسب h1 است و سپس بخش های اصلی باید دارای h2 و زیرمجموعه ها h3 باشند.

 بنابراین، ترتیب برچسب ها باید H1-> H2-> H3 باشد.

چگونه ساختار وبلاگ خوبی ایجاد می کنید :

از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید.

از پاراگراف های بزرگ در یک صفحه استفاده نکنید برا ی انتشار یک صفحه.

بندهای خود را کوتاه نگه دارید.

فقط از طریق پاراگراف های بزرگ در یک صفحه استفاده نکنید و دکمه انتشار را بزنید.

احتمال خوبی وجود دارد که اکثر خوانندگان شما از طریق تلفن همراه باشند، بنابراین خواندن مطالب را برای آنهارا آسان کنید.

از پاراگرافهای کوچک (2-3 جمله طولانی) استفاده کنید و از گزینه های متنوع قالب بندی (یعنی bold، italic، underline) استفاده کنید تا متن خسته کننده  نشود. وقتی معقول شد پیوندها را اضافه کنید.

کجا باید کلمات کلیدی اضافه کنید؟

  • در عنوان پست وبلاگ
  • در عناوین اصلی پست شما
  • در قسمت محتوای مطلب
  • در قسمت نتیجه انتهای وبلاگ
  • طول پست وبلاگ خود را همیشه بهینه کنید

باید درک کنید که هنگام نوشتن یک پست وبلاگ برای یک موضوع خاص، در اصل با صدها پست دیگر که قبلاً در مورد همین موضوع منتشر شده است، در حال رقابت هستید.

محتوای خود را به روز نگه دارید

به دلایل مختلف باید محتوای جدیدی در وبلاگ خود داشته باشید.

تعداد صفحاتی را که در فهرست Google دارید، افزایش می دهد. این باعث می شود وب سایت و دامنه شما قوی تر شود.
یک انگیزه دیگر برای بازگشت کاربران به وبلاگ شما است.
یک بهانه عالی است که با مشترکین خود در تماس باشید.
یکی از راه های همگام ماندن یا دور زدن رقبا است.
به شما در بهبود مهارت های نوشتاری کمک می کند.
می تواند تعداد بازدیدهای صفحه را بیشتر کند.

برچسب توضیحات خلاصه ای از پست در کمتر از 200 کاراکتر است. Google ممکن است تصمیم بگیرد توضیحات شما را در نتایج نشان دهد بنابراین باید تشویق کننده و جالب باشد تا کاربران را به کلیک بر روی پیوند شما و بازدید از وبلاگ خود تشویق کند.

نتیجه مطلب

قبل از شروع یک پست جدید، مدتی را برای انجام تحقیقات خود اختصاص دهید و در ذهن خود روشن کنید که در مورد چه چیزی بنویسید و آنچه را می خواهید به دست آورید. دستورالعمل های توضیح داده شده در بالا را دنبال کنید و اگر پست های وبلاگ موجود را ندارید که بهینه سازی نشده اند، مدتی به عقب برگردید و تغییرات لازم را انجام دهید.

اگر اکنون در حال آموزش هستید، امید خود را از دست ندهید، ممکن است نتایج در ماه های اول چندان خوب نباشد اما به انتشار مطالب بهینه شده با کیفیت بالا ادامه دهید.

 

نظر خود را بنویسید